Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?

Vierailija
09.06.2015 |

Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:35"]

Aikamoista stereotypisointia :DD tosi junttia käytöstä. Äijät vaa vinkuu kuinka eukko ei päästä matkaan ja sit sellanen pitää kuitenki ittelle hankkia.  

[/quote]

Niin, ja naiset hankkivat miehiä joihin ei voi luottaa... todella junttia tosiaan!

[/quote]

No jos sanon että luotan mieheeni et se ei petä reissullaan niin enköhän sillonki ole hölmö ja sinisilmänen hempukka jonka mies taatusti käy toisissa naisissa koska miehen biologia.

Vierailija
82/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.

[/quot

Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[/quote]

No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[/quote]

Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
[/quote]
Vaikka
Olenko sanonut että me ei tehdä töitä suhteemme eteen, no okei ei me töitä tehdä me ollaan yhdessa ilman että se tuntuu työltä. Vaikka miten päin olisit suhteessa voitko ikinä olla varma että se kestäää, et voi.
[/quote]

No just sanoit että sun mielestä asia menee niinku menee ja jos tulee ero niin ei siinä mitään. Moni muu on onneksi valmis tekeen töitä hyvän parisuhteen eteen.
[/quote

mistä päätellen meillä ei ole hyvä parisuhde? Siitäkö että hän käy välillä ystäviensä kanssa lomalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:47"]

Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?

[/quote]

Väärä kysymys. Oikea kysymys on tämä: millainen mies on sellainen jota vaimo ei luota lähtemään reissuun jätkäporukalla?

Vierailija
84/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"] no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin. [/quot   Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D [/quote] No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä. [/quote] Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3 [/quote] Vaikka Olenko sanonut että me ei tehdä töitä suhteemme eteen, no okei ei me töitä tehdä me ollaan yhdessa ilman että se tuntuu työltä. Vaikka miten päin olisit suhteessa voitko ikinä olla varma että se kestäää, et voi. [/quote] No just sanoit että sun mielestä asia menee niinku menee ja jos tulee ero niin ei siinä mitään. Moni muu on onneksi valmis tekeen töitä hyvän parisuhteen eteen. [/quote mistä päätellen meillä ei ole hyvä parisuhde? Siitäkö että hän käy välillä ystäviensä kanssa lomalla?

[/quote]

Se pysyy hyvänä, kun saa luvan kanssa käydä panoreissuilla. Suosittelen muillekin

Vierailija
85/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:34"]

Minä voin ohiksena vastata tähän. Minun ei ole tarvinnut tyytyä kehen tahansa mieheen. Halusin miehen, joka kantaa vastuun perheestään ja ei elä niin, että minä olen kotona ja joustan ja joustan, että saa kulkea jätkäporukan kanssa.

Ja kas, kun oli varaa valita, niin löysinkin miehen, joka on samanlainen, kuin minä, eli jakaa vastuun. Hänellä on kyllä omaakin elämää, mutta ei tällaista "jee, mennään jätkäporukan kans sinne ja tänne ja älä akka mäkise"

Elämä on valintoja, joka kumppania valitessa.

[/quote]

Miksi pitää olla noin mustavalkoinen? Minunkaan ei tarvinnut tyytyä vapaamatkustajaan. Molemmat kantavat vastuunsa jne. Siitä huolimatta mies voi käydä joskus kaveriporukalla lyhyellä lomalla, eikä hän lähde matkalle minua akaksi haukkuen. Sama toisin päin.

Mielestäni vastauksestasi paistaa  mustasukkaisuus ja kontrollintarve. Tarvitset jonkun pitämään kädestäsi kiinni 365 päivää vuodessa. Ainakin yöksi on tultava kotiin ;)

Vierailija
86/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.

[/quot

Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[/quote]

No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[/quote]

Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
[/quote]
Vaikka
Olenko sanonut että me ei tehdä töitä suhteemme eteen, no okei ei me töitä tehdä me ollaan yhdessa ilman että se tuntuu työltä. Vaikka miten päin olisit suhteessa voitko ikinä olla varma että se kestäää, et voi.
[/quote]

No just sanoit että sun mielestä asia menee niinku menee ja jos tulee ero niin ei siinä mitään. Moni muu on onneksi valmis tekeen töitä hyvän parisuhteen eteen.
[/quote

mistä päätellen meillä ei ole hyvä parisuhde? Siitäkö että hän käy välillä ystäviensä kanssa lomalla?
[/quote]

En mä sellaista ole päätellyt. Mutta itse sanoit että asiat menee miten menee ja jos tulee ero niin tulee. Mun mielestä hyvän parisuhteen eteen pitää tehdä töitä jos se on lipumassa eron partaalle. Mut tosiaan kaltaisesi selittävät nykyiset erotilastot. .

