Vierailija
Poiminta

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

• ylös 196
  • alas 106

Sivut

Kommentit (5286)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä pohjantähden alla osa 2.

Ei ole kyllä oikein kesällä edistynyt. Helteillä olis kaivannut hieman kevyempää lukemista, mutta jäi hankkimatta.

• ylös 125
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bruce Dickinsonin elämäkerta. Tänään herra muuten täyttää 60v.

Vieläkö Bruce lentää, vai onko jäänyt eläkkeelle siltä uralta?

Ap

• ylös 47
  • alas 12
Vierailija

Victoria Holtin Kohtalokas kutsumus, joo olen penkonut varastoa ja löytänyt kasan Holteja uudelleenluettaviksi 😀

• ylös 82
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä pohjantähden alla osa 2.

Ei ole kyllä oikein kesällä edistynyt. Helteillä olis kaivannut hieman kevyempää lukemista, mutta jäi hankkimatta.

Ymmärrän. Kakkonen on rankin osa. Meinasin kertoa, missä kohdassa aina itken, mutta sitten tajusin, että sä et oo välttämättä lukenut sitä aiemmin, ja jos et ole jo lukenut sitä kohtaa, en halua spoilata.

Mä luin myös tänä kesänä yhden sisällissotaa käsittelevän kirjan, Mihail Bulgakovin Valkokaartin, ja piti aina rankkoja kuvauksia luettuaan tuijotella hetki kaukaisuuteen.

Ap

• ylös 153
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Victoria Holtin Kohtalokas kutsumus, joo olen penkonut varastoa ja löytänyt kasan Holteja uudelleenluettaviksi 😀

Mä oon ehkä lukenut yhden Victoria Holtin kirjan! Siinä joku nainen kilpailee miehestä (Essexin jaarli, ellen väärin muista) Englannin Elisabet I:n kanssa! Kuulostaako tutulta?

Ap

• ylös 30
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä oon ehkä lukenut yhden Victoria Holtin kirjan! Siinä joku nainen kilpailee miehestä (Essexin jaarli, ellen väärin muista) Englannin Elisabet I:n kanssa! Kuulostaako tutulta?

Ap

Taitaa olla ainoa Holtin kirja jota en ole lukenut.

• ylös 11
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.