Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hih hih hii hah hah haa 😉🌹
Hyvä ettei sureta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauniista päivästä nauttien mietin sua & kyl nähdään viel jossakin vaihees. Ja siinä se oli, Perhonen liiteli mun edestä aurinkoon päin. 😊 Hyvissä fiiliksissä..
Tietenkin nähään mut etkö haluaisi nähdä useammin tai säännöllisemmin? Mä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiseni niille, jotka päättävät, onko mulla töitä ei vai. Nyt ei ole.
Ansaittu vapaapäivä? 😊
Sä lähdit, minä jäin. Tarkoittaako tämä, että voitin?
Vierailija kirjoitti:
Siltä se nyt näyttää. Iloitse voitostasi 😀 Peli on kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä se nyt näyttää. Iloitse voitostasi 😀 Peli on kovaa.
Sitä se on. Kovempaa kuin olisin koskaan voinut ennustaa.
Nyt tuntuu, että olisi helpompi melkein uskoa siihen totuuteen, jota mulle on tarjoiltu. Tunteitaan vain on vaikea kieltää.
Mutta en mä sulle pahaa toivo enkä ole toivonut. Pidin susta aina. Ikävää, että kaikki meni hitoiksi.
Totuus on se, että mut saa mukaan vain ottamalla. Varmoin ottein ilmoittamalla, että mä olen nyt sun.
Juurisyy, miksi käyn vain iltaisin täällä kaipaamassa sinua.
Puhutaan mies mieluummin vaikka siitä, mitä tekisit, jos saisit laittaa kätesi lanteilleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita yhtään mitään. Lähdin koska lähdin ja lähtö ei liittynyt sinuun mitenkään. Ei edes etäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu, että olisi helpompi melkein uskoa siihen totuuteen, jota mulle on tarjoiltu. Tunteitaan vain on vaikea kieltää.
Millainen totuus se sitten on ja miksi siihen olisi helpompi uskoa?
Lähetän terveiseni niille, jotka päättävät, onko mulla töitä ei vai. Nyt ei ole.