Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?

Vierailija
09.06.2015 |

Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?

Kommentit (264)

Vierailija
141/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies haluaa lähteä pidemmälle reissulle ilman puolisoaan/perhettään? Ymmärrän jotkut viikonloppureissut poikien kanssa kalaan tai johonkin autotapahtumaan tmv, mutta viikoksi ulkomaille? Kyllä meillä mies saisi hepulin jos olisin lähdössä ulkomaille ja olettaisin sen olevan hänelle ja lapsille ihan fine.

Vierailija
142/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että keskivertoisessa perhe-elämässä miehet tekevät valtavia kompromisseja omiin haluihinsa nähden. Täten jos heidät päästää pari kertaa vuodessa poikien kanssa kalaan tai risteilemään, on se oikeus ja kohtuus. Näin myös toimitaan valtaosassa perheitä, eikä kenelläkään ole valittamista.

aina kuitenkin löytyy naisia, jotka haluavat osoittaa valtansa estämällä nämä reissut. Jotain hyvin epänormaalia omistuksenhalua siinä on taustalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, jota mies on pettänyt jätkäporukan reissulla.

Vierailija
144/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloitukseen: entinen tyttöystävä/vaimo. Ei keskustelua, akka mäkeen jos tulee edes mieleen sanella miten mies saa elämäänsä elää. Se on vain palvelus naiselle, pääsee etsimään sitä lammasmaista tossumiestä, joka pyytää anteeksi jotain 10 minuutin välein. Sen kanssa sitten oikein hyvä seksielämä ja romantiikka kukoistaa.

Vierailija
145/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"]

No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.

[/quote]

Haluatko selittää miksi? Minulle on ainakin tärkeää että miehellä on muutakin elämää kuin vain minä ja lapset.

Vierailija
146/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:20"]

Minkälainen mies haluaa lähteä pidemmälle reissulle ilman puolisoaan/perhettään? Ymmärrän jotkut viikonloppureissut poikien kanssa kalaan tai johonkin autotapahtumaan tmv, mutta viikoksi ulkomaille? Kyllä meillä mies saisi hepulin jos olisin lähdössä ulkomaille ja olettaisin sen olevan hänelle ja lapsille ihan fine.

[/quote]

Minkälainen mies EI haluaisi lähteä ulkomaille hyvien ystäviensä kanssa jos tilaisuus tulee eteen?

Meillä on kuitenkin vain tämä yksi elämä niin olisihan se nyt ihan helvetin tylsää jos maailman näkeminen rajoittuisi kalareissuihin ja autotapahtumiin naapurikaupungissa.

Vierailija
147/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaiset reissut ole ihan ilmoitusluontoisia asioita lupaa kysymättä. Menisi muija aika pikaisesti vaihtoon, jos pitäisi lupia alkaa anelemaan.

Vierailija
148/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:20"]

[/quote]

Öö, normaali? Täytyykö kaikkien miesten pitää kalastuksesta tai autoista, Suomessa?

Vierailija
149/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei enää vanhemmiten halua käydä "jätkäporukassa" reissussa. Ikä on ilmeisesti rauhoittanut menohaluja.

Vierailija
150/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä saa, takaisin ei saa tulla. Syy: pettäminen edellisellä reissulla.

Vierailija
151/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tällähetkellä "päästäisi, meillä pieni lapsi. Ennen lasta ja laps n ollessa isompi ok. Mut musta olisi väärin että isi ja/tai äiti lomailee ja lapsi ei. Päästäisiin miehen mielellään lapsen ja vaikka kaverin perheen kanssa lomalle jos meillä ei olisi lomaa samaa aikaa. Mut lapsi lomailee silloin kun vanhempiin.

Vierailija
152/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viisas vaimo. Jokainen tietää mitä noilla ns poikien reissuilla tapahtuu. Jos miehelle on vielä tärkeää tehdä poikien reissuja niin pysyy sinkkuna niin saa mennä ja tehdä niin kuin lystää. Kun sitoutuu on et asia. Perheeseensä sitoutuneelle miehelle ns kaverit on kaukana tärkeysjärjestyksessä."

Jaa, kyllä monella miehelläkin on kovasti "tietoa" siitä, että tyttöjen reissuilla käydään aina nussimassa rantagigoloita. Tällä verukkeellako voin kieltää kaikki tyttöjen reissut? Koska moni suomalainen nainen on nussinut siellä 5 jätkää viikossa, niin kai minäkin saan olla varma siitä, että kaikki naiset tekevät niin tai on suuri riski että tekevät niin?

Jokaiselta rajoittaja-akalta haluan vastauksen tähän.

Vierailija
153/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:26"]

Eikös tuollaiset reissut ole ihan ilmoitusluontoisia asioita lupaa kysymättä. Menisi muija aika pikaisesti vaihtoon, jos pitäisi lupia alkaa anelemaan.

