Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?
Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?
Kommentit (264)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.
[/quot
Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[/quote]
No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[/quote]
Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
[/quote]
Edelleenkin, jos parisuhde kaatuu siihen että kumppani pettää heti kun oma kulta on hieman kauempana niin saa kuolla. Itse en alkaisi suhteeseen jota KOITETAAN pitää hengissä kieltämällä ja estämällä.
Mies
[/quote] Nyyh nyyh. Muija ei päästänyt mua huoriin, niin jätin sen ja etsin uuden kynnysmaton.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 13:36"]
Toi on muute hyvä. Ostaa vaan matkan ja sanoo, että kuitti hukkui, ei maksanu paljon mitään. Eiköhän moni nainen laita helposti tonnin vuodessa vaatteisiin, meikkihin, parturiin, pillukarvasokeriin ja laukkuihin. Joskus taitaa mennä tonni kussa. Mutta ei saatana, miehen reissuun tonni!!!!
[/quote]
Eli ymmärsinkö oikein, miehet toivovat, että naiset lakkaavat kaunistautumasta, poistamasta häpykarvoja, meikkaamasta, pukeutumasta siististi ja huolehtimasta ulkonäöstään..? Sen sijaan naisten pitäisi alkaa käyttämään rahat tyttöjen kanssa reissaamiseen ja hauskanpitoon..? Sopii minulle!!!
[/quote]
Siis ämmät tarvii enemmän rahaa ulkonäköön kuin miehet? Entä jos eivät enää törsää? Kukaan muija ei kelpaa miehille kemikaalittomalla naamalla? Mutta miehet kelpaa muijille?:DD
En mä ainakaan tunne ketään naista, joka ei miestään päästäisi jätkäreissuun. Sen sijaan tunnen montakin miestä, jotka sanovat kavereilleen, että muija ei päästä, kun oikea syy on se, että eivät jaksa lähteä/ei ole rahaa/eivän halua lähteä. "Nainen ei päästä" on muka jotenkin parempi syy kuin myöntää, että viikon poikien reissu etelässä ei tässä iässä houkuttele enää paskan vertaa. Oon myös antanut miehelleni kerran luvan käyttää mua tekosyynä. :D Vaikka siitä varmaan pirttihirmun maineen sainkin...
En päästä kun ei ole rahaa käydä yhdessä niin ei käydä erikseenkään. Lisäksi meillä on vauva kotona.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:04"]
Aina toi helvetin thaimaa :D mun mies käy rymyämässä jätkäporukalla ralleissa, ei paljoo Thaikut kiinnosta.
[/quote]
Kannattaisi sunkin joskus käydä siellä ralleissa paikan päällä toteamassa, mikä on meininki...
Nimim. ex kävi ralleissa huorissa.
[/quote]
Joo mä kans kuullut niistä huorista siellä :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:26"]
Onneksi olen naimisissa aikuisen miehen kanssa, jolla ei ole mitään älyttömiä "jätkäporukoita", joiden kanssa täytyy lähteä perseilemään jonnekin. Miehen kaverit on hauskoja tyyppejä ja jos joskus harvoin mennään vaikka kotibileisiin niin minutkin on kutsuttu, samoin kuin muidenkin vaimot tai tyttöystävät.
Jaa, keneltäkö olis pois ne jätkäporukkareissut? No vaikka perheen yhteisistä lomista, koska töissäkäyvillä ihmisillä lomaa on rajallinen määrä kuten useimmiten rahaakin. Kukaan miehen kavereistakaan ei reissaile missään jätkäseurueissa. Ovat nimittäin sen verran heteroita, että oman naisen seura on mielekkäämpää.
[/quote]
:D hiekkapillufeministi hehkuttaa kuinka oma seura on AINA ja KAIKESSA miehelle mieluisampaa kuin kaverireissut. Hiukan säälittävää. Voitko ymmärtää, että elämä, edes miehesi, ei pyöri vulvasi ympärillä kaiken aikaa?
