Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
241/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteperhe

Vierailija
242/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin on ihan ykkösinhokki! Inhokki tulee hyvänä kakkosena. Sikiö on myös inhottava sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin. YÖKÖTTÄVÄ sana.

Vierailija
244/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Haastava/haasteellinen

-Voimautua

-Selfiekeppi

-Toistaustainen

-Fitness

-Loppupeleissä

-****kohu/gate

Vierailija
245/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarrella-paskarrella

Vierailija
246/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
247/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

protsku

Vierailija
248/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:34"]

Kera...Mikähän siinä niin ärsyttääkin? 

[/quote]

 

Ei niinkään leipää juuston kera, mutta jos on syömässä kera rakkaan ystävän niin se ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
249/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika siistii, siis niinku, just joo, ihkuu, näitä teiniritsojen hokemia.

Vierailija
250/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:15"]

Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?

[/quote]

Kaikille laittajille JÄRKYTTÄVÄ ESIMERKKI siitä, mitä "laittaminen" on kielellemme tehnyt.

Tässä malliksi Juice Leskinen & Coitus Intin kappale muunnettuna "laittajien some-suomeksi".

Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen laittomies
Laittomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu laittolaittomies!

Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahdon sinun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
ja laitan sitten sinua poskeen

minä olen laittomies...

Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aivan hullaannun
Sua tahdon laittaa mieleen!

Minä olen laittomies...

Beibi, kai mä kysyä saan
joko pääsit hyvään oloon?
jos et niin otetaan uudestaan
minä laitan sua hampaankoloon

Minä olen laittomies...

Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna
Minä saavun kun saapuu lauantai
Korvan taakse sua tahdon laittaa

Minä olen laittomies...

Beibi, miksi riehut noin?
Miksi kiinni tartut palloon?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua painaa voin mä kalloon

Minä olen laittomies...

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
251/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:15"]

Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?

[/quote]

Kaikille laittajille JÄRKYTTÄVÄ ESIMERKKI siitä, mitä "laittaminen" on kielellemme tehnyt.

Tässä malliksi Juice Leskinen & Coitus Intin kappale muunnettuna "laittajien some-suomeksi".

Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen laittomies
Laittomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu laittolaittomies!

Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahdon sinun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
ja laitan sitten sinua poskeen

minä olen laittomies...

Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aivan hullaannun
Sua tahdon laittaa mieleen!

Minä olen laittomies...

Beibi, kai mä kysyä saan
joko pääsit hyvään oloon?
jos et niin otetaan uudestaan
minä laitan sua hampaankoloon

Minä olen laittomies...

Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna
Minä saavun kun saapuu lauantai
Korvan taakse sua tahdon laittaa

Minä olen laittomies...

Beibi, miksi riehut noin?
Miksi kiinni tartut palloon?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua painaa voin mä kalloon

Minä olen laittomies...

Vierailija
252/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistaa, maistiainen. Tulee mieleen ne ääliöt joiden on aina pakko maistaa toisen annoksesta raflassa. Mä olen se maksanut!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
253/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteluhan on kaunis sana olemassa ja me puhutaan suhteessa aina rakastelusta se kiihottaa. Puullu puhuuko ap sitten nussimisesta suoraan? 

Vierailija
254/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistissa
Älä muuta virka
Panna (substantiivina)
Ei tule kuuloonkaan

Tuossa muutamia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
255/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:59"]

Askarrella-paskarrella

[/quote]

Askarrella-paskarrella, kuten ylläri-pylläri ovat TV-sarjan Studio Julmahuvissa (1998) esiintyneen Touko-Poukon hokemia, jotka "nuoriso löytää aina uudelleen".

Erityisen vastemielisiä ilmaisuja ovat rispekti, josta sen kohteen KUNNIOITUS on mahdollisimman kaukana. Tarkoitus on yhtä tyhjä kuin englannin loven hokeminen suomessa.

Bilettää, fanittaa jne. Bailata on juhlia, mutta bilettää lienee juhlituttaa. Kun mies kovasti haluaa tiettyä naista, häntä johdonmukaisesti vituttaa kyseinen nainen, eli hän himoitsee naista.

Urheilutermeistä heiluttaa korisukkaa / maaliverkkoa, laittaa kiekko / pallo maaliin (laittaa voi van kädellä, joten pelivälineen voi laittaa hyväksyttävästi vain omaan maaliin), tyhjiin (missä ne tyhjät kentällä ovat?), kehiin (missä ovat kehät?).

Tiettyjen kirjainyhdistelmien lausuminen englanniksi, eli MIKSI NHL (än hoo äl), mutta NBA (en bii ei)?

Kellonaika kasilta, ysiltä, kympiltä jne. Miksi ei johdonmukaisesti neliltä, visiltä ja varsinkin kusilta? "Olen syntynyt kusikusi". Todella typerää!

 

 

Vierailija
256/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:59"]

Askarrella-paskarrella

[/quote]

Askarrella-paskarrella, kuten ylläri-pylläri ovat TV-sarjan Studio Julmahuvissa (1998) esiintyneen Touko-Poukon hokemia, jotka "nuoriso löytää aina uudelleen".

Erityisen vastemielisiä ilmaisuja ovat rispekti, josta sen kohteen KUNNIOITUS on mahdollisimman kaukana. Tarkoitus on yhtä tyhjä kuin englannin loven hokeminen suomessa.

Bilettää, fanittaa jne. Bailata on juhlia, mutta bilettää lienee juhlituttaa. Kun mies kovasti haluaa tiettyä naista, häntä johdonmukaisesti vituttaa kyseinen nainen, eli hän himoitsee naista.

Urheilutermeistä heiluttaa korisukkaa / maaliverkkoa, laittaa kiekko / pallo maaliin (laittaa voi van kädellä, joten pelivälineen voi laittaa hyväksyttävästi vain omaan maaliin), tyhjiin (missä ne tyhjät kentällä ovat?), kehiin (missä ovat kehät?).

Tiettyjen kirjainyhdistelmien lausuminen englanniksi, eli MIKSI NHL (än hoo äl), mutta NBA (en bii ei)?

Kellonaika kasilta, ysiltä, kympiltä jne. Miksi ei johdonmukaisesti neliltä, visiltä ja varsinkin kusilta? "Olen syntynyt kusikusi". Todella typerää!

 

 

Vierailija
257/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyse ei ole normaalista sanasta, mutta...

Heikkolahjaisten (palstalaisten) suosimaa genitaalia.

Pidän v-alkuista sanaa käyttäviä ihmisiä todella alkeellisina ja huonotapaisina. En ole erehtynyt tähän mennessä.

Vierailija
258/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien tyttöystävistään käyttämä "tyty-yde."

TYTY-YDE. Hyi hitto!

Vierailija
259/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:23"]Kera. Esim. Leipää juuston kera
[/quote]

vielä pahempi on toisessa sanajärjestyksessä: "leipää kera juuston". Argh!!!
[/quote] Tämä on kamala. Kera on postpositio, prkl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan