Lue keskustelun säännöt.
Kauanko liha säilyy pakastimessa?
30.11.2006 |
Ostin sisäfilettä ison kimpaleen ja aion pakastaa sen osissa. Mutta kuinka kauan säilyy härän file, jonka viimeinen käyttöpäivä häämöttää jo.
Kommentit (3)
Oli pakko ostaa, kun sai puoleen hintaan noin hyvää lihaa. Paloittelin 1,8kg kolmeen osaan. :) Toivottavasti tosiaan säilyy, kun parasta ennen sillä olisi jo lauantaina.. Pitää laittaa pakastimen alimmaiseksi, kunhan jäätyneet ensin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei siis siihen alkuperäiseen. kannattaa laittaa pieninä erinä. nam