Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko yrjöävät lapset koneeseen?

Vierailija
23.11.2006 |

Jos olisitte varanneet ulkomaanmatkan ja lapset sairastuisivat, peruisitteko sen vai lähtisittekö kuitenkin? Eräs perhe pilasi minun erittäin odotetun matkani tartuttamalla oksennustaudin koneessa. Olen tästä erittäin katkera ja vihainen myös Finnairille, että antoivat oksentelevien lasten istua muiden matkustajien seassa, eikä esim. taimmaisessa rivissä. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lopeta jo tuo itsekeskeinen jorina

" byäää, mulle tuli oksu, syylliset tallin taa!!!"

Täällä syyllistetään lapsiperheitä ja ihmetellään, miksei niillä ole matkavakuutusta. Miksei ap:llä ollut?

Vierailija
62/63 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt TÖRKEETÄ, että kehtasivat tulla koneeseen myrkyttämään kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainenhan tekee omat valintansa. ja vanhemmat valitsevat myös lastensa puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi