Miksi pitkät hiukset naisella on niin tärkeät miehille?
Olen kuullut useita kertoja kommentteja, että ethän koskaan leikkaa noita pitkiä hiuksiasi lyhyiksi ja minulle on myös monesti ohimennen voivoteltu kun joku muu nainen on leikkauttanut hiuksensa lyhyiksi. Joskus jos olen jollekin miehelle näyttänyt löytämääni kivaa hiustyyliä ja kysynyt pitäisikö näyttää kampaajalle seuraavan kerran ja pyytää samanlaista, vastaus on ollut "ihan miten vaan, kunhan et lyhennä".
Kommentit (204)
Makuasioita ja aikakauden muotiahan nämä on. Pitkiä hiuksia pidetään nykyään naisellisina ja nuorekkaina.
Toiseksi, kasvoiltaan tavallisen näköinen nainen voi saada positiivista huomiota hiuksilla. Näteillä pitkillä hiuksilla voi myös vähentää tarvetta muulle ehostukselle.
Kolmantena, pitkät hiukset antavat enemmän mahdollisuuksia variointiin, lyhyet hiukset tai polkkatukkakin näyttävät aina samalta, pitkien kanssa voi kampauksella tai vaikka hiuslenkeillä muokata hyvin monenlaista lookia. Ja vaihteluhan tunnetusti virkistää.
Toki siis miehenä puhun tässä pohjimmiltaan syistä, miksi itse pidän pitkistä hiuksista naisilla, koska sitähän aloittaja kysyi.
Suosittelen kaikkia naisia siirtymään peruukkeihin kuten julkkikset. Saa vaikka 3 metriä pitkät hiukset, väriä voi vaihtaa vaikka joka päivä, todella helppoa ja aina upeat tuuheat hiukset.
Ehdottomasti pitkät. Niistä saa muutamassa sekunnissa kivan kampauksen kietaistua, jos on tarvis
Kyllä joillekin naisille lyhyet hiukset sopii tosi hyvin ja paremmin kuin pitkät hiukset ja tulee siisti vaikutelma ulkonäöstä.