Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Huomasi, että englannin intensiivikurssi ollut myös, kun aika hyvin tossa storyssa sujui
Mitäköhän K sitten tarkoitti sillä' something morella
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan muuten toi video olla kuvattu samana päivänä kuin se Is this love -video. Ensin pakolliset hommat ja sitten uima-altaalle loikoilemaan mun ukkelin kanssa ja auringonlaskua ihailemaan. Is this love. :)
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän K sitten tarkoitti sillä' something morella
Ehkä sitä kemiaa ja sanatonta yhteyttä mitä niillä oli alusta alkaen vaikka yhteistä kieltäkään ei niin hyvin vielä ollut. Ei ole vain peruskaveruus vaan jotain enemmän.
Ihana loma heillä ollut joka tapauksessa ja varmasti hyvin läheiset & lämpimät välit. 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Ihana loma heillä ollut joka tapauksessa ja varmasti hyvin läheiset & lämpimät välit. 💚💙
Semmoisessa ei ole mitään ihmeellistä. Varmasti Bojanilla on samanlaiset välit Janiin esim.
Minun ukkeli 💚 The one and only The Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelehan uudestaan: "hänen kanssaan saavuttiin vähän hom..lomailemaan" 😅
Vai mikäs se loma olikaan englanniksi?
Ho.. ho.. holiday??
Toi Jeren uusin stoori, luoja miten komea, upea mies! ja oon myös iloinen et blondina jatketaan 🙏💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ho.. ho.. holiday??
Milläs kielellä se K tuon stoorin teki, arvon lingvisti? 🤔
Niin shippaus ei selvästikään häiritse Kärtsäriä, ne on lähinnä trollit jotka kokee sen itselleen häiritseväksi eikä silti malta pysyä pois ketjuista, jossa sitä tehdään. 🤷
Jos nyt mietitään esim Ruissihalia, ja miksi K:n ystävät "hurrasivat" sille, niin mä sanoin jo silloin, että varmaan siksi kun Bojan teki jotain epätavallista kesken kappaleen ja innostuivat siitä jotenkin. Eivät todellakaan siksi, että nää ois joku romanttinen pari.
Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä?
Bojan ei ole Kärpylle vain ystävä, vaan hän on rakas ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Luoja miten hyvältä sen hiukset näyttää tossa photoshootissa, ja meikki. 😯
https://www.tumblr.com/tuituipupu/763149439734038528/dont-play-w-me-rn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ho.. ho.. holiday??
Tuossa kohtaa puhuu suomea. Ei englantia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ho.. ho.. holiday??
Milläs kielellä se K tuon stoorin teki, arvon lingvisti? 🤔
Menee kielet helposti sekaisin, kun joutuu tauon jälkeen puhumaan taas äidinkieltään.
Mulle olen nähnyt, että K ja B ovat queerplatonic suhteesta, joka ei ole kuin tavallaan kuin tyyppinen ystävyys ja samanlaisia rakenne ja sitoutumien kuin parisuhteissa ja mulla on tullut heistä
Maybe something more, sanoo Jere