Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kärtsä ollut kuvauksissa. Tukka näyttää freesiltä ja juuri raidoitetulta eli ei onneksi ole palaamassa mustaan pottaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin vaan unohdu se Kärpyn illalliskatse, kun Boitsu otti vertailukuvaa.
Niin rakkaudentäyteiset silmät oli Kärpyllä.
Ei vaan sillä oli sama viaton ilme, kuin siinä vanhassa kuvassa. Ihanaa, että sekin ilme vielä löytyy, siihen aikanaan ihastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin selvää, että olivat tuolla kahdestaan ja mikä huoneisto, ei tartte ainakaan siitä enää vääntää. 😀
Olin löytänyt ihan oikean, vaikka täällä ei suostuttu edes hotellin nimeä sanomaan.
Sanottiin aikoja sitten hotellin nimi.
Ette sanoneet. Mä sen täällä sanoin, kun olin sen ekana löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa mainoksessakin Kärpyn ääni menee ihan pehmeäksi, kun alkaa puhua Bojanista.
Se on aina, kun poikkiksesta puhuu. Niin kuin siinä keittiö lomastoorissa, kun sanoi "Bojan". Ihana Kärppy!<3
Tosi pehmeäksi juu. Ihan normi loiriääni. Miten pitäs sanoa "PPPojannnni"
Vierailija kirjoitti:
Uuuuh, nyt on kuumaa kuvausmatskua Kärpästä. 🔥
Liittyiskö Eurotouriin? Kuumia kuvia varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin selvää, että olivat tuolla kahdestaan ja mikä huoneisto, ei tartte ainakaan siitä enää vääntää. 😀
Olin löytänyt ihan oikean, vaikka täällä ei suostuttu edes hotellin nimeä sanomaan.
No muut oli sen jo aikaa sitten löytäneet, mutta eivät halunneet paljastaa sijaintia niin kauan kuin ovat siellä.
Luin ekana täältä kun en pystynyt heti kuuntelemaan K:n storyja. Täällä varmaan tosiaan trolli kirjoittelee, koska ei tossa nyt mitenkään suoranaisesti kielletty mitään, eikä mitään ärtymystä eli shippi jatkuu. Koska täällä viesteistä sai jo käsityksen, että kaikkien olisi lopetattava shippaus.
Vaikka uskon ystävyyteen, ei missään mainoksessa edes julkisteta mitään suhteita jos sellainen edes olisi. Ihana, että on tuollainen ystävyys heillä ja ovat tärkeitä toisilleen. Vaikuttavat onnelliselta yhdessä, vaikka olisivatkin vain ystäviä.
Musta on aika huomion arvoista, että tää loma on todella Bn ja Kn oma, vaikka kuinka olis sponssattu. Kumpikin on siihen raivannut kalenteristaan aikaa vaikka väkisin. K olisi hyvin voinut käyttää tuon Tjäreborgin sponssauksen siihen kaveriporukkansa Espanjan matkaan esimerkiksi. Mutta tekikin sitten erillisen reissun Bojanin kanssa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se sanottiin, tai ainakin koordinaatit sen tiedon löytämiseen. Harmi et sulta meni ohi, etkä ilmeisesti oo muutenkaan mikään pätevä ite selvittään.
OK, I didn't understand one thing (sorry). But did K specify what the others think? In the sense that he said that others think there is more or that others think that they are not even friends? Because in the second case he wanted to specify that B is his beloved friend, in the first case he did not specify that they are "just" friends and that what others think is not true. Made in Italy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, alkuun ei suostuttu sanomaan.
Ei ois tarvinnut sanoa mitään, nyt sanoi, että ystävä - EI MUUTA.
Minusta on kylläkin tosi ihanaa, että Kärpyllä on tuollainen rakas ystävä! :)
Mä ajattelin, että niillä vois olla henkisesti enemmänkin. En siis tarkoita, että ystävinä bylsisivät, vaan että luulin, että olisivat voineet olla henkisesti enemmänkin toisilleen joko ilman seksiä tai sen kera. Nyt K sanoi, että ovat vain ystäviä, ei muuta, joten vaikka siellä ois ollut seksiä, niin ystäviltä se on mielestäni todella vastenmielistä.
Kerron vaan yhden jutun tähän. Skippaa jos ei kiinnosta lätinät muiden elämästä.
Minulla oli osapuilleen 2 vuotta sitten mieheni hautajaiset. Miehen, jonka kanssa olin yhdessä useamman vuosikymmenen. Rakastuttiin palavasti ihan sillä hetkellä kun näimme toisemme työyhteisössä. Tilanne oli aika kinkkinen monesta syystä ja suhde oli ulospäin pari vuotta nimikkeellä "todella läheisiä ystäviä vaan ollaan" jota toisteltiin ihmisille ja heitimme läppää siitä niin ettei kukaan oikein ollut varma missä mennään.
Tuli vaan jostain mieleen. Tiedä mistä..
Jere rakastaa Bojania. Se on ainakin ihan selvä.
Mun ukkeli! Ihana Kärppy! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muut oli sen jo aikaa sitten löytäneet, mutta eivät halunneet paljastaa sijaintia niin kauan kuin ovat siellä.
Joo, mutta osa löysi selkeästi väärän. Luultiin esim päätyhuoneistoksi ja vaikka mitä.
Jertsua vtuttaa aikalailla tuo homsantuuhomma, mut muistaakohan se itse oikeesti mistä tää shippaus on saanut alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
No sieltähän se tuli rivien välistä toive lopettaa homoshippaaminen.ihan selvällä suomella "Rakkaan ystäväni kanssa - moni luulee jotain muuta".
Kuuntelehan uudestaan: "hänen kanssaan saavuttiin vähän hom..lomailemaan" 😅
Mua vähän hymyilyttää tuo minun ukkelini nimitys, kun ei ole kovin kauan siitä, kun yksi tuttava juuri kertoili lomasuunnitelmistaan ukkelinsa eli uudehkon miesystävänsä kanssa 😄
Se on aina, kun poikkiksesta puhuu. Niin kuin siinä keittiö lomastoorissa, kun sanoi "Bojan". Ihana Kärppy!<3