Vierailija
87/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:14"]

Eli jos päästät miehen jätkäporukasda ja luotat että se ei petä, oot tyhmä ja sinisilmänen joka ei ymmärrä miehistä mitään. Jos valitat, estät ja epäilet oot toki sillonki karmea akka. Eli oikein on varmaa antaa omasta pussista maksullisiin rahat ja toivottaa hyvää matkaa ja sanoa myös että voitha jotai piparia polkasta jos hassusti käy. Mut ootappa kun oot ite hääränny vaikka naapuris kanssa on jollain silmä mustana.... naapurilla varmaan ainaki.

[/quote]

Näinhän se menee. Mies toivoo, että nainen on kotona ja uskollinen ja hoitaa kodin ja lapset. Itse haluaa haukata kakkua ja säästää. Eli villit lomat jätkien kanssa, viinaa ja pillua ja räkäilemistä viikko silloin tällöin. Vaimolta odotetana kuitenkin uskollisuutta, koska vaimohan on...nainen? Naistenhan oletetaan olevan miehistä niin riippuvaisia, että suostuvat mihin tahansa, että saavat miehensä pidettyä.

[/quote]

Jep, ihan naurettavaa. Kukaan ei pakota miestä tekemään lasta naisen kanssa jos mies ei halua. Mut on toki niitäki hölmöjä jotka laittaa naisensa paksuks haluamatta olla lapsen elämässä mut on silti suhteessa naisensa kanssa. Näköjään jotku miehet muuttuu itsekkin lapsiks ja kumppani muuttu itselleenki äidiksi joka hoitaa kotia, pesee pyykit ja tekee ruokaa. Mut jos mies saa tietää eukkonsa käyneen polkastavana toisessa osotteessa tän loman aikana niin mitä siitäki seurais. Eikös se kyökkipiika ymmärrä mikä naisen tehtävä tässä elämässä on?

Vierailija
88/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:34"]

Minä voin ohiksena vastata tähän. Minun ei ole tarvinnut tyytyä kehen tahansa mieheen. Halusin miehen, joka kantaa vastuun perheestään ja ei elä niin, että minä olen kotona ja joustan ja joustan, että saa kulkea jätkäporukan kanssa.

Ja kas, kun oli varaa valita, niin löysinkin miehen, joka on samanlainen, kuin minä, eli jakaa vastuun. Hänellä on kyllä omaakin elämää, mutta ei tällaista "jee, mennään jätkäporukan kans sinne ja tänne ja älä akka mäkise"

Elämä on valintoja, joka kumppania valitessa.

[/quote]

Miksi pitää olla noin mustavalkoinen? Minunkaan ei tarvinnut tyytyä vapaamatkustajaan. Molemmat kantavat vastuunsa jne. Siitä huolimatta mies voi käydä joskus kaveriporukalla lyhyellä lomalla, eikä hän lähde matkalle minua akaksi haukkuen. Sama toisin päin.

Mielestäni vastauksestasi paistaa  mustasukkaisuus ja kontrollintarve. Tarvitset jonkun pitämään kädestäsi kiinni 365 päivää vuodessa. Ainakin yöksi on tultava kotiin ;)
[/quote]

Ja noiden väliltä ei tietysti löydy mitään *facepalm *

Vierailija
89/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni reissasi koko ex-avioliittonsa ajan ajoittain "jätkäporukalla" suomessa ja ulkomailla. Maksoi aina saman summan vaimon tilille kuin matka maksoi ja voimo sai reissata tai tehdä rahalla mitä huvittaa. Kiitos näiden "jätkäporukoiden" matkojen niin mekin tapasimme ja ennen minua oli ollut jo kymmeniä naisia. Me kuitenkin rakastuimme, käskin mieheni erota ja mieheni on ollut täysin avoin edellisestä 24vuoden liitosta ja virheistään. Oli alusta asti selvää, että nuo reissut loppuvat eikä niille enää ole tarvettakaan. Käymme yhdessä kaveriporukalla ulkona ja usein myös kahdestaan ja olemme onnellisia näin. 

Vierailija
90/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saa kyllä olla onnellinen että on löytänyt kunnollisen miehen jonka ei tarvitse päästä "jätkien " kanssa reissuun vaan haluaa mieluummin matkustella perheensä kanssa <3

Vierailija
91/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

[/quot

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vaikka
[/quote]

[/quote

[/quote]

En mä sellaista ole päätellyt. Mutta itse sanoit että asiat menee miten menee ja jos tulee ero niin tulee. Mun mielestä hyvän parisuhteen eteen pitää tehdä töitä jos se on lipumassa eron partaalle. Mut tosiaan kaltaisesi selittävät nykyiset erotilastot. .
[/quote]
No me ei olla lipumassa eron partaalle. Mutta niinkun noin yleensä elämässä ei voi tietää miten käy, tossa oli kysymys siitä että mies lähtisi yllättäen. Jos niin kävisi että hän YLLÄTTÄEN lähtisi minkä minä sille voisin jos hän sen kokisi oikeaksi ratkaisuksi.

Vierailija
92/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis unohtu varmaan mainita että kyllä me ihan perheenäkin matkustellaan, ei pelkästään mies miesten kanssa.

