Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ei ois tarvinnut sanoa mitään, nyt sanoi, että ystävä - EI MUUTA.
Minusta on kylläkin tosi ihanaa, että Kärpyllä on tuollainen rakas ystävä! :)
Mä ajattelin, että niillä vois olla henkisesti enemmänkin. En siis tarkoita, että ystävinä bylsisivät, vaan että luulin, että olisivat voineet olla henkisesti enemmänkin toisilleen joko ilman seksiä tai sen kera. Nyt K sanoi, että ovat vain ystäviä, ei muuta, joten vaikka siellä ois ollut seksiä, niin ystäviltä se on mielestäni todella vastenmielistä.
Ei Jeesus mikä logiikka taas.
Ukkelini, Bojan rakas ystävä *laittaa käden sydämmelle*
💚💙
Made in Italy heitti jännän näkökulman. Mut en kyl itse usko tohon.
Ei kai Jerppu mitään shippaamista ole pyytänyt lopettamaan kun samassa videossa puhuu mun ukkelista, rakkaasta ystävästä, saatiin köllötellä Bojanin kanssa ja saatiin olla rauhassa ja samalla viikolla on julkaissut stooreja Is this loven soidessa taustalla. Röllit ulos täältä ja medialukutaidon kurssille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin selvää, että olivat tuolla kahdestaan ja mikä huoneisto, ei tartte ainakaan siitä enää vääntää. 😀
Olin löytänyt ihan oikean, vaikka täällä ei suostuttu edes hotellin nimeä sanomaan.
Sanottiin aikoja sitten hotellin nimi.
Ette sanoneet. Mä sen täällä sanoin, kun olin sen ekana löytänyt.
Juu, alkuun ei suostuttu sanomaan.
Eikä loppuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy heitti jännän näkökulman. Mut en kyl itse usko tohon.
Voisi noinkin olla, tää on vähän avoin.
Vierailija kirjoitti:
Jertsua vtuttaa aikalailla tuo homsantuuhomma, mut muistaakohan se itse oikeesti mistä tää shippaus on saanut alkunsa.
Mistä niin olet saanut että ärsyttää, koska missään ei ole niin sanonut. Jos viittaat storyihin niissä ei ollut mitään ärtymystä. Enkä usko, että shippaus ainakaan K:ta haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hymyilyttää tuo minun ukkelini nimitys, kun ei ole kovin kauan siitä, kun yksi tuttava juuri kertoili lomasuunnitelmistaan ukkelinsa eli uudehkon miesystävänsä kanssa 😄
Mun mielestä se kans ihana nimitys, jota nimenomaan käytän rakkaastani 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Jerppu mitään shippaamista ole pyytänyt lopettamaan kun samassa videossa puhuu mun ukkelista, rakkaasta ystävästä, saatiin köllötellä Bojanin kanssa ja saatiin olla rauhassa ja samalla viikolla on julkaissut stooreja Is this loven soidessa taustalla. Röllit ulos täältä ja medialukutaidon kurssille.
Ja saavuttiin Bojanin kanssa tänne homolomailemaan. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hymyilyttää tuo minun ukkelini nimitys, kun ei ole kovin kauan siitä, kun yksi tuttava juuri kertoili lomasuunnitelmistaan ukkelinsa eli uudehkon miesystävänsä kanssa 😄
Jos kertoja oli nainen niin ei kiinnostavaa.
Kuka mies sanoo kaveriaan ukkeliksi 😅🤭 Ihan liian suloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jertsua vtuttaa aikalailla tuo homsantuuhomma, mut muistaakohan se itse oikeesti mistä tää shippaus on saanut alkunsa.
Mistä niin olet saanut että ärsyttää, koska missään ei ole niin sanonut. Jos viittaat storyihin niissä ei ollut mitään ärtymystä. Enkä usko, että shippaus ainakaan K:ta haittaa.
No tuskin haittaa, kun just postannut viikon varrelta is this love ja palava sydän stooreja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Aina olen realistisesti uskonut ystävyyteen, mutta olen shipannut vimmatusti. Jotenkin yhtäkkiä kaikki yrittää romuttaa kaiken vaikka monta kertaa aikaisemmin puhunut kumpikin veljestä ja ystävästä. Toki seurustelukumppani on myös yleensä paras ystävä.
Luoja miten hyvältä sen hiukset näyttää tossa photoshootissa, ja meikki. 😯
Vaikka olisivatkin vain ystäviä, niin mulle on kyllä tullut selväksi, että välittävät toisistaan jotenkin todella hellällä tavalla. Se on varmaankin se something more. Toinen on ehkä ihanempi kuin perus kaveri eli on siis erittäin läheinen ja uniikki ystävä. Niin kuin parisuhteita, myös ystävyyssuhteita on varmasti olemassa monen muotoisia ja laatuisia. 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Aina olen realistisesti uskonut ystävyyteen, mutta olen shipannut vimmatusti. Jotenkin yhtäkkiä kaikki yrittää romuttaa kaiken vaikka monta kertaa aikaisemmin puhunut kumpikin veljestä ja ystävästä. Toki seurustelukumppani on myös yleensä paras ystävä.
Mutta myös jotain muuta. Mitä he eivät ole.
"Mun ukkelihan" on ihan eri juttu ku "mun kaveri".
Ja onhan muuten toi video olla kuvattu samana päivänä kuin se Is this love -video. Ensin pakolliset hommat ja sitten uima-altaalle loikoilemaan mun ukkelin kanssa ja auringonlaskua ihailemaan. Is this love. :)
It's not gay if it happens in Kyrpos.
It hints others think they are more than friends.