voi vittujen kevät sentään!!!
nielin kielikorun pallon,onneks en sentään koko korua..
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:57"]
Että selainen vuodenaika...
[/quote]
juu eks muka oo kuullu
Onks varapalloa jossain? Vaikka siitä pidemmästä alkutapista vaihtaa? Ja kumihanskoilla kunnolla kiinni, niin ei lähde irti.
Nimim. Kokemusta on :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:21"]
Onks varapalloa jossain? Vaikka siitä pidemmästä alkutapista vaihtaa? Ja kumihanskoilla kunnolla kiinni, niin ei lähde irti.
Nimim. Kokemusta on :D
[/quote]
ei ole .. en tiiä mitä teen ku menee umpeen..apuaa
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:48"]
Vittujenkevät on yhdyssana.
[/quote]
no vitut ole
Minä olen niellyt koko härvelin kerran :D sitä sattuu.
Nyt joudut paskomaan siivilään jonkij aikaa...
keräät paskasi ämpäriin 2-3 pv ja suodata korusi esille.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 16:00"]
keräät paskasi ämpäriin 2-3 pv ja suodata korusi esille.
[/quote]
kuinkahan pian se tulee paskan mukana...ei taida huomenna vielä tulla..
Oksenna Se ulos. Toinen vaihtoehto on ottaa terävä veitsi, aukaiset vatsasi ja työnnät kätesi vatsaan ja etsit sen sieltä vaikka magneetin avulla.
Tuskinpa kuitenkaan opit tapahtuneesta mitään.