[/quote]
Vissiin miehenikin on sitten hiekkapillufeministi, koska hänestä näin on erinomaisen hyvä elää. Ei todellakaan tarvitse "alistaa" miestä, kun eletään yhdessä eikä ole tarvetta ilmennyt yksityislomiin. Ehkä kaltaistesi kummajaisten mielestä on jotenkin kummallista, jos haluaa viettää aikaa etupäässä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa on parisuhteessa ja lomailla myös mieluiten juuri sen ihmisen kanssa.
[/quote]
Juu eihän ne tossun alla olevat kynnysmatot sanokaan sitä ääneen tietenkään, että ehkä olisikin kiva reissata kavereidenkin kanssa kun tietävät vastauksen etukäteen.
Nämä on niin nähty ja kuultu.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:05"]En mä ainakaan tunne ketään naista, joka ei miestään päästäisi jätkäreissuun. Sen sijaan tunnen montakin miestä, jotka sanovat kavereilleen, että muija ei päästä, kun oikea syy on se, että eivät jaksa lähteä/ei ole rahaa/eivän halua lähteä. "Nainen ei päästä" on muka jotenkin parempi syy kuin myöntää, että viikon poikien reissu etelässä ei tässä iässä houkuttele enää paskan vertaa. Oon myös antanut miehelleni kerran luvan käyttää mua tekosyynä. :D Vaikka siitä varmaan pirttihirmun maineen sainkin...
[/quote]
Niin varmaan.. Kas kun itse en ole ikinä törmännyt tällaisiin, mutta tiedän useammankin huonoitsetuntoinen takertujanaisen, jotka pakottaa miehet toimimaan heidän ehdoilla. Ja millainen lapanen on mies, jonka pitää keksiä muka tekosyy kun ei voi sanoa ettei vain lähde, on muuta. Niin varmaan :D Ei nyt ollut oikein uskottava.
Kuka itseä ja naistaan arvostava mies edes käyttäisi tuollaista tekosyytä, haluaa antaa vaimostaan ääliön kuvan kaikille?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:04"]
Aina toi helvetin thaimaa :D mun mies käy rymyämässä jätkäporukalla ralleissa, ei paljoo Thaikut kiinnosta.
[/quote]
Kannattaisi sunkin joskus käydä siellä ralleissa paikan päällä toteamassa, mikä on meininki...
Nimim. ex kävi ralleissa huorissa.
[/quote]
Joo mä kans kuullut niistä huorista siellä
Eli tää ketju paljastaa sen et miesten reissut on pettämistä. Kaikki miehet ei maksa seksistä. Ainii mutku joku maksaa ni kaikki maksaa. Ja jos joku myy itteään, kaikki myy.
Kyllä on taas jollekin ongelma että miten toiset elävät elämäänsä :)
Noh, mun mies saa käydä vanhojen kaveriensa kanssa matkoilla ja festareilla, mutta pointti on että niin saan mäkin käydä tytöissä. Luottamus on kova, miehen kaverit on munkin kavereita ja toisinpäin. Mutta eihän se oo sama jos aina ollaan samassa porukassa, etenkin kun on pienet lapset joiden kanssa sitten mennään muumimaailmaan ja perhelomille, joiden rentouttavuus on aika kyseenalaista, toki ihanaa sekin kun lapset iloitsee. Onneksi ei mitään tarvi jättää väliin koska ei tarvi venyttää penniä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:55"]Onko naisen mahdollista lähteä viikon lomalle, ja mies hoitaa lapset? Jos on, ja molemmat tykkäävät tilanteesta, se on ok. Sitä en ymmärrä, jos mies kuvittelee, että hänen pitää saada elää kuin lapsi, ja vaimo kantaa kaiken vastuun yhteisestä perheestä.
[/quote]
Sanoisin, että se hoitaa, joka lapsia vinkui.
