Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
221/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttelytili. Tahtotila.

No, en tiedä, nuo on kai lähinnä jargonia.

Vierailija
222/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ei ole kylläkään mikään sana,mutta sellainen ärsyttää kun joillakin on työnteon yhteydessä tapana vihellellä jotain liirum laarumia en tiedä,jotenkin se vaan häiritsee omaa keskittymistäni työtekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/259 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti

Vierailija
224/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyreikä

Vierailija
225/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kuinka moni sanoo "menen kakkalle"?

Vierailija
226/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä, eskari, muskari, napero, likka ja vielä pahempi flikka, aika paljon samoja mitä täällä mainittu.

Vierailija
228/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämäkin voi kerätä alapeukkuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

legendaarinen, pitkässä juoksussa, tahtotila, fokusoida.

Näitä kun kuulee, tekee mieli ottaa kunnon känni ;D

Vierailija
230/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin. Hyi helvetti mikä sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutturuusu

Vierailija
232/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:09"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"] Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :) [/quote] Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta. [/quote]Mites naikkonen? arggh! [/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi. [/quote] No onko kanttura sitte hyvä? [/quote] Huomautan aiheen vierestä että miehille ei ole olemassa vastaavia hellittelyksi naamioituja halventavia nimitteitä. Äijä, ukko ja isäntä. Ei särähdä korvaan. Ämmä, akka ja emäntä NIIN.

[/quote]

TÄYSIN vastaavat ja vielä biologiasta tutut narttu ja uros. Se, että naiset ovat itse alunperin neutraalit sanat omalla toiminnallaan ja olemuksellaan ladanneet täyteen erilaisia tunnelatauksia on naisten syy! Ei todellakaan miesten, tai itse sanojen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis, muikki ja aina ja ikuisesti ETUPYLLY

Vierailija
234/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supsuttelu

Pussukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksittäinen sana, vaan av-palstallakin usein esiintyvä fraasi: mars lääkäriin tai kipin kapin lääkäriin.

Olisko mahdollista ilmaista asia joillakin toisilla sanoilla?

Vierailija
236/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero

En tiedä ärsyttävämpää

Vierailija
237/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostella,nauttia,siemailla kun puhutaan syömisestä/juomisesta.
Ja aikuisella naisella ei ole tissejä,tisuja eikä tisuleita vaan heillä on RINNAT !!!!!!!

Vierailija
238/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheytyä, eheyttää

Vierailija
239/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:53"]

Ei yksittäinen sana, vaan av-palstallakin usein esiintyvä fraasi: mars lääkäriin tai kipin kapin lääkäriin.

Olisko mahdollista ilmaista asia joillakin toisilla sanoilla?

[/quote]

Noista tulee aina mieleen se, etti niiden sanoja voi itse olla ainakaan lääkäri.

Vierailija
240/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:23"]Kera. Esim. Leipää juuston kera
[/quote]

vielä pahempi on toisessa sanajärjestyksessä: "leipää kera juuston". Argh!!!