Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitkät hiukset naisella on niin tärkeät miehille?

Vierailija
21.02.2021 |

Olen kuullut useita kertoja kommentteja, että ethän koskaan leikkaa noita pitkiä hiuksiasi lyhyiksi ja minulle on myös monesti ohimennen voivoteltu kun joku muu nainen on leikkauttanut hiuksensa lyhyiksi. Joskus jos olen jollekin miehelle näyttänyt löytämääni kivaa hiustyyliä ja kysynyt pitäisikö näyttää kampaajalle seuraavan kerran ja pyytää samanlaista, vastaus on ollut "ihan miten vaan, kunhan et lyhennä".

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kehuja pitkistä ja paksuista luonnnonkiharoista hiuksistani. Olen 41. Parikymppisenä pidin muutaman sentin pituisia punaista tukkaa enkä voinut kuvitellakaan pitkiä hiuksia, mutta iän myötä olen todennut, että vaalin tätä minkä Luoja minulle soi, hiukset antanee anteeksi muuten vähän väsähtänyttä ilmettäni. Joten kukin tyylillään, joillakin upea iho, toisilla upeat hiukset, toisella kapea vyötärö yms. Nainen voi olla upea vaikka ilman hiuksia.

Vierailija
142/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä lyhyistä hiuksista miehillä, en tosin naisillakaan. Jostain syystä exäni aina leikkauttivat hiuksensa säännöllisesti lyhyiksi ja olin aina lievästi kettuuntunut siitä, kunnes totuin niihin. Lyhyet hiukset ovat epäeroottiset ja yleensä rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät, vaaleanruskeat hiukset ja miehet on kyllä niiden kimpussa. 

Haluaisin itse lyhyet hiukset, mutta minulla on kamala hiuslaatu: luonnonkiharat. Eikä mitään kaunista kiharaa ellei tuntikausia laita. Lisäksi minulla on perunanenä, pullavat posket ja epäselkeä kaulan linja. Sen takia en pysty lyhyeksi leikkaamaan. Toisaalta pitkät hiukset on pese ja pidä mallia, saa leteille, nutturalle ja poninhännälle. 

Vierailija
144/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän pitkähiuksisista miehistä ja voivottelen aina kun joku komistus on hiuksensa kyninyt, esim. Tommi Liimatta oli pitkähiuksisena upea mutta nykyään tylsännäköinen.

Pitkät hiukset tekevät miehen ja kertovat hyvää geeneistä ja terveydentilasta.

Eli en ihmettele että miehetkin pitivät pitkistä naisilla.

Lyhythiuksista en deittailisi itsekään.

Vierailija
145/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi miehet?

Olen nainen ja olen aina ollut sitä mieltä että naisille yksinkertaisesti sopii paremmin pitkät hiukset.

Ja sen on todistaneet aina kaikki ketkä ovat lyhyistä innostuneet ja myöhemmin pitkää palanneet.

Pitkät on auttamatta aina kauniimmat ja naisellisemmat.

Sanoo nainen!

Vierailija
146/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan aikakaudesta riippuvainen juttu. Meillä kuuttakymppiä lähestyvillä tai ylittäneillä naisilla pitkät hiukset ovat aika harvinaiset. Joskus 70-luvulla saattoi olla muotia ja monella oli, mutta muoti muuttui ja lyhyempi tukka tuli muotiin minun ikäpolvella. Miehet eivät ole koskaan kommentoineet, että pitäisi olla pitkät hiukset. Luulen, että minun sukupolveni miehet ovat aika vähän puuttuneet naisten ulkonäköön. Se ei ole ollut sopivaa (käyttäytymisnormi), mutta nuoremmat miehet kai vapaammin voivat kommentoida.

Minä olen 60-luvulla syntynyt ja minulla on ollut aina pitkät hiukset. Kertaakaan ei kukaan mies ole kommentoinut hiuksieni pitiutta. Naisilta olen taas saanut kuulla jo nuoresta adti, että miksi et leikkaa lyhyeksi. En ymmärrä, mikä himma lyhythiuksisilla naisilla on painostaa pitkähiuksisia leikkaamaan hiukset.

Hiukseni ovat paksut ja tummanruskeat. Lisänä nyt harmaita raitoja. Odotan innolla, että saan vanhanajan harmaan mummonutturan

Tätä olen ihmetellyt minäkin!!! Mitä he tästä nalkuttamisesta oikein saavat irti? Rakastan pitkiä, hyväkuntoisia hiuksiani, ne ovat oikeastaan ainoa asia josta ulkonäöstäni pidän, ja aina on joku kaveri happamasti kommentoimassa, että pitäisi leikata. Kerran tein sen virheen, enää en, ainon olla pitkähiuksinen mummoksi asti ainakin!

n34

Vierailija
147/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos viimeiset sata vuotta ois kaljua pidetty naisellisena ja kauniina niin te kaikki huokailisitte että kuinka se kalju naisella vaan on niin kaunis ja pitäähän se olla naisella kalju että tuntisi olevansa naisellinen.

Vierailija
148/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla, että minun helposti rasvoittuva, ohut, päätä myöten liruva ja latvoista hamppu tukka on miesten mielestä vastuttamattoman ihana. Ajattelin leikkauttaa tämän lyhyemmäksi, mutta enpä teekään niin, leikkaan vaan jatkossakin vain takut pois, jos kammalla en saa niitä auki.

Vierailija
149/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet, lasimaiset, huonosti kasvavat hiukset, joten en voi harmikseni kasvattaa pitkiä hiuksia. Käytän paljon rahaa kampaajaan ja hiustenhoitoon. Ei tarvitsisi, jos olisi paksut hiukset.

Miehelläni on valtavan paksu kuontalo, edelleen on vaikka ikää on 50v. Tavatessamme hänellä oli pitkät hiukset ponnarilla ja mulla lyhyt pixie. Vissiin hurmasin hänet muilla avuilla kuin hiuksilla.

Vierailija
150/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas ajattelee, että onpa mitäänsanomaton tukka. Joko mukavuudenhaluinen tai ei ole varaa leikkauttaa tukkaa kasvoille sopivaan tyyliin. Pitkä tukka sopii aika harvoille ja se täytyy olla hyväkuntoinen. Puolipitkäkin on yleensä tyylikkäämpi.

Mitäs väliä muiden naisten mielipiteillä tässä on...

Vierailija
151/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkähiuksisissa tytöissä/naisissa on jotain keijukaismaista.

ihana kuulla näin 80-kiloisena pitkätukkana

Vierailija
152/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Olen aina kelvannut pitkillä sekä lyhyillä hiuksilla ja ihan normaali muuten olen.

Vierailija
153/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet eivät pidä lesboista.

Vierailija
154/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista on turha kinata, mutta mistäs muusta jossei niistä 😆

Vierailija
155/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen puhuvan koko asiasta, eikä lyhyttukkaisilla kavereilla ole kyllä ollut minkäänlaisia ongelmia saada seuraa.

N29

Vierailija
156/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri aloituksessa kuvailtu mies. Minulle pitkät hiukset ovat tärkeät ainoastaan sillä, jonka kanssa harrastan seksiä. Jostain syystä lyhyet hiukset ei herätä samanlailla haluja, en mahda sille mitään. Rakkautta ei vähennä jos vaimo leikkaa hiukset lyhyeksi, mutta seksihalut kyllä. Vierailla naisilla olkoot vaikka kalju.

Vierailija
157/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas ajattelee, että onpa mitäänsanomaton tukka. Joko mukavuudenhaluinen tai ei ole varaa leikkauttaa tukkaa kasvoille sopivaan tyyliin. Pitkä tukka sopii aika harvoille ja se täytyy olla hyväkuntoinen. Puolipitkäkin on yleensä tyylikkäämpi.

Ketkä naiset? En ole tällaisestakaan kuullut, mutta tuo tietty selittää sitä miksi moni leikkaa ja värjää hiuksia kampaajalla tiettyyn malliin.

Makukysymyksiä, itse en sellaisista muotoon leikatuista hiuksista juuri perusta, mutta nyt kun mainitsit niin totta varmaan tuo, että se muotoon leikattu puolipitkä tms. on monille se pienin paha.

Vierailija
158/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka on miesmäinen, joutuu talvipakkasillakin pitämään hametta.

Pidä myös pipoa pakkasella.

Vierailija
159/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kuulla, että minun helposti rasvoittuva, ohut, päätä myöten liruva ja latvoista hamppu tukka on miesten mielestä vastuttamattoman ihana. Ajattelin leikkauttaa tämän lyhyemmäksi, mutta enpä teekään niin, leikkaan vaan jatkossakin vain takut pois, jos kammalla en saa niitä auki.

Kuulostaa kiihkeän yön jälkeisen aamun seksikkäältä takkutukalta.

Vierailija
160/204 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt hiusmalli vanhentaa. En tajua miksi niin moni nainen tietyssä iässä valitsee see. Ohentumisen takia?

Upean tyylikkäitä, naisellisia ja kauniita on ne naiset, joilla pitkät helmenvaaleat hiukset vanhempana. Antavat hehkua ihollekin.

Valitettavasti meillä suositaan sitä tyyliä, että napsaistaan ihan lyhyeksi ja vielä päälle joku tosi luonnoton väri...kirkkaanpunainen tai liian tumma.

Usein kaupassa näen tosi nuoren näköisen pitkähiuksisen naisen.

Harmaa, helmen värinen rasvainen päätä pitkin menevä hiirenhäntä ja lisäksi lakupötkökulmat ja oranssit huulet.

On muuten toooosi nuorennäköinen kasikymppinen.😅