Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös huomenna
Kenen kans?
Yhen herkun
Niin mäkin...🤗
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpikselle.
Hyvää yötä itkumuurille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös huomenna
Kenen kans?
Yhen herkun
Niin mäkin...🤗
Oletko siis tuo äskeinen 🖌
Vierailija kirjoitti:
M ❤️ sä oot ihan liian hyvä mulle. En ole arvoisesti 😥
Kyllä sä oot♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös huomenna
Kenen kans?
Yhen herkun
Niin mäkin...🤗
Oletko siis tuo äskeinen 🖌
Se, joka kysyi, kyllä. Mutta tunniste ei täsmää.
Jaksan vielä huomiseen 👩❤️💋👩04
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Kirjoitit itse itsellesi, mutta käy se niinkin.
Kertokaa yksinkertaiselle, mistä tommoisen näkee? Ei sillä, että omiin viesteihin kokisin tarvetta vastata mutta joko palstalla on joku ominaisuus, jota en hiffaa (digitumppu) tai täällä on selvännäkijöitä. Sanoisin, että yhtä kiinnostavia vaihtoehtoja molemmat 😊
Ei oikeasti harmainta aavistusta, mutta palstaa pari vuotta seuranneena voi jo tehdä valistuneita arvauksia. T. Tuo ennustaja
Jaa...no nyt ymmärrän. Eikös tämä palsta perustu joka tapauksessa vahvistusharhaan (poimitaan itselle sopivat viestit), joten sinällään valistuneet arvaukset ja itselleen vastailukin sopivat ns. skeneen varsin mainiosti 😁 t. Dt
Vierailija kirjoitti:
Jaksan vielä huomiseen 👩❤️💋👩04
Kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Sulle hellä, kaunis ja hyvä nainen, mutta ihan liikaa kiusattu, et todellakaan ole ansainnut sitä mitä kiusaajasi susta sanovat. Toivon sulle parasta, ja jos joskus nouset näiden kiusaajiesi yläpuolelle muista mua, pidin sun puolta silloin ja haluaisin pitää sitä tai olla sun lähellä aina.
Älä valehtele! Et usko itsekään mitä olet kirjoittanut, kun tarkemmin ajattelet. Olit ensimmäisenä solvaamassa ja nauramassa muiden mukana. Erityisesti olet vahingoniloinen ja nautit toisen epäonnesta ja surusta. Unohda en ikinä,
Kysyn sua torstaina ajelulle, jos sopii?
Aa nyt tajusin. Tulit sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Aa nyt tajusin. Tulit sivusta.
Ei täällä kukaan tajua ja saa kiinni mistään. Kunhan länkytetään toisillemme menemään.
Vierailija kirjoitti:
Kysy ihmeessä. Meinaatko uskaltaa? Siis ihanko oikeasti mies? Yllättäisitpä.
Gallup: lähtisitkö kaivattusi kanssa autolla ajelulle? Millaisella saisit(tai hän saisi) kyytiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy ihmeessä. Meinaatko uskaltaa? Siis ihanko oikeasti mies? Yllättäisitpä.
Uskallan kyllä ja olen lesbo. Jos olet silmiini kaunis ja älykäs, voin hakea kyytiin sinutkin.
Ei ole kaivattua joten en lähtisi minnekään.
Yhen herkun