Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?

Vierailija
09.06.2015 |

Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa reissata, jos reissaa myös mun kanssa. Jos haluaa viettää aikaa ainoastaan kavereidensa kanssa, ei kannata alkaa parisuhteeseen.

Vierailija
122/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:55"]

Onko naisen mahdollista lähteä viikon lomalle, ja mies hoitaa lapset? Jos on, ja molemmat tykkäävät tilanteesta, se on ok. Sitä en ymmärrä, jos mies kuvittelee, että hänen pitää saada elää kuin lapsi, ja vaimo kantaa kaiken vastuun yhteisestä perheestä.

[/quote]

Vastaavasti, jos mies sanoo että molemmat saa mennä, mutta nainen sanoo ettei häntä kiinnosta niin silläkö verukkeella nainen evää miehen reissun? "menee niin ja niin paljon rahaa joka voidaan käyttää yhdessäkin"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös. Jos viikon reissu jätkäporukalla tekee miehen onnellisemmaksi niin ehdottomasti. Sama oikeus on myös minulla. Ja joo, meillä on myös muksu.

Vierailija
124/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tykkäis, jos mies jatkuvasti lähtis viikon reissuille. joku 3-4 pv jätkäporukalla on ihan fine, mutta se että käyttäisi niin suuren osan lomapäivistään mieluummin jätkien kuin mun kanssa reissaamiseen niin en tykkäisi. 

Vierailija
125/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on siksi että aika useat naiset haluavat miehensä tekevän kuten nainen haluaa (mutta siis tietysti miehen omasta tahdosta) eikä miehellä todellakaan saa olla elämää liiton ulkopuolella... tai no saa (ehkä) olla mutta se ei saa missään nimessä haitata naisen elämää eikä mies todellakaan saa tehdä kuten itse haluaa.

Toisinpäinhän tuo ei sitten tietysti toimi vaan naisella saa olla ystäviä ja elämää liiton ulkopuolella ja nainenhan ei todellakaan kysy mieheltään lupaa - vaikka siis samaan aikaan odottaa miehensä tekevän juuri kuten nainen haluaa!

Niin ja siis ei ollut yleistys mutta tuollaisia naisia on todella paljon...

Vierailija
126/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"]

No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.

[/quote]

Niin tätäkin piti kysyä, että miten voi joskus reissaaminen olla niin kynnys, että sinä tai muut ahdistuneet "eivät alkaisi"? Kysyttekö heti alkuun, että etkai mies sitten vaan koskaan aio olla ilman minua? Vai käyttäydyttekö siten, että mies ei viitsi edes haaveilla moisesta? Kilareita, takertumista, marttyyrikohtauksia, pihtaamista..

[/quote] Onneksi olen homo a-seksuaali eikä tarvitse seurata näiden sekopää hormonihyrrien ajatustenjuoksuja :D

Vierailija
127/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toi helvetin thaimaa :D mun mies käy rymyämässä jätkäporukalla ralleissa, ei paljoo Thaikut kiinnosta.

Vierailija
128/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lomaillaan yhdessä ja erikseen... enemmän toki yhdessä.

Varsinkin jos lomia ei saa samaan aikaan (mitä tapahtuu joskus) niin silloin ollaan joskus reisattu tahoillamme. Se on ihan normaalia...

Molemmat pidämme matkustamisesta todella paljon.

Vierailija
129/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:04"]

Aina toi helvetin thaimaa :D mun mies käy rymyämässä jätkäporukalla ralleissa, ei paljoo Thaikut kiinnosta.

[/quote]

Kannattaisi sunkin joskus käydä siellä ralleissa paikan päällä toteamassa, mikä on meininki...

Nimim. ex kävi ralleissa huorissa.

Vierailija
130/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:57"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"] No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla. [/quote] Niin tätäkin piti kysyä, että miten voi joskus reissaaminen olla niin kynnys, että sinä tai muut ahdistuneet "eivät alkaisi"? Kysyttekö heti alkuun, että etkai mies sitten vaan koskaan aio olla ilman minua? Vai käyttäydyttekö siten, että mies ei viitsi edes haaveilla moisesta? Kilareita, takertumista, marttyyrikohtauksia, pihtaamista.. [/quote] Onneksi olen homo a-seksuaali eikä tarvitse seurata näiden sekopää hormonihyrrien ajatustenjuoksuja :D

[/quote]

Ihanko tosissaan ajattelet, ettei homoilla ole koskaan mitään draamaa meneillään? :D

Vierailija
131/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä "jätkien" kanssa lomalle? Meillä oli hyvin tiivis kurssi TKK:ssa, mutta jo hyvin varhain siihen liittyi tyttöystävät, joista tuli sitten vaimoja ja lastemme äitejä.

Tapaamme muutaman vuoden välein ja vaimot ovat aina mukana. Juuri tehtiin viiden päivän reissu Irlantiin. Meillä on aina myös tehdasvierailu ja sponsorikin hankitaan maksamaan ainakin joitain aterioita. Aina on kivaa!

Vierailija
132/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, kateus yms. voi olla syynä, mutta oisko niillä miehen ominaisuuksillakin jotain merkitystä? ;)

Omaan ukkoon voi luottaa, joten saa reissata. Jos menettää luottamuksen (ja siitä huolimatta yhdessä jatketaan) niin reissut on reissattu... sama pätee myös toisinpäin.

Vierailija
133/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas vaimo. Jokainen tietää mitä noilla ns poikien reissuilla tapahtuu.
Jos miehelle on vielä tärkeää tehdä poikien reissuja niin pysyy sinkkuna niin saa mennä ja tehdä niin kuin lystää. Kun sitoutuu on et asia.
Perheeseensä sitoutuneelle miehelle ns kaverit on kaukana tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
134/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:04"]

[/quote]

No mitä sitten? Koetko, että miehesi on jotenkin parempi kun on lippa vinossa jossain Korpilahden Nesteellä vouhkaten ralliautoista?

Vierailija
135/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne lähiesestä kaveripiiristäni yhtään lapsellista pariskuntaa, jossa mies (tai nainen) ei saisi lomailla omien ystäviensä kanssa. Olemme 30-40 -vuotiaita, korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia. Hyvin tyypillistä on, että isät käy harrastuslomilla kuten vaeltamassa Lapissa, melomassa saaristossa tai laskettelemassa Alpeilla ja äidit sitten vaikkapa ratsastusvaelluksella Islannissa, joogalomalla Italiassa tai shoppailemassa New Yorkissa. Elän varmasti jonkin sortin liberaalin ylemmän keskiluokan kuplassa ja hyvä niin.

Vierailija
136/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:04"]

[/quote]

Kannattaisi sunkin joskus käydä siellä ralleissa paikan päällä toteamassa, mikä on meininki...

Nimim. ex kävi ralleissa huorissa.
[/quote]
Niin ku sunkin niin muidenkin. Huoh. -ohis

Vierailija
137/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais mennä niin paljon kuin sielu sietäisi, mutta enkai minä voi pakottaakkaan kun ei mene? Minä ja lapset tullaan ensin, Aina.

Vierailija
138/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ihmettelisin, jos nyt miehelle tulis hinku lähteä kavreiden kanssa reissuun. Tähän asti olen reissannut yksin tai lasten kanssa, koska häntä ei ole kiinnostanut.

Vierailija
139/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies matkustaa työnsä puolesta sen verran paljon, että loma-aikoinaan haluaa matkustaa vain perheen kanssa.

Vierailija
140/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäporukalla ei olekaan kellään naista. Niillä on tyttöystävät. Mahdollinen avioliitto ei tee tyttöystävästä naista. Miehellä voi olla nainen.