Vierailija
Poiminta

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

• ylös 680
  • alas 187

Sivut

Kommentit (5739)

Eikö kukaan tiedä, että jenkkilän varastojen huutokauppa ohjelmat on käsikirjoitettuja?
History Channel täynnä näitä ja Ancient Aliens sarjoja. Tehdään kansa tyhmäksi jolloin niitä on helpompi hallita. Tyhmyys tai pelko.

• ylös 94
  • alas 28
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mäki tykkään ohjelmasta. Ensin ärsytti vähäsen se kertominen niiden ihmisten päivän puuhista, mutta nyt kun ne on tutumpia, yksityiskohdat on ihan hauskoja.

Hauska nähdä, että miten monet ovat ihan samallalailla suhtautuneet johonkin ohjelmaan tai sen tapahtumaan. Vaikka taustoiltaan oltaisiin ihan erilaisia :)

• ylös 140
  • alas 3
Vierailija
Mä mietin onko se hieno pari laittanut pitkäänkin sitä telkkarinkatsomisidylliään.. se nainenkin on kuin just meikattu ja aina jotain fiiniä syömistä ja asiaan kuuluvan rento, mutta siisti oloasu!

Samaa nauroin. Ja parin vaatetus aina sävysävyyn toistensa ja sistuksen kanssa

• ylös 106
  • alas 5

Mä tykkään niistä koripallopojista. Tulisipa omista pienistä pojista isoina samanlaisia. Ne oli niin aidon hämillään kun katsoivat temptation islandia. <3

homopojat on Kans ihkut

Ne hienostomummot Taas ärsyttää.

• ylös 59
  • alas 18
Vierailija

Mua taas ärsyttää ne marsut. Enemmän kissoja kuviin!

Youtuubi on täynnä kissavideoita. Marsut on ihan liian vähän esillä mediassa!

• ylös 86
  • alas 8
Vierailija

Niin rumasti taas huudetaan tolle pienelle pojalle :(

Samaa katsoin. Minkä takia joka kerta vain sivuuttavat tuon pojan kyselyt ja sanomiset. "Hysss, nyt kuunnellaan". 

• ylös 163
  • alas 5
Vierailija
Vierailija

Samaa katsoin. Minkä takia joka kerta vain sivuuttavat tuon pojan kyselyt ja sanomiset. "Hysss, nyt kuunnellaan". 

Muutenkin minä olen ihmetellyt, että koko perhe vaan katsoo aivottomina telkkaria sohvalla. Tuo pienin selvästi kaipaa jotain puuhaa eikä pelkkää möllötystä. Ja niinhän se pitäisi ollakin. Isommat lapset on näköjään jo oppinu sohvalla makaamisen taidon.

Tiedän, että tämä on vain pintaraapaisu ja voin olla ihan hakoteillä. Toivon niin.

• ylös 142
  • alas 8

Sanokaa mitä sanotte, mutta mä luulen, että turkulaispojat on enemmän kuin kavereita ;)

Se linnunpönttötyyppi saa mut kyllä hulluuden partaalle... Miten voi olla niin yksinkertainen ihminen?!

• ylös 46
  • alas 47
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Muutenkin minä olen ihmetellyt, että koko perhe vaan katsoo aivottomina telkkaria sohvalla. Tuo pienin selvästi kaipaa jotain puuhaa eikä pelkkää möllötystä. Ja niinhän se pitäisi ollakin. Isommat lapset on näköjään jo oppinu sohvalla makaamisen taidon. Tiedän, että tämä on vain pintaraapaisu ja voin olla ihan hakoteillä. Toivon niin.
Niin, onhan se ihan kauheeta, että ÄITI haluaa istua sohvalla ja katsoa telkkaria. Kyllä pitäisi olla keksimässä lapsille jotain kehittävää tekemistä ja vastailemassa herkeämättä lasten loputtomiin kysymyksiin. Hyi, ettäs kehtaa yrittää hetken rentoutua mokoma äiti-ihminen!

Minä äiti-ihminen se kirjoitin tuon kritisoivan viestin. Itsekin haluan ehdottomasti katsoa tv-ohjelmat rauhassa, mutta siihen on helppo ratkaisu: touhua lapsen kanssa päivällä ja uni tuli ilman taistelua. Sen jälkeen on hyvin aikaa katsella omia ohjelmia. En tunne tarvetta istua tv:n ääressä 5 tuntia illassa, 22-24 on enemmän kuin tarpeeksi.

• ylös 66
  • alas 20
Vierailija

Mitä!? "Ensimmäinen kerta kun nään jonkun dokumentin jossa kerrotaan että juutalaiset tekisi jotain pahaa". Kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti on?

et tajunnu. ne tarkotti ettei ole aiemmin äytetty tätä puolta vaikka olisi pitänyt

• ylös 63
  • alas 0
Vierailija

Mitä!? "Ensimmäinen kerta kun nään jonkun dokumentin jossa kerrotaan että juutalaiset tekisi jotain pahaa". Kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti on?

et tajunnu. ne tarkotti ettei ole aiemmin äytetty tätä puolta vaikka olisi pitänyt

• ylös 11
  • alas 0

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:51"]

Se marsupariskunta on vitun feikki ja ärsyttävä. Koripallopojat ja homopari hyviä:)

[justiin eri mielta. marsupariskunta on aito. pallopojat just sellaisia aivottomia positivisteja. se laiha lesbo on tosi kauhee. ei hyväksy mitään eikä ketään. kuiva ja tylsä ihminen. elitistimummot, erityisesti se eka niistä on kauhee. laitettu nainen on tarkoituksella laitettu. ei aito

/quote]

• ylös 36
  • alas 15

Tänään kyl joo ärsytti sen naisparin kommentit satuhäistä. Tosi inhottavia. Ei voi vissiin olla nainen oikeasti onnellinen ihan tavallisessa avioliitossa miehen kanssa. Se on feikkiä se...

• ylös 87
  • alas 14
Vierailija

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:51"]

Se marsupariskunta on vitun feikki ja ärsyttävä. Koripallopojat ja homopari hyviä:)

[justiin eri mielta. marsupariskunta on aito. pallopojat just sellaisia aivottomia positivisteja. se laiha lesbo on tosi kauhee. ei hyväksy mitään eikä ketään. kuiva ja tylsä ihminen. elitistimummot, erityisesti se eka niistä on kauhee. laitettu nainen on tarkoituksella laitettu. ei aito

/quote]

Ei tietenkään, koska hän hyväksyy vain ja ainoastaan oman elämäntyylinsä. kaikki muu on tuomittavaa.

• ylös 41
  • alas 8

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.