Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
kyseessä ei ole kylläkään mikään sana,mutta sellainen ärsyttää kun joillakin on työnteon yhteydessä tapana vihellellä jotain liirum laarumia en tiedä,jotenkin se vaan häiritsee omaa keskittymistäni työtekoon.
Oikeesti, kuinka moni sanoo "menen kakkalle"?
Äippä, eskari, muskari, napero, likka ja vielä pahempi flikka, aika paljon samoja mitä täällä mainittu.
Miten nämäkin voi kerätä alapeukkuja :D
legendaarinen, pitkässä juoksussa, tahtotila, fokusoida.
Näitä kun kuulee, tekee mieli ottaa kunnon känni ;D
Emätin. Hyi helvetti mikä sana.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:09"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"] Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :) [/quote] Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta. [/quote]Mites naikkonen? arggh! [/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi. [/quote] No onko kanttura sitte hyvä? [/quote] Huomautan aiheen vierestä että miehille ei ole olemassa vastaavia hellittelyksi naamioituja halventavia nimitteitä. Äijä, ukko ja isäntä. Ei särähdä korvaan. Ämmä, akka ja emäntä NIIN.
[/quote]
TÄYSIN vastaavat ja vielä biologiasta tutut narttu ja uros. Se, että naiset ovat itse alunperin neutraalit sanat omalla toiminnallaan ja olemuksellaan ladanneet täyteen erilaisia tunnelatauksia on naisten syy! Ei todellakaan miesten, tai itse sanojen!
Poikkis, muikki ja aina ja ikuisesti ETUPYLLY
Ei yksittäinen sana, vaan av-palstallakin usein esiintyvä fraasi: mars lääkäriin tai kipin kapin lääkäriin.
Olisko mahdollista ilmaista asia joillakin toisilla sanoilla?
Napostella,nauttia,siemailla kun puhutaan syömisestä/juomisesta.
Ja aikuisella naisella ei ole tissejä,tisuja eikä tisuleita vaan heillä on RINNAT !!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:53"]
Ei yksittäinen sana, vaan av-palstallakin usein esiintyvä fraasi: mars lääkäriin tai kipin kapin lääkäriin.
Olisko mahdollista ilmaista asia joillakin toisilla sanoilla?
[/quote]
Noista tulee aina mieleen se, etti niiden sanoja voi itse olla ainakaan lääkäri.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:23"]Kera. Esim. Leipää juuston kera
[/quote]
vielä pahempi on toisessa sanajärjestyksessä: "leipää kera juuston". Argh!!!
Käyttelytili. Tahtotila.
No, en tiedä, nuo on kai lähinnä jargonia.