Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö vai persoona?

Vierailija
03.10.2026 |

Kumpi on sinulle merkityksellisempi kun olet hakemassa parisuhdetta. Se että toinen jumaloi sinun ulkonäköäsi vai pitää sinusta persoonana? Ihmistyypeissä on kaiketi vähän molempia on.  Ajatus hakea tässä ajatusleikissä vähän ääripäitä, tyyliin jos arvostaa persoonaa, ei kehu ulkonäköä.

Kumpaa toivoisit enemmän arvostettavan?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaa. Ulkonäöllä saa kaikenlaisia läähättäjiä ympärille. Ei tuosta ole paljoa iloa jos kukaan noista ei jaksa kuunnella mitä ajattelen vaan he haluavat vaan panemaan.

Vierailija
2/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun heh ja vastapeluri saa olla suoraan kauhu elokuvasta, tosin et sitä kysynyt, joo olen komea kaunis tiukkapylly man.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa oli tietysti tarkoitus selvittää kumpi on tärkeämpi ominaisuus. Enemmistö ihmisistä varmaan on sitä mieltä, että persoonallisuus on tärkeämpi ja niin minäkin ajattelen. Vaan en minä ole koskaan edes lähestynyt, puhumattakaan aloittanut parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei ole miellyttänyt minua myös ulkoisesti.

Vierailija
4/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset taitaa luulla että mies on pelkkä leikkikalu naiselle itselleen.

Vierailija
5/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kysymys, kun olet 55+ nainen, ja ikäisesi miehet näyttävät lapsuutesi isoisähahmoilta harmaine hiuksineen ja pullahtaneine vatsoineen. Tottakai persoonan kanssa viihtyy, ja persoonaa oppii rakastamaan, persoona voi olla paras ystäväsi jne. - mutta kun haluaisin sitä seksiäkin vielä- ja nauttia siitä seksistä. En tahdo kahden viikon migreeniä vain, koska se upea persoona oksettaa minua alastomana. 

Vierailija
6/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa oli tietysti tarkoitus selvittää kumpi on tärkeämpi ominaisuus. Enemmistö ihmisistä varmaan on sitä mieltä, että persoonallisuus on tärkeämpi ja niin minäkin ajattelen. Vaan en minä ole koskaan edes lähestynyt, puhumattakaan aloittanut parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei ole miellyttänyt minua myös ulkoisesti.

Kiitoset ilman sarkasmia. Sait pointin mitä ajoin takaa. Eli useat ihmiset arvottavat ulkonäön ensin, vaikka oikeasti arvostavat persoonaa enemmän. Teoreettisesti pohtien, jos tietäisi persoonan mielenkiintoiseksi, antaisiko silloin enemmän anteeksi ulkonäölle? 

Vierailija
7/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonaa. Ulkonäöllä saa kaikenlaisia läähättäjiä ympärille. Ei tuosta ole paljoa iloa jos kukaan noista ei jaksa kuunnella mitä ajattelen vaan he haluavat vaan panemaan.

Ei ketään kiinnosta mitä ajattelet.

Vierailija
8/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persoona on ikävä, suhde ei kestä kauaa, ja kauniskin mies alkaa näyttää rumalta. Ruma vielä rumemmalta.

Vierailija
9/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat miehiä valikoivempia ulkonäön suhteen.

Vierailija
10/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset rupsahtavat. Onhan se kauheaa jos joutuu pelkäämään vanhenemista kun tietää kumppani olevan pääsäätöisesti kiinnostunut vain ulkonäöstä.

Vierailija
11/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö rapistuu, mutta persoona säilyy. Jos etsii pitkää ja kestävää suhdetta, se persoona ehdottomasti. Jos ulkonäkö rassaa sitä voi leikkauksella korjata, mutta jos persoona on huono, sitä et korjaa millään.

Vierailija
12/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoset ilman sarkasmia. Sait pointin mitä ajoin takaa. Eli useat ihmiset arvottavat ulkonäön ensin, vaikka oikeasti arvostavat persoonaa enemmän. Teoreettisesti pohtien, jos tietäisi persoonan mielenkiintoiseksi, antaisiko silloin enemmän anteeksi ulkonäölle? 

Tapasin aikoinaan erään naisen yökerhon tiskillä. Vaihdoin hänen kanssaan muutaman sanan, vaikkei hän miellyttänyt minua ulkoisesti. Jonkun viikon päästä törmäsin häneen jälleen samoissa merkeissä ja jäimme juttelemaan pidemmäksi aikaa ja kävimme tanssimassakin. Tuli sitten kolmaskin kohtaaminen, jolloin koin selviä ihastumisen merkkejä, eikä ulkonäkökään "häirinnyt" minua kuten ensitapaamisella.

Siitä syntyi lopulta lähes vuoden suhde, joka aikanaan loppui aivan muuhun kuin ulkonäöllisiin syihin. Suhteen aikana tosin muutama kaverinikin ihmetteli kännissä, miten minä olen häneen haksahtanut. Se oli se valloittava persoona.

Vierailija
13/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat miehiä valikoivempia ulkonäön suhteen.

Tässä on varmaankin iso ero onko puhe lyhyestä ilosta vai pitkäaikaisesta suhteesta. Seksiin miehille kelpaa lähes kuka tahansa, mutta pitkään suhteeseen ei. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä seksiä hakiessa, mutta eivät ehkä ihan samanlaisia kun haetaan puolisoa pitkäaikaiseen suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi