Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Voihan kakkahätä!!!!!!!!!!!!!
No niinpä. Kuka aikuinen huutelee kakkahätäänsä.
Ainoan kerranhan Laura on tiristänyt itkua pkhuoneessa, kun oli alussa ulkopuolisuuden tunne. Isoveli sitten nopeasti paransi näkyvyyttään ja asemaansa talossa. Voi kyynel!!💧
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Että täällä palstalla on tyhmiä ihmisiä, jos jotkut ovat luulleet tuota imppaamiseksi! 😂🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Nuo karkkipiilot on aivan typeriä. Päiväkotilasten touhuja.
Olis mieluummin viinapiilo, jallupottu josta käyvät salaa vetämässä huikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo koosteet ovat vain Aleksi,Aleksi ja Aleksi? Ennen ne oli Kirsi,Kirsi ja Kirsi.
No olisikohan niin, että yleensä näytetään koosteessa niitä jotka tuottaa jotain sisältöä eikä istu hiljaa jossakin nurkassa.
Tätäpä just. Kumma kun heidiäkään ei koskaan näy koosteissa, mistähän johtuis 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Jokainen on vastuussa omista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo karkkipiilot on aivan typeriä. Päiväkotilasten touhuja.
Olis mieluummin viinapiilo, jallupottu josta käyvät salaa vetämässä huikkaa.
No justhan oli
Vierailija kirjoitti:
Hahah! Että tollanen oli sitten tämä kohuttu imppauskeissi. Näytti joo todella vakavalta. 😂
Samaa mietin. Taas nähtiin miten asenteellista kirjoittelu on täällä. Ei voi yhtään luottaa 247 kommentoijiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiossa on aina vaan Reeon vastaisia mielipiteitä. Paitsi Jassulla ja Petralla eilen.
Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kakkahätä!!!!!!!!!!!!!
No niinpä. Kuka aikuinen huutelee kakkahätäänsä.
Mikä. Luonnollinen asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kakkahätä!!!!!!!!!!!!!
No niinpä. Kuka aikuinen huutelee kakkahätäänsä.
Nabaz
Kyllä on tosi lapsellisia tyyppejä tuo pariskunta, tulee keittiöön nauraa räkättämään kun toiset valmistelee ruokaa. Menisivät olohuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan kakkahätä!!!!!!!!!!!!!
Voi juma joo, katson vain koostetta ja teki mieli huutaa, että mene hyvä ihminen nyt sinne kakalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah! Että tollanen oli sitten tämä kohuttu imppauskeissi. Näytti joo todella vakavalta. 😂
Samaa mietin. Taas nähtiin miten asenteellista kirjoittelu on täällä. Ei voi yhtään luottaa 247 kommentoijiin.
Tais olla taas vaan yritys suolata Aleksia. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi näyttää murtuneelta ja Millu pyörii Heidin lähellä, vaikka ei normisti juuri Heidin seurassa ole. hmm..
Heidi on taas puukottanut liittolaisia selkään.
Heidi kieroliero
Ihanasti Aleksi läpsäisi. Voimaannuin.
Heidi lentää kuin leppäkeihäs kun joutuu häätöö