Puhelin soi ja numero on salainen. Vastaatko?
Kommentit (85)
Jos on sopiva hetki. Mikäli asia on tärkeä, enkä vastaa, osannee soittaja laittaa viestiä.
En vastaa, koska jos on tärkeä puhelu, niin soittaja kyllä laittaa viestin
En. Vastaaja on keksitty, jos on oikeasti asiaa.
Tietenkin vastaan. En ymmärrä tätä joidenkin ihmisten pelkoa vastata puhelimeen.
Vastaan, jos odotan puhelua lääkäriltä. Muuten en vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vastaan. En ymmärrä tätä joidenkin ihmisten pelkoa vastata puhelimeen.
Mitä hevonvitun pelkoa? Pelkäätkö sinä kaikkia asioita mitä et elämässäsi tee?
Puhelin on salainen ja myös äänettömällä.
Joku sukulainen oli jakanut salaista numeroani, joten en vastaa enää. Vastaan kylläkin viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkoako? Oletko kuullut huijauspuheluista?
En todellakaan vastaa. En pidä siitä, että hän tietää kuka olen, mutta mä en saa tietää edes hänen numeroaan ja lisäksi mun pitää luottaa siihen, ettei puhelu tule vaikka ties miltä huijausringiltä, rikollisliigalta, puhelinmyyjältä ym ei-toivotulta. Niin, enkä vastaa myöskään tuntemattomaan numeroon. Perustelut edellä.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää, minä en vaan halua kuulla tuntemattomilta minkäänlaisia myyntipuheita.
Kyllä vastaan jos olen sellaisessa paikassa että vastaamaan pystyn. Useilla ympärilläni olevista ihmisistä on salainen numero kuten itsellänikin joten miksi en vastaisi.
Olen toiminimiyrittäjä joten aina vastaan koska puhelun lopputuloksena voi olla toimeksianto. Usein käynyt niin että puhelu tulee illalla.
En, koska 99% puhelu on jotain, mikä ei kosketa mua lainkaan (ostatko, tilaatko, tarjous). Jos on asiaa, voi laittaa viestin tai jos on mainostamista, laittakoot meilin.
Tottakai. On todennäköisesti mieheni.
Aina vastaan. Ei ole koskaan ollut huijauspuhelua tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkoako? Oletko kuullut huijauspuheluista?
Huoletta voi vastata. En koskaan vastaa niihin nimelläni, mutta muuten kyllä
En, eikä edes soi, koska olen estänyt puhelut jos numero ei näy. Ei tarvi edes perustella.
Vastaan, sillä voi olla lääkärini. Jos alkaa pitämään joitain myyntipuhetta, niin punainen luuri käyttöön.
En vastaa. Ei huvita.