Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
Broisku tai broitsku kuulostaa niin tyhmältä. Lisäksi veski.
Mikäs aamulla syötävä on muu kuin aamiainen.On täällä kaikenlaisia inhotuksia,ihan tavallisia järkisanoja.Onhan toki aamupala,mutta siitä taas tuntuu kuin haukkaisi jonkun palan,vaikka leivästä kerran ja lopettas siihen.
Äityli, eskari, muskari, nukkari, pukkari, tutkistella (siis tehdä mitä??), ovislima ja kaikki Putous-hokemat. Taidan olla aika rajoittunut ihminen. :D
Tytteli! Siinä maailman kamalin tytöstä käytetty nimitys. Edes tytsi tai tyllerö eivät ole niin kamalia kuin tytteli!
Huomenta! Huominen on huomenna, eikä tänä aamuna!!
Nappo! Ärsyttävä sana. Se on kuuppa.
Himoita merkityksessä tehdä mieli (esim.ruokaa). Miesystävä käyttää tota. Argh.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:29"]
KOHUmissi, KOHUblondi, KOHUjulkkis...Kohu sitäjatätä...yökkkk
[/quote]
KOHUkaunotar, vieläpä ihan tavallisen näköisestä nuoresta naisesta. ARGH!
Sikiö
Tutustu
Heruttaa
Oikeesti
Päräyttävä
Nillittää. Oppinut tällä palstalla. Ilmeisesti murresana mutta jotenkin ärsyttävä.
En kovinkaan paljon inhoa sanoja mutta 'nyhtopossu' tuo mieleen jonkun kidutusvideon jossa lihat nyhdetään irti kauhusta kirkuvista porsaista.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:14"]
nyhtöruoka,mua alkaa oksettaa.Tulee mieleen joku valtava kimpale lihaa tai kanaa mistä jokainen nyhtää niinkuin kanasta höyheniä,yäk.
[/quote]oho kun oli samankaltainen kuin minulla tuossa yläpuolella.
Raaskia, riivata (mikä häntä riivaa),
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:09"]..mä meen tästä "Yhtäkkiä"..
.."Yhtäkkiä" otan tästä...
[/quote]
Häh?:D puhuuko joku noin? XD
pojuyde, tyty-yde, poikkis, oma-aloitteisuus
Miten suudella voi olla kamala sana.Älä ihmettele jos miehes loukkaantus tuosta.Suudelma,suudella on kauneimpia rakkauden sanoja.