Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitkät hiukset naisella on niin tärkeät miehille?

Vierailija
21.02.2021 |

Olen kuullut useita kertoja kommentteja, että ethän koskaan leikkaa noita pitkiä hiuksiasi lyhyiksi ja minulle on myös monesti ohimennen voivoteltu kun joku muu nainen on leikkauttanut hiuksensa lyhyiksi. Joskus jos olen jollekin miehelle näyttänyt löytämääni kivaa hiustyyliä ja kysynyt pitäisikö näyttää kampaajalle seuraavan kerran ja pyytää samanlaista, vastaus on ollut "ihan miten vaan, kunhan et lyhennä".

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen kananp*erse tukka on hiuksista kaamein

Vierailija
122/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos nainen näyttää mieheltä lyhyissä hiuksissa, hänelle ei sovi lyhyet. Ellei tarkoitus ole näyttää mieheltä.

Se ei haittaa jos siis se onkin tavoite.

Se voi toki myös olla mielipideasia että kuka näyttää mieheltä. Nainen ei välttämättä silti näytä mieheltä vaikka olisi lyhythiuksinen pullukka, hän näyttää vain lyhythiuksiselta pullukalta, kuitenkin naiselta, joka ulkoisesti iältään 50.

Jos naisella on perunanenä, paksu niska, kaksoisleuka ja paksut posket niin ei sovi lyhyt mutta toki siinä tapauksessa myöskään pidempi tukka ei aivan pelasta, mutta peittäisi hieman ja veisi huomion pois epäkohdista.

Jos naisella on sirot kasvot, pitkä kaula, näyttää hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

According to some experts, men are more supposedly attracted to women with long hair because it shows that a woman can provide more resources for her offspring. In this sense, men are wired to prefer women who have the potential to have higher fertility rates.

However, other experts argue that men are just as attracted to women who have long hair because they are viewed as more feminine. In other words, men associate long hair with being feminine and view it as attractive because it is perceived as a sign of femininity.

This perception can be explained by the fact that, in general, women have longer hair than men. In this sense, men perceive long hair as feminine and find it attractive because they are wired to be attracted to women who are feminine.

Vierailija
124/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen kommentoivan yhdenkään naisen hiuksia millään tavalla.

Mistä te löydätte näitä miehiä, jotka jatkuvasti kommentoivat naisten hiuksia ja juhlapukeutumisia?

No ei kyllä ole tarvinnut sen ihmeemmin löytää. Olen nelikymppinen ja minulla on pitkät paksut hiukset. Kyllä niitä ihan ääneen ihastelevat niin miehet kuin naisetkin. Erityisesti on jääneet mieleen muutamat, jotka on olleet erityisen lumoutuneita. Sinällään itselle omat hiukset ovat arkiset, niin sellainen oikein ihasteleva kehuminen on jotenkin aika.. yllättävää. Toki ihan kivaa. 😊

Vierailija
125/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hauluavat elämäänsä edes jotain pitkää. 

Monilla ei ole, joten naisen hiukset voivat olla pitkät.

Vierailija
126/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos nainen näyttää mieheltä lyhyissä hiuksissa, hänelle ei sovi lyhyet. Ellei tarkoitus ole näyttää mieheltä.

Se voi toki myös olla mielipideasia että kuka näyttää mieheltä. Nainen ei välttämättä silti näytä mieheltä vaikka olisi lyhythiuksinen pullukka, hän näyttää vain lyhythiuksiselta pullukalta, kuitenkin naiselta, joka ulkoisesti iältään 50.

Jos naisella on perunanenä, paksu niska, kaksoisleuka ja paksut posket niin ei sovi lyhyt mutta toki siinä tapauksessa myöskään pidempi tukka ei aivan pelasta, mutta peittäisi hieman ja veisi huomion pois epäkohdista.

Miesten sikanaamoja, läskileukoja tai possuniskoja harvemmin peittävät hiukset.

Vierailija
127/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kasvanut koronahiukset tuonne lapaluiden alapuolelle. Ei niitä ole tarvinnut kasvattaa. Ihan itsekseen ne kasvavat. 

Vierailija
128/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kommentoi, paitsi kerran buffajonossa kerran kysyin edellä olevalta naiselta, jolla on paksulti persuksille asti ylettyvät hiukset " anteeksi tungetteleni, mutta onko nuo hiukset ihan kokonaan itse kasvatetut". Oli ne ja mä en voinut kuin todeta vau.

Kysytkö myös, ovatko jonkun rinnat aidot vai silarit? Yhtä vähän kuuluu randomille.

En kysy, mutta siinä oli sellainen tilanne, että kysyin hiuksista.

Ja se kysyminen oli todellakin varmasti ihan ok! Minulle on tullut näitä hiuskyselyitä eivätkä ne kyllä ole olleet ikinä loukkaavia, ihan hienotunteistahan tuo oli.

Kerran hiuksiini kävi kiinni sen sijaan kännissä yksi nainen, joka kiekaisi, että nämä eivät kyllä voi olla omat! No au, on ne ja tuo kyllä ärsytti. Puhumattakaan miehistä, jotka ovat käyneet tisseihin kiinni. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää eron.

