Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?

Vierailija
09.06.2015 |

Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleenkin sitä mieltä että asiat menee niinkun niiden on tarkotettu menevän. Vaikka kuinka paiskit töitä niskalimassa saatat saada potkut. Kyse oli kaiketi siitä että mies saa matksutaa kavereidensa kanssa.

Vierailija
102/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu.

Ainakin näin sinkkuna ällöttää kun baareissa pyörii välillä polttariporukkoja, ainakin 3 tällaista miesporukkaa on ollut vastaan, jotka etsii naisseuraa jatkoille esim. mökille, eipä olla koskaa lämmetty kavereitteni kaa polttariporukoiden ehdotuksille, kun luultavasti suurin osa niistäkin varattuja ja se polttareitaan juhlivakin on yrittäny hiplailla ym. Yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ketju täynnä saman katkeran petetyn naisen miesvihaa tihkuvaa tilitystä. Itsellesi olisi parempi, jos siirtyisit elämässäsi jo pikkuhiljaa eteenpäin.

Vierailija
104/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta kuulostat hirveältä takertujalta. Parisuhteessakin ihmisellä on oma elämä ja tahto. Tietysti on hyvä infota omista aikeista, mutta ei jokaisesta asiasta tarvitse "käydä keskusteluita". Jos minä olen käynyt koulut ja olen työssä saamassa siitä rahallista korvausta, voin kyllä ihan hyvin laittaa palkastani säästöön omaan matkakassaan jos niin haluan. Jos eukko säästämiäni rahoja yrittää loisia niin missä vika? Palstan mukaan tietysti miehessä, minusta en minä kieltänyt häntä säästämästä itse palkkojaan.

[/quote]

Uskomatonta itsekkyyttä. Ei mitään käsitystä yhteiselosta parisuhteessa. Tulet joutumaan vaikeuksiin joka parisuhteessa niin kauna, kuin et näe käsittämätöntä asennettasi.

Vierailija
105/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:26"]

Onneksi olen naimisissa aikuisen miehen kanssa, jolla ei ole mitään älyttömiä "jätkäporukoita", joiden kanssa täytyy lähteä perseilemään jonnekin. Miehen kaverit on hauskoja tyyppejä ja jos joskus harvoin mennään vaikka kotibileisiin niin minutkin on kutsuttu, samoin kuin muidenkin vaimot tai tyttöystävät.

Jaa, keneltäkö olis pois ne jätkäporukkareissut? No vaikka perheen yhteisistä lomista, koska töissäkäyvillä ihmisillä lomaa on rajallinen määrä kuten useimmiten rahaakin. Kukaan miehen kavereistakaan ei reissaile missään jätkäseurueissa. Ovat nimittäin sen verran heteroita, että oman naisen seura on mielekkäämpää.

[/quote]

:D hiekkapillufeministi hehkuttaa kuinka oma seura on AINA ja KAIKESSA miehelle mieluisampaa kuin kaverireissut. Hiukan säälittävää. Voitko ymmärtää, että elämä, edes miehesi, ei pyöri vulvasi ympärillä kaiken aikaa?

[/quote]

Vissiin miehenikin on sitten hiekkapillufeministi, koska hänestä näin on erinomaisen hyvä elää. Ei todellakaan tarvitse "alistaa" miestä, kun eletään yhdessä eikä ole tarvetta ilmennyt yksityislomiin. Ehkä kaltaistesi kummajaisten mielestä on jotenkin kummallista, jos haluaa viettää aikaa etupäässä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa on parisuhteessa ja lomailla myös mieluiten juuri sen ihmisen kanssa.

Vierailija
106/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehessä on jotain vikaa, jos se bondailee miesten kanssa jossain sen sijaan, että lämmittäisi muijansa punkkaa senkin lomaviikon ajan.

Vierailija
107/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:53"]Kaksi syytä, miksi halutaan kavereiden kanssa lomalle. Joko halutaan vetää kunnolla viinaa, ettei akka ole mäkättämässä, tai panna kaikkea, mitä vain saa käsiinsä.
[/quote]

Tai sitten vaan olla lomalla perheestä ja ilman perhettä. Aina sanotaan, että ihminen tarvitsee omaa aikaa mutta jos mies sanoo että on ihanaa olla lomalla perhearjesta niin se on saatanasta ja mies on ällöin sika! Naisten kaksinaismoralismi...

