Naiset! Voi kunpa te ymmärtäisitte, että tässä on monien miesten mielestä kympin nainen!
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/272630af-4db7-421f-b23f-139753ff4bf9
👍
On muuten tosi nättikin! 😍
Kommentit (80)
Okei? Mitä missasin? Pointti lensi ohi niin äkkiä, että heitin Raamatun perässä.
Okei? No kiva juttu. Teidän pitää deittailla tuommoisia naisia eikä koettaa muuttaa meitä muita. Ei muuta kuin sormusta sormeen ja kovaa ajoa.
Niin, monien miesten. Ei kaikkien miesten, eikä "moni" ole välttämättä edes enemmistö. Minua ei kiinnosta mitenkään erityisesi sellainen nainen, joka hädin tuskin aikuisiän saavutettuaan on jo valmis olemaan miehen kylkiäinen ja jolle seksi on lähes pahe. Minua kiinnostaa nainen, jolla on oma elämä, vaikka olisikin rinnallani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on kymppi? Perustele
Elää miehelle alistuneena läpi elämänsä vailla muuta sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Okei? Mitä missasin? Pointti lensi ohi niin äkkiä, että heitin Raamatun perässä.
Ap;n mielestä kaikkien naisten on oltava hymyillen alistuvia lapsimorsiamia, kun kerran tuon jutun nainenkin on.
Muuten ihan ok, mutta voi jeesus mikä vocal fry
Ketä kiinnostaa? Hän saa valita mitä tekee elämällään ja niin saamme mekin. Miksi meidän pitäisi piitata että tuo on joillekin miehille se ihannenainen?
Muakin kiinnostaa, onko oikeasti monen miehen unelmanainen? Miksi.
Kiitti mutta ei kiitti. En halunnut 19-vuotiaana vielä naimisiin, ja nyt neljänkympin lähestyessä vielä vähemmän haluaisin alle parikymppistä morsianta. Kyllä omaan ikäluokkaan kuuluva nainen on minulle parempi kuin hädin tuskin teini-iän ohittanut tyttö.
L e s toissahan on nuorten naisten ylitarjontaa, kun useampi nuori mies jättää liikkeen. Sinne vain, jos on harras mieli ja poikuus tallella.
Vai onko niin, ettei elämäntapa kuitenkaan nappaa? Ai että.
Palstan inkkelinaisilla tais mennä hiekat sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap;n mielestä kaikkien naisten on oltava hymyillen alistuvia lapsimorsiamia, kun kerran tuon jutun nainenkin on.
Milloin 19-vuotiaana naimisiin mennyt on ollut lapsimorsian? Isovanhempiemme tai viimeistäänkin isoisovanhempiemme nuoruudessa se oli ennemminkin normaali ikä mennä naimisiin kuin mikään poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Pervoille setämiehille on unelma saada paljon heitä nuorempi typy rinnalleen, joka ainakin omien sanojensa mukaan oikein haluaakin sitä.
Jaa, ite oon törmännyt siihen et mies ei kauheesti digannut ku kuuli etten oo heilutellut peittoa aiemmin. Enkä ees oo oottamassa avioliittoon mut parisuhteeseen asti kuitenkin. Oon kyl reilu 30v et ehkä rajansa kaikella :D No, sinkkuna viihdyn ihan jees kans 👍
Vierailija kirjoitti:
Kiitti mutta ei kiitti. En halunnut 19-vuotiaana vielä naimisiin, ja nyt neljänkympin lähestyessä vielä vähemmän haluaisin alle parikymppistä morsianta. Kyllä omaan ikäluokkaan kuuluva nainen on minulle parempi kuin hädin tuskin teini-iän ohittanut tyttö.
Juu juu Sirpa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelee 22-vuotiaana tietävänsä elämästä kaiken ja tyrkyttää itseään keltaiselle lehdistölle. Kukaanhan ei tiedä, miten asiat todellisuudessa ovat menneet, vain henkilön oman kertomuksen. Palstamies kuitenkin kuolaa.
No miksi sitten tuhlaat aikaasi palstanaisiin?