OONKO OIKEASTI IHAN HULLU!???!
Siis oon se sama, joka kirjoitti niistä imusolmukkeista, että tunnen hyvin isot sellaiset ja monia, tuntuu, että kokoajan kasvavat kokoa lisää. Jokakerta kuitenkin kun lääkärit kokeilevat niitä niin sanovat että ovat normaalit ja että yli 2cm vasta syytä huolestua. TAJUAN itsekkin, että olen luulotautinen, mutta mietin miksi ihmeessä tunnen ihan selkeästi, että ne 2cm isompia. Esim. Sillä, että yhden patin pinta-ala on monta kertaa peukalonpään kokoinen. Tai minusta tuntuu siltä. Niin kun sanoin tiedän olevani luulosairas, mutta tunnenko asian näin vääristyneesti? Oonko tullu hulluksi?
Kommentit (6)
Todennäköisesti jossain määrin joo.
LOPETA niiden solmukkeiden kopelointi! Läppää itseäsi sormille joka kerta kun meinaat alkaa tunnustella.
Ei hullu ole mikään virallinen diagnoosi. Hypokondrikko, luulosairas, voit kyllä olla. Jos et saa itse kuriin tuota sinulle varmasti ahdistusta tuottavaa oman kehon pakkomielteistä tarkkailua ja oireiden ja sairauksien miettimistä, niin apua siihen kannattaa hakea. Esim. depressiolääkityksestä voi olla apua näissä tapauksissa, samoin terapiasta.
Ja lääkärit ovat siis sanokeet, että tuollaiset kuuluvat olla kaikilla. T.ap