Lue keskustelun säännöt.
Ottaisitteko yrjöävät lapset koneeseen?
23.11.2006 |
Jos olisitte varanneet ulkomaanmatkan ja lapset sairastuisivat, peruisitteko sen vai lähtisittekö kuitenkin? Eräs perhe pilasi minun erittäin odotetun matkani tartuttamalla oksennustaudin koneessa. Olen tästä erittäin katkera ja vihainen myös Finnairille, että antoivat oksentelevien lasten istua muiden matkustajien seassa, eikä esim. taimmaisessa rivissä. Mitä mieltä ootte?
Kommentit (63)
Onhan se nyt TÖRKEETÄ, että kehtasivat tulla koneeseen myrkyttämään kaikki...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jokainenhan tekee omat valintansa. ja vanhemmat valitsevat myös lastensa puolesta.
Vierailija:
" byäää, mulle tuli oksu, syylliset tallin taa!!!"
Täällä syyllistetään lapsiperheitä ja ihmetellään, miksei niillä ole matkavakuutusta. Miksei ap:llä ollut?