Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1690)

Vierailija
1/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä moka parturilta! Minulta uusi kampaaja viimeksi kysyi varovasti että oletko vielä työelämässä. Olen 58 joten sikäli ymmärrettävää. Olen työtön.

Vierailija
2/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mult taas parturi kysy et monennelle luokalle oon menossa. Oli kesä siis ja mä olin 21v silloin.

T. poika23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin pahoja, yleensä luullaan nuoremmaksi.

Kerran kun olin 36 ja toisen kerran vuotta myöhemmin kysyttiin että olenko jo täyttänyt 40.

Vierailija
4/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta nuorempaa pikkusiskoani luultiin tyttärekseni, kun olin 19. -_- Minkäs teet kun syntyi rupsahtaneena.

Vierailija
5/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen nuori ihminen, kun puuttuu sosiaaliset taidot ja ymmärrys siitä, miltä vanhuuseläkeläinen suurin piirtein näyttää verrattuna nelikymppiseen. Älä välitä! T. nainen 63 v

Vierailija
6/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Vierailija
7/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotias ja jalkahoitaja sanoi että jalkaongelmani voivat johtua koulun sisäliikunnasta😂

Vierailija
8/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskeltiin viime kesänä miehen ja parin kaverin kanssa piknikillä ja joku nainen tuli saarnaamaan miten kuvottavaa on, kun alaikäinen juo ja vaati mun vanhempien numeroita ja oli jo soittamassa poliisille.

Haukkui myös mun miehen, että kuuluis pitää huoli alaikäisistä eikä ostaa alkoholia ja viedä puistoon juomaan vanhemmassa seurassa ja mitä hän muuten edes aikoo mun kans tehdä. Muuten oikein pätevä saarna, mutta mulla oli ikää kypsät 24 vuotta ja tämä "pedari" on mua vuotta vanhempi.

Nyt oon viimeisilläni raskaana ja oon saanut muutaman kerran kuulla, että miten lasten ei tulis hankkia lapsia. Niin no... Oon 25, mulla on vakityö ja aviomies.

Vierailija
9/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vuodenkin ikäero voi tuntua paljolta. Jostain 20-vuotiaasta 40-vuotias voi tuntua ikivanhalta.

22-vuotiaalla kaverillani oli samanikäinen poikaystävä. He tulivat käymään kotonani, tarjosin kotiviiniä ja sitten poika alkoi selittää, että hänestä on outoa olla näin paljon vanhemman kanssa tekemisissä. Olin silloin 27.

Vierailija
10/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ilmoittautumaan lääkärin vastaanotolle. Hoitaja työnsi päänsä luukusta, että missä on tyttö? Hän luuli minua (18-v) itseni äidiksi.

Vierailija
11/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samantyyppinen kokemus kuin ap:llä. Olin kampaajalla Floridassa, kun kampaaja kyseli, olenko jo eläkkeellä. Olin 40v, pienen vauvan äiti.

Vierailija
12/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Keskivertoa alempi elinajanodote?

Vierailija
13/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁

Vierailija
14/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kysyny henkkareita 38-vuotiaalta naiselta.

Vierailija
15/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän nyt näki jotain mitä muut ei tiedä? ;)

Vierailija
16/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minultakin vielä neljänkympin korvilla kysyttiin aina silloin tällöin. Viisikymppisenä ei enää 😀

Vierailija
17/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö paikkauksen laatu riippuu lääkärin oletuksesta elinikään?

Vierailija
18/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minultakin vielä neljänkympin korvilla kysyttiin aina silloin tällöin. Viisikymppisenä ei enää 😀

Multa kysyttiin vielä muutama vuosi sitten mutta olen lihonut reilut 20kg ja sen myötä näyttäisi siltä ettei juuri koskaan tarvitse papereita näyttää. Ja ikää on nyt 27.

Vierailija
19/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 v ja työuraa takana vähän yli 10 v. Minut rinnastettiin töissä 23 v naiseen, jolle kyseinen työpaikka on ensimmäinen valmistumisen jälkeen. Tämä siis siitä syystä, ehkä olimme aloittaneet firmassa samaan aikaan.

Kymmenessä vuodessa ehtii oppia ja nähdä kaikenlaista, eikä meidän voi sanoa olevan muutenkaan samassa elämäntilanteessa. Kyllä minulla on tässä iässä ihan eri murheet kuin vähän päälle parikympppisenä.

Vierailija
20/1690 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin tyttäreni siskoksi, kun hän oli 11v ja minä 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi