Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn sua torstaina ajelulle, jos sopii?
Kysy ihmeessä. Meinaatko uskaltaa? Siis ihanko oikeasti mies? Yllättäisitpä.
Uskallan kyllä ja olen lesbo. Jos olet silmiini kaunis ja älykäs, voin hakea kyytiin sinutkin.
Ei kiitos. Olen kiinnostunut vain miehistä.
Kaipaajille ja kaivatuille yhteisesti:
iltalaulu Happoradiosta
Te olette kauniita ❤️
👸🏻♥️👸🏻♦️👸🏻♣️👸🏻♠️👸♥️👸♦️👸♣️👸♠️🤴🏻♥️🤴🏻♦️🤴🏻♣️🤴🏻♠️🤴♥️🤴♦️🤴♣️🤴♠️👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
💚💚💚💚💚muru, lämpöisillä ajatuksilla,hellillä kosketuksilla ja käsi kädessä siivitän itseni uneen.. hieman vielä lähemmäs ihosi lämpöä...nyt on hyvä hetki sulkea silmät
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Vierailija kirjoitti:
Gallup: lähtisitkö kaivattusi kanssa autolla ajelulle? Millaisella saisit(tai hän saisi) kyytiä?
Vielä viime viikolla olisin innolla lähtenyt ajelulle, vaikka pitkällekin. Vaan nyt sen voi unohtaa, tarinalle tuli loppu. Elämää kai tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: lähtisitkö kaivattusi kanssa autolla ajelulle? Millaisella saisit(tai hän saisi) kyytiä?
Vielä viime viikolla olisin innolla lähtenyt ajelulle, vaikka pitkällekin. Vaan nyt sen voi unohtaa, tarinalle tuli loppu. Elämää kai tämäkin.
Bänät sattuvat aina. Voimia!
Jätin lähikauppaan sulle yhden kurkun, kun tykkäät mies, niin kovin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Help me if you can,i’m feeling down
And i do appreciate you being ’round
Help me get my feet back on the ground
Wont’t you please Help me
Yep😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi on niin kivaa seikkailla.
Milloin seikkaillaan? Ja missä?
t. muumipeikko 🙃Ei missään, poikani. Peräkammariin, hus! T. Muumimamma
Olen tyttö... vaikka koenkin itseni muumipeikoksi. 💋
Ok, no mene tyttö sitten vaikka kuistille viilenemään. T. Mammas
Tuohan mamma kaffetta ja pullaa. Raparperimehu kelpais, lätyt ja mansikkahillo myös. 😛
Itsekeskeinen Niiskuneiti juo Muumimamman tarjoamaa vaapukkamehua, johon Muumimamma on laittanut isoäidin yrttejä parantamaan Niiskuneidin herneen kokoiset aivot. Niiskuneiti ei tiedä mitään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Sopii, iltapäivästä alkaen sillä aion nukkua niin pitkään kuin nukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodi vielä, niin tulen hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ole tietämättäni satuttanut. Joskus onnistun tekemään niin, eikä minulla ole siitä mitään hajua.
Vierailija kirjoitti:
Koodi Muumilaakso
Mun kaivattu on Nuuskamuikkunen Naantalista, mutta en kysellyt ajelulle. Ja kyllä, kaikki muumit on laaksossa, kiitosta vaan, ennenkuin joku ehtii sitä kyselemään.
t. Muumipeikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodi vielä, niin tulen hakemaan.
Mulla ei ole ovikoodia. Mikä lie kuva ovessa tai sen lähettyvillä. Karkoittaa tarvittaessa tai kutsuu luokseen. En aio piilottaa avainta maton alle enkä lyhdyn sisälle. . Rohkeimmat on kokeilleet ripaa. Jotkut jopa haukunnalla koettaneet saada oven aukenemaan. Aukeisko ` sesam aukene’ konstilla.? Jos kutsut lempinimillä oven läpi taatusti avaan. Siitä tiedän, että olet sinä rakas😘🥰🥰🥰
Voit jokeilla koodia B591&2 jodlaten 🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ruma paikka kirjoittaa kaipuusta. Pitäkää kauniit ajatukset mieluummin suojassa omassa mielessänne.
Voi tänne kaunistakin kirjoittaa, tietenkin.
Kyllä maailmaan kauniita ajatuksia mahtuu muillekin jaettavaksi.
Päiväkirja on sitten niitä henkilökohtaisempia kirjoituksia varten, joissa ollaan oikeasti auki ja kirjoitetaan sielusta.
Hanki sellainen