[/quote]

Jos on lapsia, elämä on monimutkaisempaa. Tai käy niin, että lapset jäävät ihan heitteille, kun kummankaan ei tarvitse kysyä toiselta mitään. Vai järjestätkö lastenhoidon itse jotenkin muuten, ettei reissusi sido 'muijaasi' kotiin.

Vierailija
154/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Mieheni tosin matkustaa muutekin paljon, joten hän käyttää vapaapäivänsä mieluummin perheen kanssa lomailuun.

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"]

No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.

[/quote]

Vierailija
155/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Tunnen ainoastaan yhden pariskunnan, jossa nainen on rajoittanut miehen reissuja. Tässä tapauksessa mies haahuili kavereidensa kanssa illat, viikonloput ja lomat. Nainen kävi töissä, hoiti lapsia ja kotia, hyvä jos kerran vuodessa pääsi johonkin kavereiden kanssa ja silloinkin ukko naukumassa puhelimeen, ettei pärjää lasten kanssa. Ovat sittemmin onneksi eronneet ja molemmat reissaa silloin, kun lapset on toisella vanhemmalla. Kummasti se mieskin on oppinut pärjäämään niiden lasten kanssa, kun on pakko.

Meillä taas reissataan sekä yhdessä että erikseen. Mies ei ole yhtä innokas vapaa-ajan reissaaja kuin minä, koska joutuu matkustamaan paljon työnkin puolesta. Käy silti pari-kolme kertaa vuodessa kavereiden luona ulkomailla tai jollain harrastusreissulla. Ei mulla ole siihen mitään nokan koputtamista, kun on vastavuoroista ja aikaa jää myös perheelle.

Vierailija
156/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tämä saatanan "jätkäporukka" kyllä tiedetään. Miestäni on yksikin limainen sinkkukaveri minun läsnäollessani alkanut vinkumaan amsterdamiin kanssaan. On muutama ihan rehtikin mies tuttavapiirissä, mutta he eivät ilman perhettään lähtisi mihinkään etelän aurinkoon juomaan vaikkei minulla sitä vastaan mitä olisikaan kun heihin luotan.

Luotan myös mieheeni, mutta voinko kuitenkaan olla varma että kun 5 muuta jätkää (joista osa sinkkuja ja osan tiedän pettäneen tyttöystäviään, ja olen ihan omin silmin nähnyt sen) haluavat illalla tissibaariin tai nudistirannalle, niin oma mieheni silloin jäisi kiltisti yksin hotellihuoneeseen? Kyllä se mukaan menisi vaikkei edes omasta tahdostaan. Ja minä en tykkää siitä että viettää aikaansa tuollaisten porsasten kanssa ja on osana keskustelua jonka tason kyllä tiedän.

Nämä miehet puhuvat pomonsa tisseistä ihan avoimesti vaikka tyttöystävätkin ovat paikalla. Minäkin olen ollut paikalla ja kuullut, että omat tissini eivät ole tarpeeksi isot. Sori vaan mutta ihan oikeasti en halua että lähtee niiden mukaan. Mies itse ei ole mikään sika, mutta vähän yksinäinen eikä tämän maan kansalainenkaan joten mitään luotettavia lapsuudenystäviä ei juuri löydy.

Vierailija
157/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkinen nainen joka kieltää jätkien ryyppyporukoihin osallistumisen, äijä saa pysyä kotona huolehtimassa lapsistaan ja vaimostaan kun on kerta heidät hankkinut.

Kyllä lapsia laitetaan mutta ei niistä viitsittäisi huolehtia.

Vierailija
158/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:40"]

Tervejärkinen nainen joka kieltää jätkien ryyppyporukoihin osallistumisen, äijä saa pysyä kotona huolehtimassa lapsistaan ja vaimostaan kun on kerta heidät hankkinut.

Kyllä lapsia laitetaan mutta ei niistä viitsittäisi huolehtia.

[/quote]

Vai että huolehtia vaimosta. Oletteko te vammaisia?

Vierailija
159/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:26"]

[/quote]

Jos on lapsia, elämä on monimutkaisempaa. Tai käy niin, että lapset jäävät ihan heitteille, kun kummankaan ei tarvitse kysyä toiselta mitään. Vai järjestätkö lastenhoidon itse jotenkin muuten, ettei reissusi sido 'muijaasi' kotiin.

[/quote]

Niin ja joskus puoliso on sairas tai pyörätuolissa. Tai remontti on kesken. Äääh, eiköhän se ole itsestään selvää ettei tässä nyt puhuta siitä, että lasten kanssa toimitaan samalla tavalla.

Vierailija
160/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiireissä se kaikkein tiukkapipoisin täti, joka kahlitsee miestään kaikista eniten on se, jota on myös petetty kaikista eniten. Toista ihmistä ei voi omistaa ja kannattaa muistaa, että vaikka toisen menemistä estäisi kuinka paljon, ei se lopullisesti mitään pettämistä estä.