Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?
Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?
Kommentit (264)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]Kakkapimppinen nainen on oikea vastaus
[/quote]
Vain kusimulkut menevät nussimaan tautivittuja "etelään"
[/quote]
Palstaämmän mielestä miehet ei muuta teekään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:53"]Kaksi syytä, miksi halutaan kavereiden kanssa lomalle. Joko halutaan vetää kunnolla viinaa, ettei akka ole mäkättämässä, tai panna kaikkea, mitä vain saa käsiinsä.
[/quote] Molempia ne kaikki tekee.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.
[/quot
Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"]Hahah, eli jos miehesi ehdottaisi että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle ni sinä varaisit ajan terapeutille
[/quote]
No jos haluat asian noin kärjistää, niin olkoot. Olet varmaan aika hankala kumppani. ..
[/quote]
En ole hankala kumppani. jos olisin tuskin seurustelisin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:10"]
Kyllä on ihme sakkia täällä. Mies ei saisi matkustaa kavereidensa kanssa??? jos mun mies Haluaa reissuun kavereiden kanssa lähteä ni toivotan hyvää matkaa. Ollaan tässä jo 17 vuotta yhdessä oltu ja koska meillä ei nillitetä eikä eletä vankilassa ni ollaan varmaan vielä seuraavatkin 17 vuotta yhdessä. Parisuhteessa pitää olla myös vapautta ja aikaa omille ystäville ja asioille. Eikä se tarkota että mies lähtee pettämään tai ei halua minun kanssa viettää aikaaa vaan sitä että hänelle myös ystävät ovat rakkaita ja heidän kanssa vietetään omanlaista aikaa.. Olkoon se sitten kännissä koko viikko bailaten, se ei kuulu mulle. Ja tuolla joku fiksu kommentoi että sekä hänen että ystäväpiirin miehet ovat sen verran heteroita ettei tarvitse ilman vaimoja reissuun lähteä, siiis oikeesti
[/quote]
heh, heh. Luulet vain, ettei pane muita naisia. Sinkkuna näin sen, kuinka jokainen jätkien kanssa kulkeva mies panee ketä tahansa, kenet vain saa.
[/quote]
No enhän mä sitä koskaan varmaksi voi tietäää, mutta sekö olisi syy olla päästämättä miestä ystävien kanssa lomalle? Pelko siitä että se ehkä pettää mua?? Jos se pettää mua ni sit se pettää, sit se menee niin.
[/quote] Ei se ole mikään ehkä pettää, kyllä se pettää. Kiva, että sallit sen ja otat kuitenkin avosylin vastaan, vaikka on juuri käynyt nusasemassa jotain tautipesää :) kortsua on tuskin käytetty.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:50"] Tautien takia. Kiva saada joku hiv... Ja turha luulo ettei ne pane reissuillsnsa kaikkea mikä liikkuu. Golfia pelaamaan Thaimaaseen, salli mun nauraa. [/quote] Mitä sitten. Jos on niin epätoivoinen, että ottaa miehekseen tuollaisen, niin on myös varauduttava siihen, että pimpissä saattaa kuhista joku päivä. [/quote] En koe itseäni epätoivoiseksi vaan onnekkaaksi siitä että olen löytänyt hyvän miehen itselleni. Hän käy matkoilla toisinaan ystävien kanssa mutta ei se hänestä huonoa miestä tee.
[/quote]
Hyvä, kun miehesi saa vierasta pillua välillä. Pysyy teidänkin liitto kasassa
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"]Hahah, eli jos miehesi ehdottaisi että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle ni sinä varaisit ajan terapeutille
[/quote]
No jos haluat asian noin kärjistää, niin olkoot. Olet varmaan aika hankala kumppani. ..
[/quote]
[/quote]
Tyypillinen aika joka vääntelee ja vääristelee kaiken lukemassa ja kuulemansa mielensä mukaan. Ei ihme että miehesi haluaa panoreissuilleen usein :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.
[/quot
Ahahaaaa, kuinka moni sanoo parinkymmenen vuoden liiton jälkeen, että ero tuli yllätyksenä, kun mies lähti :D:D
[/quote]
No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:50"] Tautien takia. Kiva saada joku hiv... Ja turha luulo ettei ne pane reissuillsnsa kaikkea mikä liikkuu. Golfia pelaamaan Thaimaaseen, salli mun nauraa. [/quote] Mitä sitten. Jos on niin epätoivoinen, että ottaa miehekseen tuollaisen, niin on myös varauduttava siihen, että pimpissä saattaa kuhista joku päivä. [/quote] En koe itseäni epätoivoiseksi vaan onnekkaaksi siitä että olen löytänyt hyvän miehen itselleni. Hän käy matkoilla toisinaan ystävien kanssa mutta ei se hänestä huonoa miestä tee.
