Vierailija

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Sivut

Kommentit (2031)

Vierailija

Entisellä miehellä oli tapana ottaa minulta kännykkä pois perjantaina ja antaa maanantaina takaisin. Syy oli se, että todennäköisesti viikonloppuna voisi joku salarakas soittaa. En koskaan pettänyt miestä, vaikka mies oli siitä 100% varma. Menetin myös paljon ystäviä miehen käytöksen takia.

Vierailija

Mies oli varma, että petän häntä erään erittäin hyvän (miespuolisen) ystäväni kanssa. Kerran sain luvan lähteä tämän ystäväni kanssa piknikille/pussikaljalle puistoon, vaikkakin hyvin vastahakoisesti. Myöhemmin kotiin palattuani selvisi, että mies oli seurannut minua ja kykkinyt koko istuskelun ajan takanamme pusikossa kuuntelemassa mitä puhuimme. Sehän kiehui kiukusta, kun olin kehdannut mainita joitakin suhteemme ongelmia. Mies oli näin ollen täysin varma, että halusin vain päästä ystäväni kanssa sänkyyn.

Vierailija

Lapsuudenystävän, edelleen läheisin ystäväni, parisuhdetta tuli seurattua joku vuosi... Puolison mielestä emme saaneet viettää aikaa kahdestaan, koska ystävä olisi muka pettänyt puolisoaan kanssani. Niin, meillähän ei ollut tilaisuuksia pariutua kuin about 20 vuotta ennen kuin he tapasivat. Puoliso halusi lukea kaikki lähettämäni viestit, ja ne viestit mitä ystävä minulle lähetti. Puhelimessa ei saanut puhua ilman kaiutinta. Tämä puoliso yritti myös saada mieheni mustasukkaiseksi ja vahtimaan tekemisiäni, mies vain naureskeli ja lakkasi lopulta vastaamasta naisen puheluihin ja lukemasta hänen viestejään. Ystäväni suhde loppui aikanaan, ihmettelen edelleen miksi hän jatkoi niin pitkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ex suuttui kun kuuntelin Tuure Kilpeläisen "tahtoisin, tahtoisin" -biisiä. Oli 100varma että mulla on joku toinen.

Hei täällä melkein sama, mutta biisi oli Laura Närhen - Tämä on totta. Kappaleessa lauletaan nimenomaan pettämisestä, mutta ei sen kuuntelu kenestäkään pettäjää tee...

Vierailija

Eräs tapailemani tapaus saattoi yhtäkkiä öisin soittaa ja sanoa olevansa oveni takana. Toisinaan oli oikeasti ja toisinaan valehteli olevansa. Jos en vastannut puhelimeen tai sanoin että nyt en oikeasti lähde avaamaan hänelle alaovea aamukahdelta, niin tokaisi minulla olevan toinen mies kylässä. Ensin pidin tätä vain outona ja ärsyttävänä tapana, mutta sitten tajusin kyseessä olleen pistotarkastukset. En lähtenyt tähän leikkiin mukaan, vaan sanoin että luokseni ei ole aamuyöllä asiaa eikä minulle soitella sen jälkeen kun olen mennyt nukkumaan ja laitoin puhelimen äänettömälle. Seurusteluksi homma ei koskaan edennyt.

Mielestäni mustasukkaisen oikuille ei pidä antaa yhtään myöten.

Vierailija

Mies lähti reissuhommiin, oli viikot toisaalla ja silloni tilanne alkoi kärjistymään, koska mies ei luottanut minuun. Parhaita hetkiä olivat perjantait, jolloin mies tuli kotiin ja harrastimme seksiä; jos olin yhtään märkä, niin sisälläni oli jonkun toisen miehen mehut. Nuo syytökset alkoivat pikkuhiljaa kuvottamaan ja seksi ei enää maistunut. Mies tulkitse sen niin, että kävin vieraissa, kun kotona en halunnut. Idiootti ei koskaan katsonut peiliin. 

Vierailija

Esimerkiksi jouduin selittelemään juuri tuollaisia matkojen aikoja. Mies oli mm. laskenut kuinka kauan minulla kestää erääseen menomatkaan. Paluumatkaan kestikin 5 minuuttia kauemmmin. Mies huomasi tällaisen ja tivasi mitä olin tehnyt sen ajan.

Exäni työpaikka oli erään satunnaisen reittimme varrella. En saanut katsoa sinne päin ja jos katsoin niin alkoi huuto " taaaaas katsoit!!! Kiinnostaako noin paljon". Erään kerran kun ajettiin siitä ohi ja pidin huolen, etten vahingossakaan katso sinne päinkään, niin mies väitti minun silti katsoneen ja kotona hän ravisteli minua ja tivasi jälleen, että mikä siinä on niin ihmeellistä että pitää aina katsoa?

Hän olisi kieltänyt minulta uimahallissa käynnin yksin, koska uimahallissa käy vaarallisia mamuja ja muita tuijottavia miehiä. En suostunut.

Whatsappin paikallaolotietoja hän aina kyttäsi ja kyseli, että kenen kanssa olen ollut yhteydessä ja jos en kertonut niin alkoi armoton myllytys. Lopulta hän alkoi vaatia screenshotteja keskusteluistani ja suuttui kun en periaatteestakaan suostunut moiseen.

Kotiintuloaikoja koetti säätää, mikäli olin jossakin ilman häntä. Jos saavuin minuutinkaan myöhässä niin "luottamus on taas menetetty"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex suuttui kun kuuntelin Tuure Kilpeläisen "tahtoisin, tahtoisin" -biisiä. Oli 100varma että mulla on joku toinen.

Hei täällä melkein sama, mutta biisi oli Laura Närhen - Tämä on totta. Kappaleessa lauletaan nimenomaan pettämisestä, mutta ei sen kuuntelu kenestäkään pettäjää tee...

Mies epäilee, että olen rakastunut Richard Dean Andersoniin, kun katoin kolmena päivänä peräkkäin Ihmemies McGyveria samalla kun tein rutiinikäännöstä.

Vierailija

Mä lauleskelin joskus itekseni anna puun säännöt rakkaudelle kun oli jäänyt päähän soimaan. Loput voi arvata.
Kerran kun mies tuli yöllä baarista kotiin törmäsi hän rapussa johonkin mieheen. Tuli syyttäen ja huutaen herättämään minut ja oli varma että tämä mies oli ollut panemassa minua. Mitään muuta vaihtoehtoahan ei voinut olla.

Vierailija

Väitti, että panen hänen tyttöystäväänsä. Olen siis nainen, enkä ole lesbo. Myöhemmin hermoili, että panen hänen isäänsä, vaikka en ole koskaan tavannutkaan hänen isäänsä.

Vierailija

En olisi saanut tavata parasta ystävääni, koska tämä oli tavannut uuden miehen. Miehen mielestä ystäväni uusi mies oli uhka, koska saattaisin vahingossa tutustua vieraisiin miehiin tämän ystävän kautta.

Vierailija

Jos oon lähdössä tyttökavereiden kans baariin mies haluaa aina harrastaa seksiä just ennenku lähden (etten varmaan lähde puutteessa liikenteeseen)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat