Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitkät hiukset naisella on niin tärkeät miehille?

Vierailija
21.02.2021 |

Olen kuullut useita kertoja kommentteja, että ethän koskaan leikkaa noita pitkiä hiuksiasi lyhyiksi ja minulle on myös monesti ohimennen voivoteltu kun joku muu nainen on leikkauttanut hiuksensa lyhyiksi. Joskus jos olen jollekin miehelle näyttänyt löytämääni kivaa hiustyyliä ja kysynyt pitäisikö näyttää kampaajalle seuraavan kerran ja pyytää samanlaista, vastaus on ollut "ihan miten vaan, kunhan et lyhennä".

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kuulla, että minun helposti rasvoittuva, ohut, päätä myöten liruva ja latvoista hamppu tukka on miesten mielestä vastuttamattoman ihana. Ajattelin leikkauttaa tämän lyhyemmäksi, mutta enpä teekään niin, leikkaan vaan jatkossakin vain takut pois, jos kammalla en saa niitä auki.

Kuulostaa kiihkeän yön jälkeisen aamun seksikkäältä takkutukalta.

Niin varmaan, mutta silloin hiukset on littanat ja rasvoittuneet, pyörteet näkyvissä ja vain hiusten latvat on takussa. En näytä yhtään niiltä elokuvien pörröpäältä, lähinnä rankkasateessa olleelta oravalta.

Vierailija
162/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on puolipitkä värjäämätön luonnonkihara. Tämä on hiuslaatuuni helpoin malli joka näyttää hyvältä, lyhyet vaatisivat hurjaa laittamista ja pidemmät todella paljon latvojen hoitoa.

Kaverilla puolipitkä värjäämätön silkkihius, kuitenkin terve ja vahva. Toisella kerrostettu tulisentumma polkka, hänellä on todella paksut hiukset ja on sanonut ettei pidä niiden painosta pitkänä. Parilla tutulla vielä nelikymppisenäkin ristiselkään ulottuvat hyväkuntoiset hiukset. Yhdellä tällä hetkellä hoitojen vuoksi ei hiuksia lainkaan.

Kaikki näyttää omalta kauniilta itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo hyvistä geeneistä ja luonteen lujuudesta.

Siis millä tavalla kertovat luonteen lujuudesta? Mulla ei ole mikään luja luonne ja hiukset ovat pitkät kun olen vain antanut niiden kasvaa. En edes hoida niitä säntillisesti, kunhan suihkussa pesen ja laitan hoitoaineen.

Pystyy sitoutumaan pitkiin hiuksiin ja niiden kasvattamiseen, omaan tyyliin, eikä säntäile muodin perässä eksyneenä ja laita lyhyttä hampputukkaa eri käsittelyillä.

No se kaikilla samanlainen suora hamppu poninhännällä tai ilman, on sitä omaa tyyliä. Kuolen nauruun!

Vierailija
164/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kananpersus fleda nyt vaan on erittäin järkky

Vierailija
165/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkät hiukset eivät saa olla huonostihoidetut tai rasvaiset? Kukaan ei valita tai edes mainitse, jos puolipitkät tai lyhyet hiukset ovat huonosti hoidetut, rumasti värjätyt tai rasvaiset? Ilmeisesti se on normaalitila. Miksi pitkähiuksisilta "vaaditaan" enemmän?

Vierailija
166/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri aloituksessa kuvailtu mies. Minulle pitkät hiukset ovat tärkeät ainoastaan sillä, jonka kanssa harrastan seksiä. Jostain syystä lyhyet hiukset ei herätä samanlailla haluja, en mahda sille mitään. Rakkautta ei vähennä jos vaimo leikkaa hiukset lyhyeksi, mutta seksihalut kyllä. Vierailla naisilla olkoot vaikka kalju.

Et pysty kiskomaan tukasta ja alistamaan?

Vierailija
167/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkät hiukset eivät saa olla huonostihoidetut tai rasvaiset? Kukaan ei valita tai edes mainitse, jos puolipitkät tai lyhyet hiukset ovat huonosti hoidetut, rumasti värjätyt tai rasvaiset? Ilmeisesti se on normaalitila. Miksi pitkähiuksisilta "vaaditaan" enemmän?

Kateus!

Monilla naisilla ei edes hiukset kasva olkapäille asti, joten jos jollakin onnekkaalla kasvaa hiukset pitkäksi niin…..

Samasta syystä suurin osa naisista kehottaa sitä pitkä hiuksista naista leikkaamaan hiukset lyhyemmäksi.

Vierailija
168/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos viimeiset sata vuotta ois kaljua pidetty naisellisena ja kauniina niin te kaikki huokailisitte että kuinka se kalju naisella vaan on niin kaunis ja pitäähän se olla naisella kalju että tuntisi olevansa naisellinen.

Niinpä. Ja täällä miehet haukkuu muodin mukaan hiuksia laittavia muodin orjiksi.

Mitåhän muuten miehet tekee muodin suhteen? Niin kaikki harvakarvaisetkin miehet kasvattaa järkyttävän rosvometsäläisparran ja ananastukka on tulut tutuksi muillakin kuin muualta tulleilla ja se nuttura! Ei muuten ole hullumpaa kuin se kun miehet rumentaa ja vanhentaa itsensä muodin vuoksi pitkällä roikkoparralla.

Vierailija
169/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtelunhaluinen, mutta aina alan kasvattamaan hiuksiani uudelleen pitkiksi. Tykkään sormeilla latvoja ja pitää hiukset vapaana. Puhtaus ja kiilto tärkeämmät, kuin määrä ja malli. Kiharran myös hiuksiani usein.

On ihan jokaisen oma asia missä pituudessa ja mallissa viihtyy. Vaihtelu kuitenkin virkistää.

Vierailija
170/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kananpersus fleda nyt vaan on erittäin järkky

Erityisesti mustaksi värjätty, mausteena viininpunainen, violetti tai mikä tahansa shokkikorostukseksi tarkoitettu jarruraita, kuvaamaan muka räväkkää, itsenäistä ( lue; vittumaista, junttia) luonnetta.

Vierailija
171/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tykka on hyvä äititukka, lapset ei roiku hiuksissa. Sen ajan mullakin oli lyhyt tukka, muuten on aina ollut pitkä.

Vierailija
172/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää mun hiukset. Itselläni tosi paksut luonnonkiharat hiukset ja tuntuu että on karvalakki päässä kun ne on parinkin sentin mittaiset ei kampa mene läpi. Lyhyenä olen pitänyt jo vuosikausia, ja kun enää värjääkään niin sitä parempi, hyvän muotoinen pää ja sirot korvat niin hyvin sopii. Koneella ajelutan kampaajalla suurimman osan. Nuorilla on nykyään tusinatukka, blondatut ja keskellä päätä jakaus, eihän noita toisistaan erota, ja pitkä roikkuva tukka pidentää ja väsyttää kasvoja.

Vierailija
173/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen kommentoivan yhdenkään naisen hiuksia millään tavalla.

Mistä te löydätte näitä miehiä, jotka jatkuvasti kommentoivat naisten hiuksia ja juhlapukeutumisia?

No ei mun ainakaan ole erikseen tarvinnut etsiä tai löytää. En ole ollut parisuhteessa ainakaan 20 vuoteen ja siltikin mun hiuksia on kommentoinut vuosien varrella useampi mies.

Viimeksi tapahtui vajaa vuosi sitten, kun olin käynyt muuttamassa hiusten väriä melko radikaalisti ja vaihdoin sen myötä whatsappiin profiilikuvan, niin aika pian tuli yhdeltä kaverimieheltä viesti, että näyttää hyvältä uusi tukka. Muutama vuosi sitten leikkautin pitkän tukkani polkaksi ja ainoa ihminen työpaikalla, joka asiaa kommentoi oli yksi perusinsinööri. Ei sanonut huonoa, eikä hyvää, vaan totesi ainoastaan ihan neutraalilla äänellä, että olet käynyt kampaajalla. Työpaikalta on itse asiassa useampikin kommentti miehiltä hiuksiini liittyen tullut ajan mittaan.

Mulla on luonnonkiharat, jotka useimmiten on kiinni. Joskus hyvin hyvin harvoin lähden toimistolle hiukset auki, vastapestyinä ja ilman suoristuskäsittelyä. Silloin lähes poikkeuksetta joku mieskollega kommentoi kiharoita.

Äidin miesystävä on myös kommentoinut äidilleni hiuksiani ja samoin yhden tuttavapariskunnan mies oli vaimolleen kommentoinut tukkaani ja vaimo sitten kertoi mulle. Hämmentävämpää on se, että useampi mies on myös kommentoinut ihoani ja kulmakarvojani. Nuo sellaisia asioita, joihin ei luulisi miesten kiinnittävän huomiota, kun taas hiusten noteeraaminen on mielestäni ihan tavallista.

Vierailija
174/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut sekä hyvin lyhyet että pitkät hiukset ja kaikkea siltä väliltä. Oma hiuslaatu on sellainen ettei oikein mikään pituus ole käytännöllinen. Hiuslaatu ei kestä yli 2 kk leikkausväliä mitenkään, latva alkaa hapsottaa ja malli katoaa hiuksista joten olen kampaajien vakioasiakas.

Muuten tukka on hyvin paksu ja vahva. Ihme kyllä suoristunut paljon laineikkaasta suoraksi iän myötä. Joten minulla sen hetkinen hiusten pituus ei oikein määritä mitään paitsi homssuisuus sen ettei ole kampaajalla käyty viime aikoina.

Vierailija
175/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset kertoo, että nainen panostaa vielä ulkonäköönsä.

Vierailija
176/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ne pitkät hiukset kyllä todellakaan sovi kaikille, monelle ohuthiuksiselle se lyhyt on paljon parempi vaihtoehto. Minulla on pitkä vahva kihartuva tukka ja tiedän olevani onnekas siinä suhteessa. Leikkaan sen yleensä noin kerran vuodessa vähän yli hartiamittaan ja kohta se on taas kasvanut tosi pitkäksi. Tosi pitkänä se on vaan rasittava hoidettava eikä kiharru niin kauniisti.

Vierailija
177/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme omituisia harhaluuloja. Minun kohdalla pitkä tukka kertoo, että en jaksa panostaa ja käydä leikkauttamassa sitä säännöllisesti. Pitkä ei vaadi laittoa juurikaan, senkun pistää ponnarille tai letille, lyhyttä pitää laittaa enemmän ettei sojota joka suuntaan ja leikkauttaa säännöllisesti.

Vierailija
178/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri aloituksessa kuvailtu mies. Minulle pitkät hiukset ovat tärkeät ainoastaan sillä, jonka kanssa harrastan seksiä. Jostain syystä lyhyet hiukset ei herätä samanlailla haluja, en mahda sille mitään. Rakkautta ei vähennä jos vaimo leikkaa hiukset lyhyeksi, mutta seksihalut kyllä. Vierailla naisilla olkoot vaikka kalju.

Entä jos vaimo menettää hiuksensa tilapäisesti syöpähoitojen vuoksi? Käyt vieraissa?

Sä olet kyllä aika huono kauppa kenellekään naiselle. 

t. metri-eloveena jonka tukka lähi tilapäisesti sytoissa

Vierailija
179/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se naisellekkaan sovi että mies jättää itsestään huolehtimatta...

Vierailija
180/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme omituisia harhaluuloja. Minun kohdalla pitkä tukka kertoo, että en jaksa panostaa ja käydä leikkauttamassa sitä säännöllisesti. Pitkä ei vaadi laittoa juurikaan, senkun pistää ponnarille tai letille, lyhyttä pitää laittaa enemmän ettei sojota joka suuntaan ja leikkauttaa säännöllisesti.

Kouvolatukka ei tuu silmille.