Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko liha säilyy pakastimessa?

Vierailija
30.11.2006 |

Ostin sisäfilettä ison kimpaleen ja aion pakastaa sen osissa. Mutta kuinka kauan säilyy härän file, jonka viimeinen käyttöpäivä häämöttää jo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis siihen alkuperäiseen. kannattaa laittaa pieninä erinä. nam

Vierailija
2/3 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ostaa, kun sai puoleen hintaan noin hyvää lihaa. Paloittelin 1,8kg kolmeen osaan. :) Toivottavasti tosiaan säilyy, kun parasta ennen sillä olisi jo lauantaina.. Pitää laittaa pakastimen alimmaiseksi, kunhan jäätyneet ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaohjelmasta kuullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi