Veikkauksesi Suomen Euroviisu-sijoituksesta đ€đ¶đ”
Kommentit (11)
Toiseksi viimeinen. Sorry, en tiedÀ montako maata osallistuu. Mun suosikki on Israel. Ei musiikin perusteella, vaan sen ettÀ ne tekee rÀ ttipÀistÀ talkkunaa.
Kuka/ mikÀ on suomen edustaja? EiköhÀn ne suomijutskat sinne loppumetreille jÀÀ kuten ennenkin
Voittaa.
IkÀvÀÀ kun toi israel hÀssÀkkÀ pilannut koko viisufiiliksen. Ei kiinnosta, en jaksa edes katsoa koko kisoja.
Jossain keskipaikkeil tulee olemaan. Kova haloo on ettÀ jeeesss tÀnÀ vuonna Suomi voittaa, mutta niin se sama haloo on joka ikinen vuosi. Ne on ne ammattiraadin pisteet jotka taas tipauttaa Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain keskipaikkeil tulee olemaan. Kova haloo on ettÀ jeeesss tÀnÀ vuonna Suomi voittaa, mutta niin se sama haloo on joka ikinen vuosi. Ne on ne ammattiraadin pisteet jotka taas tipauttaa Suomen.
Eo oo niin iso vaikitus niillÀ enÀÀ.
Itse olen varma ettÀ on top3:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eo oo niin iso vaikitus niillÀ enÀÀ.
Itse olen varma ettÀ on top3:ssa.
Ammattilaisraafin vaikutusta on lisÀtty tÀlle vuodelle nimenomaan Israelin perceilyn takia. Helpompaa olis heittÀÀ koko maa ulos.
Suomi ei osaa Euroviisuissa YHTĂĂN pistettĂ€!
4.