Muuttuisiko elämäsi jos maksaisin tilillesi jopa 3000e?
Kommentit (25)
Eipä tommoisilla poluilla mitään tee🤪🤪🤪🤪🤪
Ennedes huomaisi, että tuollaisia hiluja on tullut tililleni. 😆
Sanotaanko, että 3 tonnia helpottaisi, mutta ei muuttaisi. 30 tonnia oikeasti muuttaisi. Itse asiassa opintolainat jos maksaisit pois (20 000 e), niin elämäni muuttuisi.
Jos maksat 300 000e niin sit muuttuu täysin.
Minulla ei ole koskaan ollut rahaa, eikä velkaa. 3000e ei muuttaisi mitään, koska en arvosta rahaa. Olen matkustellut koko elämäni ja asunut maapallon toisella puolella jo yli kymmenen vuotta. Raha ei tuo onnea, eikä laihuus. Mielen rikkaus ja rakkaus sitäkin enemmän. Halit sinne xx
Kela kiittäisi lahjoituksestasi, tai no ei kiittäisi mutta pitäisi kuitenkin rahat.
Ei. Tililläni on tällä hetkellä noin 67000 euroa.
Sen verran muuttuisi, että pankki todennäköisesti kyselisi rahanpesusta, koska maksaisit joltain puolihämärältä tililtä sen summan. Muuten en edes huomaisi moista.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuttuisi. Tilillä paljon enemmän. Tulen hyvin toimeen omillani.
Sama.
Sioittaisin tuon kolme tonttua osakkeisiin entisen potin jatkoksi ja mikään ei muuttuisi.
Muuttuisi. Olen köyhä opiskelija. Sitten olisi edes se 3000 puskurina että ei jatkuvasti tarttis olla paniikissa. Tev . entinen persu. Meitä leikattiin opiskelumahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut rahaa, eikä velkaa. 3000e ei muuttaisi mitään, koska en arvosta rahaa. Olen matkustellut koko elämäni ja asunut maapallon toisella puolella jo yli kymmenen vuotta. Raha ei tuo onnea, eikä laihuus. Mielen rikkaus ja rakkaus sitäkin enemmän. Halit sinne xx
Et ole matkustellut, etkä asunut toisella puolella maapalloa ilman rahaa.
Mitän tänne valehtelisi paljonko on tililillä.... ei se ketään kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuisi. Olen köyhä opiskelija. Sitten olisi edes se 3000 puskurina että ei jatkuvasti tarttis olla paniikissa. Tev . entinen persu. Meitä leikattiin opiskelumahdollisuudet.
Voinko kysyä mitä nyt äänestät?
Itseasiassa muuttuisi.
Kykenisin tuolla muuttamaan toiseen kaupunkiin ja hommaamaan hoitoa.
Ei kiitos, en tarvitse. Minulla on ihan riittävästi omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut rahaa, eikä velkaa. 3000e ei muuttaisi mitään, koska en arvosta rahaa. Olen matkustellut koko elämäni ja asunut maapallon toisella puolella jo yli kymmenen vuotta. Raha ei tuo onnea, eikä laihuus. Mielen rikkaus ja rakkaus sitäkin enemmän. Halit sinne xx
Et ole matkustellut, etkä asunut toisella puolella maapalloa ilman rahaa.
Sivusta. Rahanvaltaihmiselle on iso loukkaus. Toinen elää kädestä suuhun vapaana, pikku budjetilla, tehden pikkutöitä. Vapaana.
En ottaisi mitään rahaa, sillä en pidä itseäni riittävän köyhänä eikä minulla ei ole pieniä lapsia. Enkä halua menettää itsekuriani rahan käytössä.
Viikko toisen kodissa ja budjetilla ohjelmassa oli köyhiä ja rikkaita. Muistan, että joku rikas oli jonkun köyhän kodissa asuttuaan auttanut koska oli kokenut köyhyyden eli millä oli pärjättävä.
Lahjoita pieniä summia sellaisille joiden tiedät kärsivän siitä, ettei ole rahaa, mutta niistä on pidettävä kirjanpitoa. 3000 on mahdoton rahamäärä joka kuukausi muutenhan saajalta menee lahjaveroa eli verottajan ohje siitä miten paljon voi lahjoittaa tai vastaanottaa verottomasti kolmen vuoden aikana on pidettävä tiukasti mielessä.
Joka kuukausi tulee sen verran palkkaa nettona.
Yhden kuukauden lisätulo ei vaikuta elämääni mitenkään.
Ei muuttuisi. Tilillä paljon enemmän. Tulen hyvin toimeen omillani.