Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä?
Ei leikitä.
Onneksi on tumppu. Sitä ei voi trollit ikinä saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olen nähnyt, että K ja B ovat queerplatonic suhteesta, joka ei ole kuin tavallaan kuin tyyppinen ystävyys ja samanlaisia rakenne ja sitoutumien kuin parisuhteissa ja mulla on tullut heistä
Anteeks?
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei ole Kärpylle vain ystävä, vaan hän on rakas ystävä!
Kuinka monta kertaa B on saanutkaan kuulla tän lomaviikon aikana: You are so dear to me, I love you Bojan. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelehan uudestaan: "hänen kanssaan saavuttiin vähän hom..lomailemaan" 😅
Vai mikäs se loma olikaan englanniksi?
Ho.. ho.. holiday??
Milläs kielellä se K tuon stoorin teki, arvon lingvisti? 🤔
Menee kielet helposti sekaisin, kun joutuu tauon jälkeen puhumaan taas äidinkieltään.
Laskepa huvikseski montako kertaa se sanoo sujuvasti loma ennen tuota ho..vähän lomailemaan kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Leikitään fiktiivista shippi ajatusleikkiä, jos Klla ja Blla olisi jotakin muuta kuin ystävyyttä tai olisivat pari. Julkistaisivatko he suhteensa vai kertoisivat olevansa vain ystäviä?
Kukaan ei kysynyt mitään suhteen laadusta. Miksi K valehtelisi kun ei ole mikään pakko, jos samalla postaa noita Is this love -stooreja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ho.. ho.. holiday??
No voi sissos sentään. Milläs kielellä siellä on nyt viikko elelty ja kommunikoitu. Hoi!
"Eikä ole. Fiilistellään K&B suhdetta. Pelkät fanit eivät kuulu tänne puhumaan vain artisteista. "
Voit nostaa ja siirtyä siihen Loverpool ketjuun. Oikean otsikon alle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olen nähnyt, että K ja B ovat queerplatonic suhteesta, joka ei ole kuin tavallaan kuin tyyppinen ystävyys ja samanlaisia rakenne ja sitoutumien kuin parisuhteissa ja mulla on tullut heistä
Saisko saman suomeksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja miten hyvältä sen hiukset näyttää tossa photoshootissa, ja meikki. 😯
https://www.tumblr.com/tuituipupu/763149439734038528/dont-play-w-me-rn
Niin niin kaunis kulta 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän K sitten tarkoitti sillä' something morella
Ihan samaa kuin kaikilla muillakin heitoilla tässä 1,5 vuoden aikana, läppää ja shipin lietsontaa
Trollit puhuu ristiin osa sanoo, että shippaaminen ärsyttää K:ta ja osa, että K lietsoo shippiä.
Itse uskon, että on vilpitön suhteessa B:n vaikka omalla huumorilla sanoittaa tunteitaan, something more voi tarkoittaa enemmän kuin normi ystävä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa B on saanutkaan kuulla tän lomaviikon aikana: You are so dear to me, I love you Bojan. 🥰
So? Jokainen täysipäinen kaipaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ho.. ho.. holiday??
Menee kielet helposti sekaisin, kun joutuu tauon jälkeen puhumaan taas äidinkieltään.
No tuollaisen lapsuksen ymmärtää ehkä vain toinen sellainen, joka käyttää useampaa kuin yhtä kieltä, kuten K näinä viime päivinä.
Täällä on lisää mikä qoeerplatoninen suhde tarkoittaa
https://www.bonobology.com/fi/queerplatonisia-suhdemerkkejä/
Eiköhän toi rakas ystävä vaikka jotkut luulee muuta ole vähän pohjustusta kotiin paluuseen, ilman että kaikki fanit taas riehaantuu tulevilla keikoilla ja toimittajat ahdistelevat heidän suhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ljubavia ja rakkautta on joka ilta sanottu, kun nukkumaan on menty lähekkäin, ihan solmussa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lisää mikä qoeerplatoninen suhde tarkoittaa
https://www.bonobology.com/fi/queerplatonisia-suhdemerkkejä/
Kirjoititko sä myös tuon sivun?
Ei vattu mitä p*skaa. Tekoäly varmaan kääntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…
Ei muuten selvästi ole Jere muistanut "put oil to Bojans body" tarpeeksi. Vähän näyttäisi punoittavan rinta ja tuota... reidet 🥵
Eikä ole. Fiilistellään K&B suhdetta. Pelkät fanit eivät kuulu tänne puhumaan vain artisteista.