Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Pajulahti väittää, että suomalaisten arvo on toisesta huolehtiminen

Vierailija
28.06.2026 |

Ja paskat

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna voi tulla auttamaan minua

Vierailija
2/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ostamaan proteiinipatukoita ja vääntämään rautaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuttuu nyt kun ullomaalaisten maahan muuttajien arvot tulevat tilalle. He ajattelevat vain itseään. Suomalaiset arvot joutavat romukoppaan.

Vierailija
4/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Vierailija
5/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Samaa mieltä. Elämänvirhe oli muuttaa takaisin Suomeen

Vierailija
6/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat lapsellisia. Toisista huolehtiminen ei ole tapana muunmaalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Missähän maassa asut?

Vierailija
8/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se toisista huolehtiminen rahoitetaan esittelemällä tissejä somessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on yksin pärjäämisen kulttuuri ollut aina. Avun pyytämistä pidetään heikkoutena.

Vierailija
10/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat lapsellisia. Toisista huolehtiminen ei ole tapana muunmaalaisilla.

Se on yksilötasolla kyllä päinvastoin. Suomessa yhteiskunta huolehtii jonkin verran kansalaisistaan, mutta yksilöt eivät huolehdi toisistaan. Saa nähdä miten sitten, kun yhteiskunnan osuus menee minimiin. Huolehtiiko sitten kukaan kenestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Vierailija
12/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Näin se on. Kun ihmisistä ei välitetä edes työpaikoilla niin ei niitä tuloksiakaan synny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi