Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
181/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]

Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?

[/quote]

Huikeat 13 alapeukkua lyhyessä ajassa! Taitavat olla av-mammat melkoisia örveltäjiä. No, eipä juuri yllätä.

[/quote]

Ihmiset alapeukuttivat tolle kireäv..uisuudelle, eivät tuolle "kunnon känni" termin arvostelulle.

Vierailija
182/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä tutkiskelu. :D tulee mieleen kaikkea kaksimielistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:31"]

pojuyde, tyty-yde, poikkis, oma-aloitteisuus

[/quote]

Noista oma-alotteisuus on ainoa täysin normaali sana. 

Mä inhoan sanaa makustella. Mikä hemmetin makustelu? Miksei voi sanoa maistella? 

Samoin edukas. Se on edullinen eikä edukas, ärsyttävä uussana. 

Popsia on myös ärsyttävä. Porkkanaa voi vielä popsia, mutta esim. pillereiden popsiminen saa lähinnä mielleyhtymän masentuneesta itsemurhakandidaatista. 

Vierailija
184/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veski ja broisku, aaaaarrrggghhhh.

Vierailija
185/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku!!

Vierailija
186/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko, tosikko jne. Ja nuorikko kun puhutaan nuorimmasta lapsesta. Nuorikko tarkoittaa jotain ihan muuta kuin lasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VESKI - naiseutensa unohtaneen, 40-vuotiaan tuulipukuisen hiirenharmaan lapsiperheen äidin pikkusievistelevä junttisana, joka ei kuitenkaan "peitä" ns. rumaa sanaa (vessa, WC). Hyi h... Kyseistä sanaa käyttämällä saa kyllä mun inhonväreet juoksemaan. Miten olisi "naistenhuone", "kylpyhuone" tms.?

AVOKKI - avohoitopotilas? Mikä? Vähän kuin joku lemmikkieläin? 

EMÄNTÄ - käsittääkseni Helsingin keskustassa asuva, Louboutineja shoppaileva alle kolmekymppinen ei ole emäntä. Jos tätä erehtyy käyttämään, voi "isäntä" lähteä samantien ovesta kapsäkkeineen.

Vierailija
188/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luututa, pylly, nisua, jöpöttää, akka, naitu...argh!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/259 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lääkkeestä tai pilleristä käytetään sanaa pilsu, tai nappi.

Vierailija
190/259 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]

Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?

[/quote]

Huikeat 13 alapeukkua lyhyessä ajassa! Taitavat olla av-mammat melkoisia örveltäjiä. No, eipä juuri yllätä.

[/quote]

 

"Kunnon" termillä on useita merkityksiä. Se voi rehdin ja rehellisen lisäksi tarkoittaa asiayhteydestä riippuen vaikkapa raskasta, tai paksua. "Ostetaanpa Tapiolle kunnon talvitakki" tai "nyt otat kunnon otteen kahvasta jotta saamme arkun nostettua ylös". Siitä ehkä alapeukutukset. Omassa esimerkissäsikin "kunnon pakkanen" tuskin tarkoittaa turvallista tai rehellistä pakkasta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/259 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:03"]

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

[/quote]

Mitä sanaa käytä mielummin? Nussiminen?

Vierailija
192/259 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloori ja krooli, menee aina sekasin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/259 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:51"]Tytteli! Siinä maailman kamalin tytöstä käytetty nimitys. Edes tytsi tai tyllerö eivät ole niin kamalia kuin tytteli!
[/quote]

Meidän vanha yläasteen kemianmaikka käytti aina just tätä, esim "hei olkaas nyt tyttelit hiljaa siellä takana" :D

Vierailija
194/259 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:22"]Napa, nappi, napero... Hrr! Huomaatte varmaan kaavan.
[/quote] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:20"]Rakastelu ja suutelu, öööörgh.

Ovislima. Purnata. Aprikoida. Makustella. Kotiuttaa (kun ostetaan jotain).
[/quote] + napostelu, pikkuleivät, :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:16"]

Toimesta. "Kakku syötiin isän toimesta." Omata."Hän omaa kauniit kasvot." Äärghhhhh

[/quote]

Toimesta on myös nuorison suosima ilmaus by Jesse, eli Jessen toimesta. Suomeksi sanotaan, että kuvan on piirtänyt Jesse, mutta englanniksi by Jesse, joka taas kääntyy suomeksi Jessen toimesta.

 

Vierailija
196/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta
Pimpsa
Mehtä

Niin ällöttäviä kaikki nuo!!

Vierailija
197/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makustelimme avokkini kanssa ihania maukkaita juustoja kera oikein hyvän viinin.

Jostain syystä esim. tuollainen lause voisi saada niskakarvani pystyyn, mutta olenkin wt.

 

Vierailija
198/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:17"]Rakasteluhan on kaunis sana olemassa ja me puhutaan suhteessa aina rakastelusta se kiihottaa. Puullu puhuuko ap sitten nussimisesta suoraan? 
[/quote] En ole ap, mutta mielummin meillä nussitaan kuin rakastellaan :D Rakastelusta tulee mieleen sellainen herkkä ja hellä hetki ja molemmat pillahtaa itkuun sen jälkeen.

Vierailija
199/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:33"]Emätin on ihan ykkösinhokki! Inhokki tulee hyvänä kakkosena. Sikiö on myös inhottava sana.
[/quote]
Emätin ei ällötä mutta siitin on järkyttävän oksettava sana ja kaikki samasta juuresta johdetut, kuten siittää, siitos, sikiö jne. Hyi!

Vierailija
200/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin. Klitoris. Täysin normaaleja sanoja, mulla vääntyy vaan naama kun noi kuulee. Kaunis asia muuttuu noiden sanojen kautta rumaksi.