Menkat pilaavat yöunet
Kerrankin saisi nukkua pitkään, mutta pitää herätä vaihtamaan side/tamponi. Enkä saa unta enää, jos joudun nousemaan sängystä.
Ärsyttävää
Kommentit (10)
Ei ole normaalia. Mene lääkäriin ellet sitten käytä jotain hyvin huonolaatuisia suojia.
Pyydä lääkäriltä Cyklokapron-resepti. Hillitsee vuotoa.
Tuttua, valitettavasti. Myöskin verilammikosta herääminen ym, "mukavia" muistoja. Nyt minipillerit ja vuodottomuus, luksusta!
Mulla oli teininä aina herätys joskus kahden aikaan yöllä, et tajusin käydä vaihtaa tamponin. Ei oo ikävä niitä aikoja! 16-vuotiaana aloitin e-pillerit (Zoely) ja siitä asti ei ole menkkoja joko tullut lainkaan tai hyvin niukkoina.
Hormonikierukka niin loppuu niagarat
Just sanoin muijalle et nyt vois jo noi vuo-ot lopettaa kun on jo nelikymppine, lisäsin et jos mullois menkkafetissi ni oisin 19-vuotiaan kaa. Alko kooklettelee mitä ois tehtävissä!!
Tenan imukykyisin virtsankarkailusuoja yöksi! Toimii! Yöside ++++ taitaa olla. Synnytyksen jälkeiseen hillittömään vuotoon oli ihan best. Meni ihan hyvin 10 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lääkäriltä Cyklokapron-resepti. Hillitsee vuotoa.
En onneksi kärsi poikkeuksellisen runsaasta vuodosta, vaan kyse on enemmänkin siitä, että hygieniasyistä pitää nousta side vaihtaamaan (tai toki se side myös muutenkin yön aikana täyttyy, vaikkei olisikaan erityisen runsas vuoto).
Ja olisi maistunut vaikka 10 tunnin unet, kun unettomuudesta kärsin.
Paksumpi side yksi. Mulla pari eka päivää pahaa, sitten helpottaa. Säännöllinen liikunta mulla jotenkin vähentää(?). Tuttava kävi säännöllisesti luovuttamassa verta, ja kuulemma helpotti menkkoja.
🤮