Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17901/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi joku ilmoitus ollut olisi asia sanottu myös englanniksi. Heitä shippaa muutkin kuin suomalaiset. Ei tuota "tärkeää tiedotusta ja ärtymyksestä siinnyttä avautumista" nyt ymmärrä kuin osa faneista. 

Vierailija
17902/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin shippaus ei selvästikään häiritse Kärtsäriä, ne on lähinnä trollit jotka kokee sen itselleen häiritseväksi eikä silti malta pysyä pois ketjuista, jossa sitä tehdään. 🤷

Suuri osa luulee tosissaan noista tulevan pari ja saa siitä voimaa 😆 Mikäs sen mehukkaapaa kiusata tolloja ja bongailla taskuvenuksen kuvia

Jep, eli myönnät olevasi pershärö kiusaaja, kuinka ollakaan. 💚

Enkä ole. Äimistynyt vaan mitä sekopäitä Kärtsäfandomissa sikiää. Mikäli shippikahjot nyt ees mitään faneja on. T.Annaliisa one of those originals

Sori mutta jotain häikkää sussa on, jos saat nautintoa muiden fanien pilkkaamisesta ja kiusaamisesta. Ja tämä vika kommentti tästä aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17903/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ois tarvinnut sanoa mitään, nyt sanoi, että ystävä - EI MUUTA.

Minusta on kylläkin tosi ihanaa, että Kärpyllä on tuollainen rakas ystävä! :)

Mä ajattelin, että niillä vois olla henkisesti enemmänkin. En siis tarkoita, että ystävinä bylsisivät, vaan että luulin, että olisivat voineet olla henkisesti enemmänkin toisilleen joko ilman seksiä tai sen kera. Nyt K sanoi, että ovat vain ystäviä, ei muuta, joten vaikka siellä ois ollut seksiä, niin ystäviltä se on mielestäni todella vastenmielistä.

Täh!

Vierailija
17904/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takamatkalta huutelen.Oliko täällä käyty keskustelua Jeren taksistoorin kappalevalinnasta?"check yo self"

Itse vasta kiinnitin huomiota🤔.Ihan kuin olisi lähdetty ottamaan selvää,mitä nää tunteet oikein on,mikä olen ja mikä on tärkeää.💚

Hmm... vaikka K nyt sanoikin muuta, niin hyvä huomio... meinaan biisit usein kumpuavat alitajunnasta. Muistan kun liftasin siihen jo tottuneen kaverini kanssa ekaa kertaa ikinä, niin aivoni hokivat koko alkumatkan biisiä "Menolippu". Kun ihmettelin sitä kaverille, tämä totesi mun varmaan alitajuisesti kaipaavan turvallisesti junaan 😆😆

Vierailija
17905/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän K sitten tarkoitti sillä' something morella

Ihan samaa kuin kaikilla muillakin heitoilla tässä 1,5 vuoden aikana, läppää ja shipin lietsontaa

Trollit puhuu ristiin osa sanoo, että shippaaminen ärsyttää K:ta ja osa, että K lietsoo shippiä.

Itse uskon, että on vilpitön suhteessa B:n vaikka omalla huumorilla sanoittaa tunteitaan, something more voi tarkoittaa enemmän kuin normi ystävä jne.

Kyllä mä uskon myös että J ihan aidosti rakastaa B:tä todella paljon, ystävänä. En tiedä miksi haluaa jatkaa osittain tota tietynlaista vihjailua biisvalinnoilla ym. Mutta mulle ne juuri kertoo sen, että ystäviä ovat, eikai kukaan nyt usko että jostain kuumasta lemmenlomasta rakastajan kanssa kerrottais somessa ja vielä tehtäis kaupallista yhteistyötä😅. Mä epäilin jossain vaiheessa että heidän yhteys ei kestäisi, mutta sitä mä en epäile enää hetkeäkään!

Vierailija
17906/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Bojanin kautta asiaan törmänneet ei ymmärrä ollenkaan tuota 

Vierailija
17907/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Kärpyn stoorin nyt vasta, ja ai jestas! 😄 Nauroin ihan ääneen, kun tuntui että se on vallan kohdennettu meille palstalaisille 🤭

Täällä kun nyt väännetään vaan ystävyyksistä ja homlomailuista, niin ehtikö kukaan arvostaa sitä että nyt saatiin se uikkari-Bojan kuviin mitä niin toivottiin? 

