Mitä luulet huomaako vieraat jos laskiaispullassa on kasvirasvavaahtoa eikä kermaa?
Koostumus on sama ja ulkonäkö sama. Makukin on mielestäni sama, mutta olenko luotettava arvioimaan? Olen vegaani itse.
Kommentit (164)
Koostumus ei ole sama, vegaanivaahto on öljyistä. Sen maistaa heti, kitalakeen jää eltaantunut kerros.
Söin itse tuollaisen kaupan vegaanisen laskiaspullan enkä olisi huomannut eroa, oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä on kasvisrasvavaahto?
Maidotonta kermavaahtoa eli vegaanista.
Ap
Taatusti huomaa. Se vegaaninen kasvisrasvavaahto on ihan karmeata lisäainemössöä!
Sitä on jokunen vuosisata tehty kermavaahtoon. Ei siihen kuulu minkään maailman palmuöljyt, rapsit jne. vaikka moni ahne paskayrittäjä näitä sinne kustannussyistä tunkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, mutta mistä se on tehty? Vegaaneistako?
Ei sitä sieltä pullan välistä erota, jos ei sano. Itse kyllä huomaisin, vegaaniset maidonkorvikkeet maistuu raikkaalle, lehmänmaitopohjaisissa on sellainen tunkkainen navettamainen maku. T. Lähes vegaani kasvissyöjä
Jos se on tehty oikeesti rypsiöljystä niin en syö. Sain jo kerran ns kauramaidosta pahan olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En itseasiassa tiedä, mutta ihan kuin kermaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten kerma voi olla maidotonta?
Kerran vahingossa ostin vegaanisen laskiaispulla. Se vaahto on luultavasti hyvä moottorin öljyämiseen, leivonnaiseen ei sovi.
Hitto kun mulle syötettiin ihanan näköinen leivos. Näytti mahtavalta, maistui hirveältä. Syy oli: vegaaninen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En itseasiassa tiedä, mutta ihan kuin kermaa.
Ap
En ole sama kommentoija, mutta et edes tiedä mitä se on, mutta syöt sitä silti?
Itse en tykkää kermasta, niin ei haittaisi. Mutta kyllä sen eron huomaa.
Ei se vegaaninen vaahto ole sen terveellisempää, eettisempää eikä ekologisempaa kuin tavallinen kermavaahto. Jos vegaanisuutesi syy on joku noista mainituista, niin parasta että syöt pullasi ilman vaahtoja.