Eli jos päästät miehen jätkäporukasda ja luotat että se ei petä, oot tyhmä ja sinisilmänen joka ei ymmärrä miehistä mitään. Jos valitat, estät ja epäilet oot toki sillonki karmea akka. Eli oikein on varmaa antaa omasta pussista maksullisiin rahat ja toivottaa hyvää matkaa ja sanoa myös että voitha jotai piparia polkasta jos hassusti käy. Mut ootappa kun oot ite hääränny vaikka naapuris kanssa on jollain silmä mustana.... naapurilla varmaan ainaki.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"] no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin. [/quot Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D [/quote] No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä. [/quote] Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3 [/quote] Vaikka Olenko sanonut että me ei tehdä töitä suhteemme eteen, no okei ei me töitä tehdä me ollaan yhdessa ilman että se tuntuu työltä. Vaikka miten päin olisit suhteessa voitko ikinä olla varma että se kestäää, et voi. [/quote] No just sanoit että sun mielestä asia menee niinku menee ja jos tulee ero niin ei siinä mitään. Moni muu on onneksi valmis tekeen töitä hyvän parisuhteen eteen. [/quote mistä päätellen meillä ei ole hyvä parisuhde? Siitäkö että hän käy välillä ystäviensä kanssa lomalla? [/quote] En mä sellaista ole päätellyt. Mutta itse sanoit että asiat menee miten menee ja jos tulee ero niin tulee. Mun mielestä hyvän parisuhteen eteen pitää tehdä töitä jos se on lipumassa eron partaalle. Mut tosiaan kaltaisesi selittävät nykyiset erotilastot. . [/quote] No me ei olla lipumassa eron partaalle. Mutta niinkun noin yleensä elämässä ei voi tietää miten käy, tossa oli kysymys siitä että mies lähtisi yllättäen. Jos niin kävisi että hän YLLÄTTÄEN lähtisi minkä minä sille voisin jos hän sen kokisi oikeaksi ratkaisuksi. [/quote] Eli antaisit noin vaan periksi? [/quote] Antaisi periksi? Jos hän ei koe olevansa onnellinen minun kassani enää annan hänen mennä. Jos tämä ei tapahdu yllättäen vaan huomaan että olemme ongelmissa tietenkin yritämme tehdä asialle jotain.
[/quote]
Aika usein näin juuri tapahtuu. Nainen luulee, että kaikki on hyvin ja yhtenä päivänä mies vain pakkaa tavarat ja sanoo, että hänellä on ollut pitkään jo toinen ja muuttaa sinne.
Se on hienoa, jos osaat suhtautua tällaiseen jo etukäteen ja asennoidut niin, että ei se mitään, jos ei ole onnellinen kanssasi. Tällainen vapaampi suhde toimisi muillekin paremmin. Saisi kulkea kavereiden kanssa ulkomailla ja harrastaa ulkopuolisia suhteita ja voisi lähteä kävelemään avoimesti, kun ei kokisi olevansa onnellinen, ilman, että tarvitsisi kumppanille ja lapsille selittää mitään. Kunhan pakkaisi laukun ja lähtisi.
Toki näitä naisia kutsutaan kynnysmatoiksi, mutta tärkeintä, että kaikki ovat onnellisia.
No millainen perheellinen mies haluaa reissata viikon kavereiden kanssa? Varmaan sellainen, joka hymysuin saattelisi vaimonsa viikoksi matkoille, hoitaisi lapset, puunaisi kodin, ja pesisi vielä emäntänsä reissuvaatteetkin ja antaisi tämän nukkua väsymyksensä pois. Ai ei vai?
Meille kummallekin viikonloppu ok, viikko ei, koska se on ennen kaikkea lapsilta pois. Miksi hankitte perheen jos vain kaverit on sitä "oikeaa elämää"? Tärkeää kuitenkin, että molemmilla on ystäviä, sekä
omia että yhteisiä, mutta nyt on tämä elämänvaihe.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:14"]
Eli jos päästät miehen jätkäporukasda ja luotat että se ei petä, oot tyhmä ja sinisilmänen joka ei ymmärrä miehistä mitään. Jos valitat, estät ja epäilet oot toki sillonki karmea akka. Eli oikein on varmaa antaa omasta pussista maksullisiin rahat ja toivottaa hyvää matkaa ja sanoa myös että voitha jotai piparia polkasta jos hassusti käy. Mut ootappa kun oot ite hääränny vaikka naapuris kanssa on jollain silmä mustana.... naapurilla varmaan ainaki.
[/quote]
Näinhän se menee. Mies toivoo, että nainen on kotona ja uskollinen ja hoitaa kodin ja lapset. Itse haluaa haukata kakkua ja säästää. Eli villit lomat jätkien kanssa, viinaa ja pillua ja räkäilemistä viikko silloin tällöin. Vaimolta odotetana kuitenkin uskollisuutta, koska vaimohan on...nainen? Naistenhan oletetaan olevan miehistä niin riippuvaisia, että suostuvat mihin tahansa, että saavat miehensä pidettyä.
Eipä kiinnosta tuollaiset reissut kumpaakaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:35"]
Aikamoista stereotypisointia :DD tosi junttia käytöstä. Äijät vaa vinkuu kuinka eukko ei päästä matkaan ja sit sellanen pitää kuitenki ittelle hankkia.
[/quote]
Niin, ja naiset hankkivat miehiä joihin ei voi luottaa... todella junttia tosiaan!
Minä kyllä annan oman mieheni reissata omien ystäviensä kanssa. Ovat kaikki sen verran fiksua porukkaa etteivät hölmöilisi niin että muiden elämä siitä kärsisi. Kyllä minun mieheni käy kerran vuodessa vähintään kavereiden kanssa pidennetyllä viikonloppu lomalla jossain ulkomailla ja sitten on kesällä ja talvella viikonloppuja kun hän menee työ tai vanhojen koulukavereiden kanssa mökille. Minusta on mukavaa että hän saa välillä mennä omien kavereiden kanssa eikä sitä mielestäni kukaan häneltä voi kieltääkään. Saan minäkin mennä omien kavereideni kanssa jos haluan. Ymmärrän jos rahatilanne olisi esim niin tiukka ettei voisi, mutta jos hän omasta pussistaan omat matkansa maksaa eikä muu talous kärsi niin miksi ei :) parisuhdekin voi paremmin kun ei sido toista liikaa kotiin ja pääsää tuulettumaan. Käydään kuitenkin myös kahdestaan matkoilla. Tulevaisuudessa en tule pahastumaan jos hän lähtee ja jään itse lapsien kanssa kotia. Kyllä hän oman osuutensa hoitaa sitten kun minä lähden johonkin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:05"]
En mä ainakaan tunne ketään naista, joka ei miestään päästäisi jätkäreissuun. Sen sijaan tunnen montakin miestä, jotka sanovat kavereilleen, että muija ei päästä, kun oikea syy on se, että eivät jaksa lähteä/ei ole rahaa/eivän halua lähteä. "Nainen ei päästä" on muka jotenkin parempi syy kuin myöntää, että viikon poikien reissu etelässä ei tässä iässä houkuttele enää paskan vertaa. Oon myös antanut miehelleni kerran luvan käyttää mua tekosyynä. :D Vaikka siitä varmaan pirttihirmun maineen sainkin...
[/quote]
Minä taas sain syyt niskoilleni siksi kun mies ei jaksanut enää nähdä muutamia kavereitaan. Itselleni on ollut aina se ja sama, näkeekö vai ei ja meillekin on miehen kaverit aina olleet tervetulleita, mutta mies itse ei ole näitä muutamia tyyppejä halunnut nähdä.
Nämähän sitten päättivät, että minähän se tottakai olen joka miestäni kiellän näitä näkemästä. Jäi kyllä todella paska maku kun kuitenkin mitään näitä tyyppejä vastaan minulla ei ole koskaan ollut, enkä muutenkaan alkaisi aikuisen miehen menoja sanelemaan. Että helvetin mukava tulla sitten syytellyksi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]Kakkapimppinen nainen on oikea vastaus
[/quote]
Vain kusimulkut menevät nussimaan tautivittuja "etelään"
[/quote]
Palstaämmän mielestä miehet ei muuta teekään.
[/quote] Mitä muuta sitten teette siellä "etelässä"? Kierrätte museoita vai? ;)