Vierailija
108/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ihan kuin ei olisi mitään kultaista keskitietä, vaan mies joko perseilee ja matkustelee jatkuvasti tai pysyy kotona hoitamassa lapsiaan. Kyllähän ne kaksi voi yhdistää ja tietysti sillä edellytyksellä, että naisellakin on halutessaan lupa reissata. Parisuhteita ja perheitä on niin erilaisia, ettei voi sanoa vain yhtä oikeaa tapaa toimia. Tajuan kyllä, että lapsiperheissä ei tuosta noin vain lähdetä reissuun, mutta on ihmisisä, jotka oikeasti pitävät matkustelusta ja haluavat reissata kavereiden kesken. Silloin on hyvä neuvotella asiasta. Eikä matkustelu tarkoita aina "perseilyä ja pettämistä." Osa on oikeasti kiinnostunut näkemään maailmaa ja tutustumaan eri maiden kulttuureihin. Lapsettomissa parisuhteissa varsinkaan en ymmärrä reissaamisen totaalikieltoa. Totta kai, jos reissaaminen menee selkeästi suhteen tai perheen edelle, se ei ole ok. Jos mies kuitenkin siitä pitää ja osaa pitää sen rajoissa, on tärkeää kunnioittaa sitä. Jos se ominaisuus on aivan mahdotonta hyväksyä, on hyvä harkita eroa. Itse olen tosi menevä nainen ja minulla on paljon kavereita, enkä seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sitä hyväksy.

Vierailija
109/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä jätkäporukan, joka lähtee ulkomaille viikoksi katsomaan kulttuuria ja nähtävyyksiä :D

Naiset on kyllä naiveja

Vierailija
110/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:53"]Kaksi syytä, miksi halutaan kavereiden kanssa lomalle. Joko halutaan vetää kunnolla viinaa, ettei akka ole mäkättämässä, tai panna kaikkea, mitä vain saa käsiinsä.
[/quote]

Tai sitten vaan olla lomalla perheestä ja ilman perhettä. Aina sanotaan, että ihminen tarvitsee omaa aikaa mutta jos mies sanoo että on ihanaa olla lomalla perhearjesta niin se on saatanasta ja mies on ällöin sika! Naisten kaksinaismoralismi...
[/quote] Heh heh. Ei tuota kukaan usko.

Vierailija
111/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"]No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.
[/quote]
Mennäänkö kimppaan, minä reissaan muiden naisten kanssa jätkistä viis.

Vierailija
112/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.

[/quot

Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[/quote]

No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[/quote]

Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
[/quote]
Edelleenkin, jos parisuhde kaatuu siihen että kumppani pettää heti kun oma kulta on hieman kauempana niin saa kuolla. Itse en alkaisi suhteeseen jota KOITETAAN pitää hengissä kieltämällä ja estämällä.

Mies

Vierailija
113/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen, realisti, kateellinen... Onhan noita..ö

Vierailija
114/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kyllä minä antaisin reissata kavereiden kanssa. T. Nainen

Vierailija
115/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.

Vierailija
116/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille on ominaista jättää perhe aina naisen vastuulle? Miksi vaimo ei saa käydä edes jumpassa kerran viikossa, kun mies ei lasten kanssa "pärjää" samalla kun mies jatkaa reissailua ja jokaviikonloppuista rälläystä kaveriporukan kanssa?

Vierailija
117/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessa köyhä nainen, tai siis köyhän perheen äiti. Tuollainen loma veisi niin paljon rahaa, että olisi väkisinkin ihan suoraan lapsilta pois. Jos rahaa ei tarvitsisi ajatella, niin ei haittaisi.

Vierailija
118/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen mahdollista lähteä viikon lomalle, ja mies hoitaa lapset? Jos on, ja molemmat tykkäävät tilanteesta, se on ok. Sitä en ymmärrä, jos mies kuvittelee, että hänen pitää saada elää kuin lapsi, ja vaimo kantaa kaiken vastuun yhteisestä perheestä.

Vierailija
119/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ilmaus"reissata jätkäporukalla" kertoo, millaisista ihmisistä on kyse!

Vierailija
120/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"]

No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.

[/quote]

Niin tätäkin piti kysyä, että miten voi joskus reissaaminen olla niin kynnys, että sinä tai muut ahdistuneet "eivät alkaisi"? Kysyttekö heti alkuun, että etkai mies sitten vaan koskaan aio olla ilman minua? Vai käyttäydyttekö siten, että mies ei viitsi edes haaveilla moisesta? Kilareita, takertumista, marttyyrikohtauksia, pihtaamista..