[/quote]
[/
Tässä pieni kitkan aihe lisää, emme ole naimisissa!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
[/quot
[/quote]
No jos mieheni lähtsisi niin sitten se lähtee, minkäs siinä teen. Mä olen sitä mieltä että asiat elämässä menee niinkun niiden pitää mennä.
[/quote]
Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
Ne on seksimatkoja......oikeesti. Tiedän. Ei parisuhteessa oleville ok.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:58"]
[/quote]
[/
[/quote]
Liitto tarkoittaa sun mielestä automaattisesti avioliittoa?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"]Hahah, eli jos miehesi ehdottaisi että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle ni sinä varaisit ajan terapeutille
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tyypillinen aika joka vääntelee ja vääristelee kaiken lukemassa ja kuulemansa mielensä mukaan. Ei ihme että miehesi haluaa panoreissuilleen usein :)
[/quote]
en taida olla kovin tyypillinen akka ainakaan tämän keskustelun perusteella
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"]Hahah, eli jos miehesi ehdottaisi että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle ni sinä varaisit ajan terapeutille
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
en taida olla kovin tyypillinen akka ainakaan tämän keskustelun perusteella
[/quote]
No tulkitset omasi toisten kirjoituksista. Eli tyypillinen akka.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
[/quot
[/quote]
[/quote]
Aika moni muukin on samaa mieltä, se selittää erotilastot. Onneksi edes jotkut meistä tekevät töitä parisuhteen eteen <3
[/quote]
Vaikka
Olenko sanonut että me ei tehdä töitä suhteemme eteen, no okei ei me töitä tehdä me ollaan yhdessa ilman että se tuntuu työltä. Vaikka miten päin olisit suhteessa voitko ikinä olla varma että se kestäää, et voi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:10"]
Kyllä on ihme sakkia täällä. Mies ei saisi matkustaa kavereidensa kanssa??? jos mun mies Haluaa reissuun kavereiden kanssa lähteä ni toivotan hyvää matkaa. Ollaan tässä jo 17 vuotta yhdessä oltu ja koska meillä ei nillitetä eikä eletä vankilassa ni ollaan varmaan vielä seuraavatkin 17 vuotta yhdessä. Parisuhteessa pitää olla myös vapautta ja aikaa omille ystäville ja asioille. Eikä se tarkota että mies lähtee pettämään tai ei halua minun kanssa viettää aikaaa vaan sitä että hänelle myös ystävät ovat rakkaita ja heidän kanssa vietetään omanlaista aikaa.. Olkoon se sitten kännissä koko viikko bailaten, se ei kuulu mulle. Ja tuolla joku fiksu kommentoi että sekä hänen että ystäväpiirin miehet ovat sen verran heteroita ettei tarvitse ilman vaimoja reissuun lähteä, siiis oikeesti
[/quote]
heh, heh. Luulet vain, ettei pane muita naisia. Sinkkuna näin sen, kuinka jokainen jätkien kanssa kulkeva mies panee ketä tahansa, kenet vain saa.
[/quote]
Miesvihaajan puhetta tai sitten kertoo sinun laadusta millaisessa seurassa hillut.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:58"]
[/quote]
[/
[/quote]
Liitto tarkoittaa sun mielestä automaattisesti avioliittoa?
[/quote]
Ei tarkota, mun moka!
Antakaa nyt miesten joskus rentoutua ja vetää pää täyteen poikien kanssa ja kuvitella, että ovat vielä vapaita ja iskeä naisia. Ne sieltä tulee kotiin ja jaksaa taas arkea teidän kanssanne.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]
[/quot
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vaikka
Olenko sanonut että me ei tehdä töitä suhteemme eteen, no okei ei me töitä tehdä me ollaan yhdessa ilman että se tuntuu työltä. Vaikka miten päin olisit suhteessa voitko ikinä olla varma että se kestäää, et voi.
[/quote]
No just sanoit että sun mielestä asia menee niinku menee ja jos tulee ero niin ei siinä mitään. Moni muu on onneksi valmis tekeen töitä hyvän parisuhteen eteen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:50"]
Tautien takia. Kiva saada joku hiv... Ja turha luulo ettei ne pane reissuillsnsa kaikkea mikä liikkuu. Golfia pelaamaan Thaimaaseen, salli mun nauraa.
[/quote]
Mitä sitten. Jos on niin epätoivoinen, että ottaa miehekseen tuollaisen, niin on myös varauduttava siihen, että pimpissä saattaa kuhista joku päivä.
[/quote]
En koe itseäni epätoivoiseksi vaan onnekkaaksi siitä että olen löytänyt hyvän miehen itselleni. Hän käy matkoilla toisinaan ystävien kanssa mutta ei se hänestä huonoa miestä tee.