Pettävä miesystävä?
Juuri eilen sain tietää että miesystävän asunnolla oli koko viikonlopun ollut toinen nainen. Ilmankos hän olikin niin hiljaa koko viikonlopun? Minulle ei tietysti puhu mitään, ettei rahantulo lakkaa. Olen jo jonkin aikaa lukenut kaikista pikku merkeistä että hänellä on jotain naisviritelmää menossa. Musta ei voi kuitenkaan erota koska haluaa rahaa. Ei hän muuten musta välitä. Mä taas pidän hänestä muuten kovasti ja tuntuu pahalta. Onko neuvoja mitä teen? Mitä sinä tekisit? Paljastanko että tiedän? Vai seuraanko vielä tilannetta? En halua järjestää mitään kohtausta, haluan hoitaa tämän sivistyneesti. Pientä kiusaa voisin kyllä tehdä, suututtaa niin paljon kun luulevat etten tiedä ja laskevat että vievät mun rahat. Molemmat ovat siis opiskelijoita ja mä hyväpalkkaisessa työssä. Hyväksikäyttöä siis heidän puoleltaan. Kyllä harmittaa ja suututtaa. Apuja?
Kommentit (73)
Sano että löysit uuden miehen, niin minä tein kun löysin tapailumiehen tinderistä. Sanoi että ok, erotaan vaan ja sitten vähän ajan päästä laittoi viestiä kun ei löytynytkään seuraa 😂 estin koko paskan.
Joo, älä ala kikkailemaan. Jos tieto on varma, jätä mies heti.
Parasta sinulle itsellesi.
Yrität nyt vaan olla mielin kielin ja syytää sille sitä rahaa, niin kyllä se sun kanssa pysyy vaikka muita naisia onkin.
Sinulle jää nyt "äidin" rooli. Kerro olevasi tietoinen tapahtuneesta ja jätä mies. Sitä ennen maksata miehellä mahdolliset kustannukset lääkkeistä ja lääkärikäynneistä, jotka aiheutuvat sukupuolitaudeista, joita tartuttanut sinuun. Mieheltäkin kun todennäköisesti nämä taudit löytyvät. Oikeuteen jos asiaa lähdet viemään, niin rikosilmoituksen rikosnimikkeenä voisi olla tartuntataudin levittäminen.
Jos itsekin tiedät, että rahan takia se sua kattelee niin miksi sitten toinen nainen häiritsee? Rakkautta ei voi ostaa rahalla. Jos tympii, niin pistä kukkaron nyörit kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sano että löysit uuden miehen, niin minä tein kun löysin tapailumiehen tinderistä. Sanoi että ok, erotaan vaan ja sitten vähän ajan päästä laittoi viestiä kun ei löytynytkään seuraa 😂 estin koko paskan.
Siis tämä sankari oli mun selän takana tinderissä. Löysin kun tein feikki profiilin. Oli hauskaa torjua se eron jälkeen kaksikin kertaa 😂
Mitä se haittaa, jos miehellä on ikäistään seuraa? Sinulla on rahaa.
Onko tuo sitten ikävämpää kun se,että ukosta ei ole mihinkään. Ilman seksiä on tylsää. Ennen kyllä oli paremmin. Se nainen on yhtälailla syyllinen. Ei pelkästään petturi ukko.
Vierailija kirjoitti:
Yrität nyt vaan olla mielin kielin ja syytää sille sitä rahaa, niin kyllä se sun kanssa pysyy vaikka muita naisia onkin.
Ja mitä sillä on väliä, olisit ylpeä, kun mies kelpaa muillekin.
Toisaalta tuo ehdotus oli hauska että pistä kukkaron nyörit kiinni? Olisi mukava tietää mitä sitten tekevät kun jäävät ilman mun rahoja? Jotain iloja siinäkin, suututtaa niin tuo pettäminen. Ei voi mies sanoa suoraan koska silloin menettäisi mut ja rahat. Jos sanon välit poikki, jäisin ilman sitä tietoa että mitä mies tekee kun on vähissä rahoissa? . Miten rahoittaa sitten uuden kultansa elämän? Raha on miehelle todella tärkeää, siis mun rahat. Toisaalta on kutkuttavaa odottaa koska mies taas pyytää rahaa ja sanoa sitten ' no money now honey'. Ja seurata mitä tekevät rahattomina hehe? Olen vähän ilkeä myönnän mutta mies se vasta ilkeä mua kohtaan onkin, mokomakin hyväksikäyttäjä. Onko tässä mitään järkeä? Ap.
Anna paskan olla. Lataa tinder ja anna palaa
Sutkaa ja manipuloi. Ja muista valita seuraavaksikin samanlainen pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tuo ehdotus oli hauska että pistä kukkaron nyörit kiinni? Olisi mukava tietää mitä sitten tekevät kun jäävät ilman mun rahoja? Jotain iloja siinäkin, suututtaa niin tuo pettäminen. Ei voi mies sanoa suoraan koska silloin menettäisi mut ja rahat. Jos sanon välit poikki, jäisin ilman sitä tietoa että mitä mies tekee kun on vähissä rahoissa? . Miten rahoittaa sitten uuden kultansa elämän? Raha on miehelle todella tärkeää, siis mun rahat. Toisaalta on kutkuttavaa odottaa koska mies taas pyytää rahaa ja sanoa sitten ' no money now honey'. Ja seurata mitä tekevät rahattomina hehe? Olen vähän ilkeä myönnän mutta mies se vasta ilkeä mua kohtaan onkin, mokomakin hyväksikäyttäjä. Onko tässä mitään järkeä? Ap.
No ei tietenkään ole, tiedät sen itsekin. Kasvata omanarvontunto ja etsi joku, joka tykkää sinusta, eikä sinun rahoistasi. En olisi yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka pyytelisi minulta rahaa - kyllä jokaisen pitää oma elämänsä kyetä rahoittamaan.
Voi kun olisikin vaan aamusatu mutta ei ole. Tämä on mun tilanne tällä hetkellä ja yritän pääni puhki miettiä mitä teen. Jätänkö vaan kylmästi vai laitanko kukkaron nyörit kiinni ja katselen hetken aikaa vahingoniloisena? Sille miehelle on mun rahat niin tärkeät, se kohta ryömii mun edessä . Olisko sitä kiva katsella hetken aikaa? Mitä sanotte? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on taloudellista väkivaltaa!
No teet silläviisiin, että käyt noutamassa kaikki tavarasi miehen luota, jos siellä jotain on ja sanot että hyvää jatkoa, etsippä kesätöitä.
Laitat numeron estoon, poistat somessa.
Alat etsiä itsellesi mukavan harrastuksen, vaikka sellaisen jota miehetkin harrastaa, että tulee vähän vipinää harrastukseen. Kalastus, vene-harrastukset, lintubongaus, viininmaistelu, tai joku harrastekurssi.