Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
201/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä

Vierailija
202/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttia, intiimi, näyte, loistava, miniä, likka, promoottori, vuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppppoooni

Vierailija
204/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maukas. Argh. Kera kans aika paha.

Vierailija
205/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeesti, äitee, koodailla (ollaan yhteyksissä), palataan astialle.

hyi yrjö tekis mieli tirvasta kun kuulee nämä jonkun suusta

Vierailija
206/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimesta. "Kakku syötiin isän toimesta."
Omata."Hän omaa kauniit kasvot."

Äärghhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkkupeitto

Vierailija
208/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makustella, sormiruokailu. Suomen kielen epäsanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaari

Kernaasti

Rääpiä

Nänni 

Vierailija
210/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINKUTUS (╯°□°)╯︵ ┻━┻ !!!!!!!!!!

Vierailija
212/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:28"]

"Ei mistään kotoisin" on sanontatapa.Näkyy miehes puhuvan vähän värikkäämmin kuin itse nähtävästi puhut,oisko sinua vanhempi ja viisaampi.On muitakin sanontatapoja,"Ei mitään virkaa" "Menneen talven lunta" " Eilisen teeren poika" ym.ym.Ei mistään kotoisin tarkoitaa että kyseinen juttu,teko,asia ym. on niin typerä ja merkityksetön,että siitä ei kannata puhua tai miettiä enempää.Taitaa nämä sanonnat olla liian vaikeita monille nykyajan ihmisille.

[/quote]

 

Ei ne ole vaikeita vaan juntteja, ääliömäisiä. Kaikki nuo mainitsemasi. Varmaan jossain tietyllä alueella ihan ok mutta itse pohjoishelsinkiläisenä en voi ymmärtää että alle keski-ikäiset puhuu kuin jotkut maalaismummot/ukot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-ihminen, imettäminen, yök!

Vierailija
214/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksutella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinneri, yöks! 

Vierailija
216/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonnollinen". Yleensä tätä käytetään "hyvän" tai "terveen" synonyymina tai heikkona vasta-argumenttina tieteen kehitykselle. Mielestäni kaikki, mikä on fyysisessä maailmassa mahdollista, on luonnollista. Myös ihmisen aikaansaannokset, olemmehan me luonnon luomia. "Epäluonnollinen" taas olisi yliluonnollista.

Vierailija
217/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle hermanni,siitä sanasta en oikein,pidä koska se oli "lempinimeni"ala-asteella.

Vierailija
218/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

massu,nassu,masuasukki,rupi,känsä,syylä,mussukka

Vierailija
219/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:14"]

nyhtöruoka,mua alkaa oksettaa.Tulee mieleen joku valtava kimpale lihaa tai kanaa mistä jokainen nyhtää niinkuin kanasta höyheniä,yäk.

[/quote]

Omasta mielestäni englannin vastaava ilmaus "pulled (pork)" on vielä kammottavampi. Tulee mieleen, että sisälmykset on vedetty ulos. :o

Vierailija
220/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:33"]

Teinien tyttöystävistään käyttämä "tyty-yde." TYTY-YDE. Hyi hitto!

[/quote]

Hyi, tuota en ole kuullutkaan. :o Miten ois tytskäysti? ;)