Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?
Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?
Kommentit (264)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.
[/quot
Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[/quote]
No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[/quote]
Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
[/quote]
Edelleenkin, jos parisuhde kaatuu siihen että kumppani pettää heti kun oma kulta on hieman kauempana niin saa kuolla. Itse en alkaisi suhteeseen jota KOITETAAN pitää hengissä kieltämällä ja estämällä.
Mies
[/quote]
No eihän tuosta ollutkaan kyse :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:31"]
Siis täh? Ihan kuin ei olisi mitään kultaista keskitietä, vaan mies joko perseilee ja matkustelee jatkuvasti tai pysyy kotona hoitamassa lapsiaan. Kyllähän ne kaksi voi yhdistää ja tietysti sillä edellytyksellä, että naisellakin on halutessaan lupa reissata. Parisuhteita ja perheitä on niin erilaisia, ettei voi sanoa vain yhtä oikeaa tapaa toimia. Tajuan kyllä, että lapsiperheissä ei tuosta noin vain lähdetä reissuun, mutta on ihmisisä, jotka oikeasti pitävät matkustelusta ja haluavat reissata kavereiden kesken. Silloin on hyvä neuvotella asiasta. Eikä matkustelu tarkoita aina "perseilyä ja pettämistä." Osa on oikeasti kiinnostunut näkemään maailmaa ja tutustumaan eri maiden kulttuureihin. Lapsettomissa parisuhteissa varsinkaan en ymmärrä reissaamisen totaalikieltoa. Totta kai, jos reissaaminen menee selkeästi suhteen tai perheen edelle, se ei ole ok. Jos mies kuitenkin siitä pitää ja osaa pitää sen rajoissa, on tärkeää kunnioittaa sitä. Jos se ominaisuus on aivan mahdotonta hyväksyä, on hyvä harkita eroa. Itse olen tosi menevä nainen ja minulla on paljon kavereita, enkä seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sitä hyväksy.
[/quote]
Mutta eihän kukaan ole kieltänyt reissaamista ja maailmalla kiertelyä! Nyt ihmeteltiin sitä, että miksi noita asioita on ehdottomasti päästävä tekemään yksin tai omien kavereiden kanssa, miksi puoliso ei kelpaa matkaseuraksi?
Ihmeellistä, miten monilla sotkeentuu päässä kaksi täysin eri asiaa; matkustelu on ok, mutta miksi on ehdottoman tärkeää, että puoliso ei ole reissulla mukana?
Monilla on myös ongelmia hahmottaa erilaisia suhteita. Mistä tulee käsitys, että joko miehiä on kiellettävä ja estettävä lähtemästä, tai sitten he menevät miten tykkäävät? Onko oikeasti niin vaikea käsittää, että miehekseen voi valita myös sellaisen yksilön, joka omasta vapaasta tahdostaan tahtoo sitoutua ja perustaa perheen ja viettää aikansa sen perheen kanssa?
[/quote]
ymmärrän pointtisi. Tiedän kuitenkin myös monta sulkeutuneen oloista miestä, joille nämä miesporukassa vietetyt illat voi olla tosi tärkeitä avautumispaikkoja ja itsetunnon kannalta hyviä hetkiä. Ei kaikkien avioliitto ole paraskaveriliitto, joten ihan siltäkin kantilta ajateltuna parhaiden mieskavereidenkin seura ilman vaimoja on monelle tarpeen. Ei kyseessä ole se, ettei tapaamiset kestä päivänvaloa. Itsekin nautin kun saan vaan höpötellä naisten juttuja tyttökavereiden kanssa silloin tällöin ilman että siinä on miehet ympärillä ehkä pitkästymässä tms. Olen itsekriittinen ihminen, mutta muutaman vanhan naispuoleisen kaverin kanssa saa päästää pöllöimmätkin jutut ulos ja se tuntuu hyvältä.
[/quote]
Naiselle tämä onkin OK, mutta miehet vain nussivat muita naisia aina kun silmä välttää. Sellainen mielikuva palstan kommenteista tulee. Ei miehet mitään miesten juttuja halua keskustella vaan juovat ja pettävät pelkästään. Jos heillä on jotain asiaa toisilleen, voi sen hoitaa puhelimessa kotona. Miehellä EI VOI OLLA tarvetta mennä kaverin kanssa pidemmälle lomalle!!!11
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 05:34"]
Mitä sitten jos miestä ei kiinnosta käydä missään minun kanssani vaan kaikki reissut tehdään kavereiden kanssa. Olenko kohtuuton jos en enää tätä siedä? Sitähän minäkin.
[/quote]
No et, tottakai kumppanin kanssa pitää matkustaa.
Nää mammat ei vaan tajua, että vaikka vuodessa on 365 päivänä ilta, 100 päivää viikonloppua ja 5 täyttä viikko lomaa JOKA VUOSI, niin silti se viikon reissu jätkien kanssa tarkoittaa että nainen ei kelpaa ja mies on sitoitumaton teini!!!1 Naisen mielestä miehen pitää olla naisen kanssa. Ja sitten pitää olla vielä lisää. Jos mies säästää omaa rahaa, niin SENKIN voisi käyttää perheen eteen koska Perhe. Kuinka usein mies nalkuttaa naiselle, että vittu loppuu se kenkien osto, laita nekin rahat meidän lomakassaan!!
Mitä sitten jos miestä ei kiinnosta käydä missään minun kanssani vaan kaikki reissut tehdään kavereiden kanssa. Olenko kohtuuton jos en enää tätä siedä? Sitähän minäkin.