Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW on nuorien salskeiden miesten merkki. Sopii heidän imagoonsa. 50+ vuotias pippelin jatketta kaipaava kalju kaljavatsa gubbe näyttää naurettavalle BMW:n ratin takana. Kaikki tietää, että vanhus yrittää kompensoida puuttuvia mittoja auton avulla.
Kovasti tuo gubbe sua kuitenkin inspiroi.
Gubbea on hauska härnätä. Irl tunkee jatkuvasti perässä joka paikkaan. Idiootti vanha plösö se on, mut kiusataan kun kerran haluaa sitä.
Gubbe on saanut haluamansa, eli sun kiinnostuksen. Taitaa olla rakkautta ilmassa - i assume.😄
On taas todella paha ikävä. Voisin jopa maksaa, että saisin olla sun seurassa 😅 tämä vaalealle miehelle sinne jonnekin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Komealle kollegalle 💋.
Sulla oli harmaata taas päällä.
... mutta mitäs mulla oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miehet ihastuksistanne. Miksi he ovat ihania?
Nätti, pitkäjalkainen, leveähköt hartiat, sopusuhtainen, naisellinen.
Mukava, aito lämminhenkisyys niin halutessaan, eläinrakas.
Ihastuin tietämättäni "varattuun".
Ei sammu tunteet ei millään.
Olen lopussa. 😓"varattu"? Ei vielä kihloissa, mutta seurusteleeko?
En tiedä, ei puhuttu asiasta enää. Eikä olla enää tekemisissä.
Sydämeni särkyi, ja pelkään ettei parannu enää. En ole pystynyt lähestymään ketään tämän jälkeen koska mielessäni on vain hän.
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi on niin kivaa seikkailla.
Milloin seikkaillaan? Ja missä?
t. muumipeikko 🙃
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän sinä lukea? Lähden kohta kirjastoon, ellen taas nukahda kissani kanssa tänne viltin alle.
Tykkään minä lukea, ja tykkäisin jos lukisit mulle ääneen. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen täällä oli paljon muhun sopivaa, nyt niistä on poistettu kai osa. Mun pitää lopettaa kokonaan ketjun selaaminen. Samat jutut ja trollit pyörii täällä, joku keksii yleispäteviä, jotka sopii kaikkiin ja toistaa aiemmin sanottuja. Lisäksi mulla on kolme harhaa, että joku matkii mun kaivatun kirjoitustyyliä ja sotkee tahallisesti ja toisena, että täällä on joku joka tuntee mun kaivatun. Kolmatena oli että kaivattuni kirjoittaa tänne toiselle, mutta niitä viestejä ei ole enää näkynyt. Paitsi eilen oli samantapaista, huomasin silti sisällöstä ettei täysin sovi mun kaivattuun. Me näet tunnetaan jossain määrin. Mitä mä täällä teen, nähdään kuitenkin pian ja tulee joku alku tai mikä lie, mutta parempi kuin nykytilanne. Koittakaa jaksaa, kesää kohti.
En tiedä mitä poistettuja viestejä tarkoitat mutta mä poistin ainakin yhden omani eilen. En ole katsonut onko jo poistunut. Ja en kirjoita kenellekään muulle kuin kaivatulleni. Toisinaan trolli käy viestieni kimppuun sekoittamalla tai matkimalla, mutta en varmaan ole ainoa, joiden viesteihin trolli iskee. Kyllä täältä pitäisi päästä pois, mutta en voi jättää palstaa kun tiedän että molemmat ollaan täällä. Toivottavasti irl tapahtuisi joku lähentyminen.
Mä en oikeastaan ole yrittänytkään tavoittaa kaivattuani täältä, kunhan olen purkanut mietteitäni. Yksipuolista nimittäin. Silti hän saattoi olla täällä vai oliko joku samantyylinen. Ota näistä selvää, liikaa trolleja. Mikset ota yhteyttä kaivattuusi, jos tiedät hänenkin kaipaavan. Mulla on suunnitelmissa tutustua lähemmin ja ehkä ystävyys, ellei koskaan muuta. Ottaisin yhteyttä tuttavuuden varjolla, ellei nähtäisi muusta syystä kohta.
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. muumipeikko 🙃
Ei missään, poikani. Peräkammariin, hus! T. Muumimamma
Oli kiva nähdä tänään, mies - toiv. loppupäivä meni yhtä mallikkaasti 😘
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Kirjoitit itse itsellesi, mutta käy se niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. muumipeikko 🙃Ei missään, poikani. Peräkammariin, hus! T. Muumimamma
Olen tyttö... vaikka koenkin itseni muumipeikoksi. 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja kaipaan miestä, joka on rauhallinen ja fiksu kuin nuuskamuikkunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no mene tyttö sitten vaikka kuistille viilenemään. T. Mammas
Meidän rakkaus ei kulu se on lukossa. 🔒❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Anteeksi jos olen kirjoittanut eilen jotain asiatonta tänne tai muualle. Pitäisi taas kerrata neutraalin käytöksen rajat. Hävettää olla idiootti.
-salaiselta ihailijaltasiHuoli pois, tänne ei tullut eilen mitään ihmeellistä tai asiatonta.
En mitään negatiivista kirjoita tietenkään. enemmän on niin etten pysty pitämään sisälläni kaikkia lämpimiä ajatuksia jotka olisi parempi tässä tilanteessa pitää omina ajatuksiaan vaan eikä tunkea nettiin
Unohdit allekirjoituksen! Huonoa käytöstä! - sivusta
,🖌️
Mäkin salaa toivoin että se viesti oli just mulle sulta. Ei tuollaista tarvitse hävetä. Mulla on yhtä kuumia ajatuksia sinusta. Milloin näette seuraavan kerran tuon kohteesi kanssa? Sivusta ap:lle
Sekoitat minut nyt johonkin toiseen mutta kiitos kauniista sanoistasi. Torstaina saatamme liikkua samalla suunnalla
ap ,🖌️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no mene tyttö sitten vaikka kuistille viilenemään. T. Mammas
Tuohan mamma kaffetta ja pullaa. Raparperimehu kelpais, lätyt ja mansikkahillo myös. 😛
Komealle kollegalle 💋.
Sulla oli harmaata taas päällä.