Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?
Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain?
Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mies keskittyy visuaaliseen puoleen. Puhelimen ruudulle saa parilla klikkauksella näkyviin ulkomuodoltaan sen verran upeita naisia, ettei niitä reaalimaailman naisia edes kaipaa. Pääasia on saada se tyydytys itselleen nettinaisen mahdollistamana. Sen jälkeen voikin sitten mies loppupäivän keskittyä omiin projekteihinsa.
Ja maksaa peräti 0 euroa.
Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.
Miksi itse kosiskele kiinnostavaa miestä? Mieskin voi tuntea itsensä halutuksi.
Kuten olemme täältäkin saaneet lukea, naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään, tuntemattomille naisille ei saa puhua tai ottaa muutakaan kontaktia ja miehet ovat haittaeläimiä.
Tältä pohjalta, miksi naisia pitäisi tavoitella ja kosiskella. Niiden miesten, joita naiset haluaisivat itseään kosiskelevat ja tavoittelevan ei tarvitse tavoitella ketään, heitä tavoitellaan.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
kyllä ne miehet edelleen kilpailevat upeista naisista. Tavallisista naisista ei kilpailla eikä jahdata.
Kun en ole sellainen ajatustenlukija että tietäisin milloin nainen haluaa että lähestytään. Joten jätän lähestymättä. Naiset voivat itse lähestyä kiinnostavia miehiä?
Minua tavoitellaan kyllä jatkuvalla syötöllä. Liiaksi asti.
En ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Hyvin kiteytetty.
Eikö miehet vie sinua syömään? Kuolet varmaan nälkään.
Naiset ovat liian nirsoja, joten miehet luovuttavat jo etukäteen. Se olisi kuitenkin täysin turhaa toimintaa.
Enpä ole tuollaiseen törmännyt. Minusta näyttää että suurimmalla osalla naisista olisi vientiä oikein hyvin.
Jospa mies ei ole sinusta kiinnostunut.
Nykyään ei saa spontaanisti tervehtiä eikä kehua kauniiksi, tai muuten nainen kohtaisi mieluummin karhun. Vain viestisulkeisilla järjestetty tapaaminen kelpaa, ja siinä on noin 100 kertaa suurempi todennäköisyys epäonnistua kuin livenä kohdatessa.
Lisäksi naisille kelpaa vain menestynyt ja rikas mies, joka ei kuitenkaan saa olla säästeliäs vaan hänen pitää tuhlailla ja miellyttää naista kaikissa tämän päähänpistoissa, oikuissa ja tuntemuksissa. Tuhlailun tulee ilman muuta alkaa jo ensitreffeillä kalleimmassa ravintolassa ja muissa tyyriissä ajanviettopaikoissa. Ikään kuin suomessa kenelläkään miehellä olisi varaa tapailla naisia siihen tyyliin.
Tähän päälle vielä miituu ynnä muut kotkotukset, joilla vaiennetaan nekin, jotka melkein uskalsivat tehdä aloitteen, edes kömpelön sellaisen.
Jos parisuhteeseen erehtyy, nainen miettii pian loputtomasta tarjonnasta vihreämpää ruohoa aidan toisella puolella sen sijaan, että tutkiskelisi oman parisuhteensa ongelmakohtia ja kehityspotentiaalia. (Erot ovat enimmäkseen naisten aloitteesta tapahtuvia)
Tämmöisen tien naiset ovat itselleen pedanneet, pitäkää tunkkinne.
t.m40
Kaalimadosta saa pimperoita yms. jotka eivät nalkuta. Tumputuskin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse kosiskele kiinnostavaa miestä? Mieskin voi tuntea itsensä halutuksi.
No miehelä nyt ei ole paskankaan väliä, koska nainen on tämän pelin päähenkilö.
Mies keskittyy visuaaliseen puoleen. Puhelimen ruudulle saa parilla klikkauksella näkyviin ulkomuodoltaan sen verran upeita naisia, ettei niitä reaalimaailman naisia edes kaipaa. Pääasia on saada se tyydytys itselleen nettinaisen mahdollistamana. Sen jälkeen voikin sitten mies loppupäivän keskittyä omiin projekteihinsa.