Vierailija
17908/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Vierailija
17909/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Bojtsu näyttää kyllä aika pantavalta. 

Vierailija
17910/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin shippaus ei selvästikään häiritse Kärtsäriä, ne on lähinnä trollit jotka kokee sen itselleen häiritseväksi eikä silti malta pysyä pois ketjuista, jossa sitä tehdään. 🤷

Suuri osa luulee tosissaan noista tulevan pari ja saa siitä voimaa 😆 Mikäs sen mehukkaapaa kiusata tolloja ja bongailla taskuvenuksen kuvia

Enkä ole. Äimistynyt vaan mitä sekopäitä Kärtsäfandomissa sikiää. Mikäli shippikahjot nyt ees mitään faneja on. T.Annaliisa one of those originals

Älä nyt viitsi, et ole Annaliisaa nähnytkään 😂

Vierailija
17911/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi joku ilmoitus ollut olisi asia sanottu myös englanniksi. Heitä shippaa muutkin kuin suomalaiset. Ei tuota "tärkeää tiedotusta ja ärtymyksestä siinnyttä avautumista" nyt ymmärrä kuin osa faneista. 

Kyllä K tietää, että asiat leviää fandomissa. Plus sen pitää taiteilla shipin tuoman lisäsuosion ja oman todellisuutensa välimaastossa. 

Mutta jos asia ärsyttäisi ja kyseessä olisi tiedotus niin ei K sen asian kanssa tuolla tavalla tekisi. Se vaan on totuus. 

Vierailija
17912/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.

Vierailija
17913/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän K sitten tarkoitti sillä' something morella

Ihan samaa kuin kaikilla muillakin heitoilla tässä 1,5 vuoden aikana, läppää ja shipin lietsontaa

Trollit puhuu ristiin osa sanoo, että shippaaminen ärsyttää K:ta ja osa, että K lietsoo shippiä.

Itse uskon, että on vilpitön suhteessa B:n vaikka omalla huumorilla sanoittaa tunteitaan, something more voi tarkoittaa enemmän kuin normi ystävä jne.

Kyllä mä uskon myös että J ihan aidosti rakastaa B:tä todella paljon, ystävänä. En tiedä miksi haluaa jatkaa osittain tota tietynlaista vihjailua biisvalinnoilla ym. Mutta mulle ne juuri kertoo sen, että ystäviä ovat, eikai kukaan nyt usko että jostain kuumasta lemmenlomasta rakastajan kanssa kerrottais somessa ja vielä

Eihän sieltä lomalta tullut juuri mitään, pysyi hyvinkin yksityisenä.

Vierailija
17914/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.

No kun ne ei kuule äänenpainoista millä mielellä asia sanottiin. 

Vierailija
17915/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun. 

Vierailija
17916/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta. 

Vierailija
17917/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä K tietää, että asiat leviää fandomissa. Plus sen pitää taiteilla shipin tuoman lisäsuosion ja oman todellisuutensa välimaastossa. 

Mutta jos asia ärsyttäisi ja kyseessä olisi tiedotus niin ei K sen asian kanssa tuolla tavalla tekisi. Se vaan on totuus. 

Juu, ei todellakaan tiedottaisi missään kaupallisen yhteistyön videossa 😅

Vierailija
17918/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi, et ole Annaliisaa nähnytkään 😂

Joo, tälleen yhtenä OG Annaliisoista karmii tälläset lausunnot. Itekin oon täällä vain Kärpän perässä, mut ei mua muiden shippaaminen oo häirinnyt hetkeäkään. Itekin huumorishippaan hetkittäin ihan sujuvasti. 

Vierailija
17919/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteva ajankohta julkistaa tämä selventävä tiedote. Ei jaksa enää tulevalla kiertueellaan väsynyttä ja luuloihinsa fakkiintunutta Bojere porukkaa. Uusia tuulia

Vierailija
17920/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ne ei kuule äänenpainoista millä mielellä asia sanottiin. 

Äänenpainothan he juuri kuulee. Sanoja ei ymmärrä

Ketju on lukittu.