Vierailija
129/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä tykkäsin valintatilanteessa valita pitkätukkaisen tytön seurakseni. Perustelin tätä sillä, että pitkien hiusten hoito vaatii työtä, jolloin pitkähiuksinen henkilö on todennäköisesti luonteeltaan sinnikäs ja määrätietoinen, eikä ailahtele jokaisen mieleen tulevan idean mukaan. Parikymppisenä sitten totesin, että siinä  iässä on opiskeluiden yms menojen vuoksi muutakin tekemistä, jolloin helppohoitoinen hiusmalli osoittaa käytännöllisyyttä.

Ei muuten vaadi. Minulla on ollut lyhyet ja nyt vuosikymmeniä pitkät. Lyhyt vaati työtä, pitkää pesen ja pidän - se on todella, todella helppo. Suihkussa toki menee hetki, kun hiukset kunnolla pesee kakdi kertaa, mutta siinä se.

Vierailija
130/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta! :D :D :D

-Edellinen kirjoittaja

Vierailija
131/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armollisemmat ne pitkät hiukset mielestäni ovat (paitsi ehkä hyvin pitkille, kapeille kasvoille joissa piirteet jo hieman "valahtaneet") kuin lyhyt malli.

Tämä se just, kun ei ole. Itse tiedän kohta viiskymppisenä että näyttäisin tyylikkäämmältä pitkässä polkassa ja kasvojeni ikääntyminen vs pitkä hippitukka ei näyttäisi hivenen koomiselta, ehkä jonkun mieletä jopa säälittävältä. Mutta ehkä se olen vain minä ja kriittinen katseeni :) Lykkäänpä siis kampaamoreissua edelleen hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
132/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on esteettiset, ja kertoo myös jonkinverran naisen luonteesta. Mulla esim on keskipitkät hiukset ja vaikka niistä on vaivaa, vrs käytännöllinen kampaus, pidän niistä ja vaihtelumahdollisuuksista. Olen jonkinverran ei käytännöllinen.

Luultavasti mies on jollain tasolla esteetikko, kyllähän naisetkin tykkää esim lihaksikkaista työmiehistä, vaikka ei ne usein mitään miljonäärejä tai kotityöt jakavia kumppaneita ole.

Vierailija
133/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liitän lyhyet hiukset räväkkyyteen, feminismiin ja miesvihaan ja ne ovat kaikki ominaisuuksia naisissa joista en pidä.

Vinkki: kannattaa rohkaistua puhumaan naisille, niin voi selvitä, ettei hiusmalli kerrokaan heistä ihan kaikkea 😘

Vierailija
134/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas ajattelee, että onpa mitäänsanomaton tukka. Joko mukavuudenhaluinen tai ei ole varaa leikkauttaa tukkaa kasvoille sopivaan tyyliin. Pitkä tukka sopii aika harvoille ja se täytyy olla hyväkuntoinen. Puolipitkäkin on yleensä tyylikkäämpi.

Mulla mies näyttää aina harmistuneelta jos tulen kampaajalta ja hiuksia on siistitty latvoista ja ehkä leikattu uuteen malliin. Ilmeisesti pitäisi hänen mielestään olla täysin villiintynyt pitkä tukka.

Villiintyneestä tukasta tuli mieleen, että onhan se todella seksikästä aamuisin just pitkä sekaisin oleva tukka. Lyhyt pystyssä sojottava ei tee samanlaista fiilistä.

Itselläni on ollut lähestulkoon aina puolipitkät hiukset ja joka ainoa aamu mulla on tukka takaraivon kohdalta lintassa. 🙄 ei todellakaan kivannäköistä ja en tiedä onko tyyny vääränlainen vai nukkuma-asento. Enkä siis osaa erityisemmin laittaa hiuksiani, pidän niitä ponnarilla aina.

Vierailija
135/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liitän lyhyet hiukset räväkkyyteen, feminismiin ja miesvihaan ja ne ovat kaikki ominaisuuksia naisissa joista en pidä.

Vinkki: kannattaa rohkaistua puhumaan naisille, niin voi selvitä, ettei hiusmalli kerrokaan heistä ihan kaikkea 😘

Juu. Tosin voisi tuolle lainatulle olla melkoinen paniikinaihe, kun pitkähiuksisissa voi olla noiden ominaisuuksien edustajia. 😄 Itselläni on pitkät hiukset ja olen feministi. Räväkkä ja miesvihaaja en sentään ole.

Vierailija
136/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ratkaisu on miehillä ja naisilla laihduttaminen.

Ei hiukset pelasta lihavia miehiä eikä lihaviia naisia mutta vanhuus korostuu jos on lyhyet hiukset naisilla lihavilla ainakin

Vierailija
137/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla nuorilla naisilla on nykyään pitkät hiukset.

Vierailija
138/204 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla nuorilla naisilla on nykyään pitkät hiukset.

Mikä on tosi kiva. 90 luvulla lyhyt oli muotia. Völillä ihan pitää tuijottaa kun nuorilla niin mahtavan kauniita pitkiä hiuksia!

Vierailija
139/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset naisella nyt vain ovat monien miesten mielestä viehättävät.

Ei ihme, että jyrkissä patriarkaateissa naisten hiuksia pyritään kontrolloimaan.

Musliminaisten on peitettävä hiuksensa, ennen meilläkin naimisissa olevat naiset peittivät hiuksensa, ainakin pitivät ne tiukasti nutturalla.

Vierailija
140/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkät hiukset ja tavoitteena on antaa kasvaa niin pitkäksi kuin kasvavat ja pysyvät hyväkuntoisina.

Myöskin miehissä pidän pitkistä hiuksista ja en luultavasti kiinnostuisi lyhyt hiuksisesta miehestä.