Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jenni Poikelus naisvihan uhri vai vain kateellinen "kauniille" naiselle

Vierailija
13.10.2023 |

Kun tämänkin jotenkin saa käännettyä miesten viaksi joka on siis itse asiassa mies vihaa. Onko tää nyt järkeilty ihan oikein? Se on ihan sen oloinenkin kuin olisi yksi jätkistä ja se on jonkun muun vika? Onko kaikki oikesti naisvihaa ja muiden syytä?

– Mä oon ollut nuoruudesta asti vähän ”yks jätkistä”. Alma taas, kaunis ihana nainen, tykkää meikata, tykkäsi näyttää hyvältä, kun itse sitten verhouduin kaapuihin, ettei kukaan kiinnitä huomiota minuun. Se sisäistetty naisviha oirehti minussa silloin tosi paljon. Alma joutui ikävästi siinä kohteeksi.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009915489.html

https://www.apu.fi/artikkelit/naisvihaa-nahdaan-siella-missa-sita-ei-ol…

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän sekä että. Olen Jennin kanssa samaa ikäluokkaa ja kyllä silloin nuoruudessa korostui, että piti olla yksi jätkistä. Naiselliset tai tyttömäiset jutut yhdistettiin blondiuteen ja bimbouteen. Ei voinut olla sekä fiksu että kaunis. 

Mutta harvemmin nuo ajatusmallit jää päähän noin vahvoiksi vielä aikuisena. Kyllä siihen varmasti on sekoittunut myös sitä kateutta ja omaa epävarmuutta. 

Vierailija
2/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on saanut olla sellainen kuin on. Niin Jenspa kuin Almakin. Miten tästä saa muuta kuin kateutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen syy siihen että Jenni haukkui Almaa, lienee se että Jenni on k*sipää.

Mutta ymmärrän että Jenni ei halua ottaa vastuuta omasta huonosta käytöksestään, joten sitten pitää keksiä kaikkia täysin naurettavia tekosyitä joilla perustella omaa huonoa käytöstään.

Vierailija
4/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut tossahan lukee, että hän oli naisvihaaja (vaikka itsekin nainen) eikä naisvihan uhri.

Vierailija
5/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No mut tossahan lukee, että hän oli naisvihaaja (vaikka itsekin nainen) eikä naisvihan uhri.

Ja tällaisia naisia on pelottavan paljon. Niitä, jotka mm. sheimaavat itseään "maalavia" naisia ja ämmittelevät huonosti käyttäytyviä miehiä.

Vierailija
6/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sisäistänyt kuulemma yhteiskunnan naisvihan eikä itse esmes kateellinen. Yhteiskunta ei siis tykkää naisellisista naisista ja siksi Jenspakaan ei. Sellaisista ne taas vissiin tykkää kuin Jenspa vaan ei kuulemma naisellisista naisista.

Vierailija
7/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän Jenni ollut vaan kateellinen. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
8/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on Jennuli LäähPuuh?

Vierailija
9/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikeluksen kuvaus tapauksista on ihan tarkkanäköistä ja itsekriittistä, ja uskon että suunnilleen näin se on mennyt kuten hän itse kertoo.

Ehkä nykyaikaista tässä on se , että tämäkin asia kerrotaan naiserityisenä, eikä esim ihan vain kateutena ja epävarmuutena. Kaikki asiat edustavat nykyään rakenteita (ja traumoja). 

Ikäänn kuin omat virheet, epävarmuudet ja pettymykset olisi helpompi kestää, jos niille on jokin suurempi, ulkopuolinen syy. Onhan se joskus erittäin terve näkökulma, mutta nykyään se tuntuu myös tavalta väistää vastuu. Puhun nyt yleisemmin, en Poikeluksesta.

Vierailija
10/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse kaunis, joten miksi olisi kateellinen? 

Vierailija
11/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma kaunis ihana nainen?

https://images.universal-music.de/img/assets/479/479550/991/720/alma-20…

Kyseessä on varmaan sitten makuasia.

Vierailija
12/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kumpikin on saanut olla sellainen kuin on. Niin Jenspa kuin Almakin. Miten tästä saa muuta kuin kateutta?

Tarkoitatko Jenspa ja Almspa?

Vierailija
13/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sun mielestä joko tai? Eikä koske vain tätä tapausta, vaan ihan yleisesti on hämmentävää, miten mustavalkoisesti ihmiset kirjoittelevat asioista. Ikään kuin ei olisi mahdollista olla sekä ikävä ihminen, että uhri. Tai kusipää ja hyväntekijä. Voi olla ns. hyvä ja pidetty tyyppi ja kuitenkin tehdä aivan hirveitä asioita.

Vierailija
14/17 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on vähän sama kuin miehissäkin että yleensä kusipäisimmät eivät ole niin kedon kauneimpia kukkasia.

Vierailija
15/17 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yksi Jennimäinen työkaveri. Oli kiva jäädä eläkkeelle.  Ei mulla muuta.

Vierailija
16/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena saa paljon huomiota. Menee päähän tai ei mutta ehkä luulee olevansa vielä enemmän kuin onkaan.

Vierailija
17/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tän mediapersoonan käytös muuttunut, tänäänkin viimeksi taas kerran dissasi aamuohjelmassaan nuorta ja nättiä kollegaansa, jonka kimpussa on jatkuvasti. Sääliksi käy tätä nuorta kollegaa, kun kaikki muutkin kollegat leikkivät mukana koulukiusaajia miellyttääkseen "suurta" mediapersoonaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan