Tubulaariset rinnat?
Olen se sama 13-vuotias tyttö kuin viimeksikin. Luin nyt joltain nettisivulta että: "Ne eivät korjadu itsestään ja tilanne on pysyvä". Koskeeko tämä aikuisia vai jo ikäisiäni? Pelottaa tosi paljon jos nää nyt jää tälläsiks... En oo siis varma onko nää sellaset mut mitä nyt oon kuvauksia ja kuvia nähny niin mun rinnat vastaa just sellasia! Mitä mä teen?! En ees äidille voi kertoa.
Kommentit (103)
Katsoin netistä että mitä tällaiset rinnat nyt sitten tarkottaa. Mulla oli varhaisteininä vastaavat, kuten usealla muullakin. Ihan tavalliseksi ne muuttuivat ehkä 16-18 - vuotiaana, kun saavuttivat lopullisen kokonsa ja muotonsa. Nyt tosin ovat patalaput usean hienosti onnistuneen imetyksen jälkeen!
Katsoin netistä että mitä tällaiset rinnat nyt sitten tarkottaa. Mulla oli varhaisteininä vastaavat, kuten usealla muullakin. Ihan tavalliseksi ne muuttuivat ehkä 16-18 - vuotiaana, kun saavuttivat lopullisen kokonsa ja muotonsa. Nyt tosin ovat patalaput usean hienosti onnistuneen imetyksen jälkeen!
En ymmärrä miksi tubulaariset rinnat olisi niin paha. Itselläni on isohkot (C/D-kupin) tubulaariset, ja tukevissa liiveissä ne näyttävät suorastaan hyviltä, eikä nyt ihan kauheilta ilman vaatteitakaan. Ei ole kukaan mies koskaan valittanut ainakaan.