Vierailija
93/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

[/quot

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vaikka
[/quote]

[/quote

[/quote]

[/quote]
No me ei olla lipumassa eron partaalle. Mutta niinkun noin yleensä elämässä ei voi tietää miten käy, tossa oli kysymys siitä että mies lähtisi yllättäen. Jos niin kävisi että hän YLLÄTTÄEN lähtisi minkä minä sille voisin jos hän sen kokisi oikeaksi ratkaisuksi.
[/quote]

Eli antaisit noin vaan periksi?

Vierailija
94/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
95/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen lähtisi sen panoreissulla tapaamansa naisen matkaan. .

Vierailija
96/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]Kakkapimppinen nainen on oikea vastaus [/quote] Vain kusimulkut menevät nussimaan tautivittuja "etelään" [/quote] Palstaämmän mielestä miehet ei muuta teekään. [/quote] Mitä muuta sitten teette siellä "etelässä"? Kierrätte museoita vai? ;) [/quote] Oletko sä ihan aivoton? Miehet ei tajua kuin pillusta ja museosta? Samalla tavalla miehesi kotona? Joko panee sua tai lukee historiaa? [/quote] Niin, kysyin koska en todella tiedä. Tai siis tiedän kyllä, mutta leikitään etten tiedä. Leikitään siis, että uskon sua ettei siellä ryypätä ja kynnetä vierasta vakoa. Osaatko nyt vastata kysymykseeni: MITÄ te teette siellä ulkomailla jätkäporukalla?

[/quote]

Miten yksinkertaisina sinä miehiä pidät? Sinun mielestäsi niistä ei ole muuhun kuin ryyppämiseen ja vaon kyntämiseen. Ja tältä pelastaa vain vaimo, joka ei papin aamenen jälkeen päästä miestä enää ikinä pois kotoa.

Mitä naisporukat tekevät sitten ulkomailla ollessaan?
[/quote]
Aivan näin. En edes jaksa vastata tuolle ameeballe jolla ei ole mitään käsitystä mitä (kunnollista) miehet voivat tehdä muutakuin panna, pettää ja ryypätä... Huoh teitä ketjun ämmät, ei jaksa ajatella että oman lajin edustajat ovat noin aivottomia.
[/quote] [quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]Kakkapimppinen nainen on oikea vastaus [/quote] Vain kusimulkut menevät nussimaan tautivittuja "etelään" [/quote] Palstaämmän mielestä miehet ei muuta teekään. [/quote] Mitä muuta sitten teette siellä "etelässä"? Kierrätte museoita vai? ;) [/quote] Oletko sä ihan aivoton? Miehet ei tajua kuin pillusta ja museosta? Samalla tavalla miehesi kotona? Joko panee sua tai lukee historiaa? [/quote] Niin, kysyin koska en todella tiedä. Tai siis tiedän kyllä, mutta leikitään etten tiedä. Leikitään siis, että uskon sua ettei siellä ryypätä ja kynnetä vierasta vakoa. Osaatko nyt vastata kysymykseeni: MITÄ te teette siellä ulkomailla jätkäporukalla?

[/quote]

Miten yksinkertaisina sinä miehiä pidät? Sinun mielestäsi niistä ei ole muuhun kuin ryyppämiseen ja vaon kyntämiseen. Ja tältä pelastaa vain vaimo, joka ei papin aamenen jälkeen päästä miestä enää ikinä pois kotoa.

Mitä naisporukat tekevät sitten ulkomailla ollessaan?
[/quote] Eipä tule näköjään vastausta, koska et ilmeisesti osaa siihen vastata.
[/quote]
Minusta tuossa ei ole mitään vastattavaa. Et voi olla noin urpo..

Vierailija
97/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

[/quot

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vaikka
[/quote]

[/quote

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Antaisi periksi? Jos hän ei koe olevansa onnellinen minun kassani enää annan hänen mennä. Jos tämä ei tapahdu yllättäen vaan huomaan että olemme ongelmissa tietenkin yritämme tehdä asialle jotain.

Vierailija
98/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

[/quot

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vaikka
[/quote]

[/quote

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Antaisi periksi? Jos hän ei koe olevansa onnellinen minun kassani enää annan hänen mennä. Jos tämä ei tapahdu yllättäen vaan huomaan että olemme ongelmissa tietenkin yritämme tehdä asialle jotain.
[/quote]

No päätä nyt. Äsken vielä olit sitä mieltä että menee miten menee, ei parisuhteen eteen tarvitse tehdä töitä .

Vierailija
99/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se on muija panoreissulta ni näinhän se sitten on. Kotiinko ne kaikki miehet pitää kahlita?

Vierailija
100/264 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Päivät otetaan aurinkoa ja uidaan ja joskus käydään ihailemassa toreja ja niiden tarjontaa. Illalla käydään syömässä hyvin ja sen jälkeen istutaan parvekkeella nauttien hyvää viiniä ja puhuen parisuhteesta ja pohtien elämää. Usein myös puhumme lapsista ja mietimme, millainen kurahaalari olisi hyvä ensi syksyksi.

Sitä me miehet teemme Thaimaassa. Emme käy huorissa ja iske nuoria naikkosia.