Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt täällä palstalla?

Vierailija
28.06.2026 |

Täällä tulee vaan paha mieli. Kaikki on huonosti kaikilla. Onkohan tämä jotai sosiaalipornoa kun koukuttaa, vaikka olisi parempi pysyä poissa.

 

Veikkauksia, monesko kommentti on taas syöpää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan naisen

Vierailija
2/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä laiskottelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain nähdäkseni miten muut ajattelevat.

Vierailija
4/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä vain silloin kun on tylsää eikä ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
5/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Vierailija
6/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankulua ja seuraan  montako typerää, tai muuten asiantuntematonta  kommenttia tulee.

Harvoin täältä mitään rakentavaa  ja opettavaista  voi lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyden vuoksi välistä. 

Vierailija
8/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lukea hyviä trollauksia. Niitä on vaan liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siinä toivossa että joskus olisi joku kiva ruoka-aiheinen ketju.

Vierailija
10/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ehdottaa parempia. Jollain foorumeilla jaksa samojen urpojen onanointia lukea, toki täälläkin varmasti samat, mutta vaikeampi tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän palstaan muodostuu kyllä ihme riippuvuus vaikka tämän selailusta ei ole koskaan mitään hyvää seurannut. Kuuluu päivärutiiniin jumittua vauvapalstalle. Sitten kun on aikansa selaillut on todella paha olo ja menettänyt kaiken uskon ihmiskuntaan ja ihmettelee että mitä hittoa mä täällä teen kun tiedän että vauva palstalla vaan kylvetään pahaa mieltä. SItten sulkee palstan keskittyy omaan elämään, tulee taas heti parempi mieli ja huomaa että oikeassa elämässä ihmiset on ihan normaaleja eikä mitään palstahulluja. 

Vierailija
12/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin, et sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sitä itseltäni nykyään joka kerta, kun tämän sivun avaan. Alunperin päädyin tänne sairastuttuani työkyvyttömäksi. Teki mieli edes välillä jotenkin jutella muiden kanssa, ja tämä vaikutti aktiivisimmalta palstalta. Pitkään ohjasin itseni lähinnä ignooraamaan kaiken kuonan, mutta enää en jaksa. Haluan olla elämässä läsnä, mikä tarkoittaa, ettei täälläkään enää filteröi kaikkea paskaa, jota tänne suolletaan. En käsitä, mitä ihmiset saavat siitä, että repivät toisia kappaleiksi. Yksinäisyydestä tänne vielä tavan vuoksi välillä päädyn, mutta usein käännyn saman tien kannoillani pois. Yksinäisyyskin on alkanut maistua paremmalta kuin tämä.

Vierailija
14/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä vilkaisemassa että onko ne pari vakiohörhöä päässyt hoitoon.  Ei valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittämässä välillä bensaa liekkeihin :D En trollaa tai mitään vaan kirjoittelen sillon tällön jotain omia psykologisia havaintojani mitkä saa ihmiset ihan raivon partaalle koska ne on tottunu puhumaan täällä vaan paskaa päivät ja pysymään omassa pienessä kuplassaan aiheillaaan :D

Vierailija
16/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäytymistieteilijä ja kiinnostunut psykologiasta ja mun mielestä tällä palstalla on usein ihan mielenkiintoisia keskusteluja esim. parinvalinnasta tai vaikka ihmisen käyttäytymisestä lentokoneessa. Näin ammattilaisena on kiva lukea, mitä ns. kentällä tapahtuu.


Jos trollaamisen ja muut turhan osaa sivuuttaa niin tää ei oo ollenkaan huono!

Vierailija
17/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Sama , käyn nauramassa tääĺä ihmisten tyhjyyttä jotka esim.  luettelo mona sivua mitä makkaraa syö.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂

Vierailija
18/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se vielä, että kun kyseessä on anonyymi palsta, ihmiset on avoimempia kuin esim. Instagramissa.

Vierailija
19/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttäytymistieteilijä ja kiinnostunut psykologiasta ja mun mielestä tällä palstalla on usein ihan mielenkiintoisia keskusteluja esim. parinvalinnasta tai vaikka ihmisen käyttäytymisestä lentokoneessa. Näin ammattilaisena on kiva lukea, mitä ns. kentällä tapahtuu.


Jos trollaamisen ja muut turhan osaa sivuuttaa niin tää ei oo ollenkaan huono!

Et ole mikään tieteilijä. Olet paskojen aloitusten tekijä 😬😬😬

Vierailija
20/34 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lukea internetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme