Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Pa*kanpuhujia riittää aina, en jaksa niistä välittää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän rakkaus ei kulu se on lukossa. 🔒❤
Veisin mielellään sen lukon sillalle. Täällä on kaksi siltaa, joihin niitä kiinnitetään. Sivusta miehelle.
Tämä on ruma paikka kirjoittaa kaipuusta. Pitäkää kauniit ajatukset mieluummin suojassa omassa mielessänne.
Mukavaa iltaa ja hyvää yötä söpölle Kia-kuskille 🤗
Olet ollut ajatuksissani koko päivän.
Eilen näin sut pitkästä aikaa…
Lähetit taas lentosuukkoja ohi ajaessasi.Voi kunpa ne olisi joku päivä ihan oikeita suudelmia!
Ikävä sua,P!
(miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Kirjoitit itse itsellesi, mutta käy se niinkin.
Kertokaa yksinkertaiselle, mistä tommoisen näkee? Ei sillä, että omiin viesteihin kokisin tarvetta vastata mutta joko palstalla on joku ominaisuus, jota en hiffaa (digitumppu) tai täällä on selvännäkijöitä. Sanoisin, että yhtä kiinnostavia vaihtoehtoja molemmat 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Kertokaa yksinkertaiselle, mistä tommoisen näkee? Ei sillä, että omiin viesteihin kokisin tarvetta vastata mutta joko palstalla on joku ominaisuus, jota en hiffaa (digitumppu) tai täällä on selvännäkijöitä. Sanoisin, että yhtä kiinnostavia vaihtoehtoja molemmat 😊
Mode...
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän sutinaa.
Anne ja Ellu! Vesa?
Löytyy toi 🔮 niin tiedän kaiken ;)
Help me if you can,i’m feeling down
And i do appreciate you being ’round
Help me get my feet back on the ground
Wont’t you please Help me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti harmainta aavistusta, mutta palstaa pari vuotta seuranneena voi jo tehdä valistuneita arvauksia. T. Tuo ennustaja
Vierailija kirjoitti:
Ja myös huomenna
Kenen kans?
Vierailija kirjoitti:
Help me if you can,i’m feeling down
And i do appreciate you being ’round
Help me get my feet back on the ground
Wont’t you please Help me
Ok se käy
Mitä kiusaajat hänestä sanovat? Kuulostaa ihan yläasteelta..