Onko SDP:n kansanedustaja ryypännyt tänäänkin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja lähdössä autoilemaan.
Eli sama törttöily vaan jatkuu.
Jos on jokapäiväistä,vastaus on kyllä,stadilaisittain keitto maistuu demarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sama törttöily vaan jatkuu.
Mihin ne ääliöt siitä pääsisi.
Jokainen demariäänestäjä on täysin sinut sen kanssa että kissoja kidutetaan hengiltä.
Pidän tuota varsin omituisena, ja pistää miettimään mistä muiden demareiden kaappiluurangoista Näkkis on tietoinen että voi niillä kiristää ettei potkita puolueesta.
Jännä.
Ei voi tietää mutta persu Peltokangas varmaan riehuu tänäänkin kännissä nakkikioskilla.
Mäkin vedin parempia laatuviinejä lauteiden alla. Riikkuli.
Joko kehtaa vielä noita känniääliöitä äänestää. Voi jessus, kuinka ihminen voi olla idiootti.
Ai sellaisessa persu Hakkarais-kännissä?
https://www.youtube.com/results?search_query=teuvo+hakkarainen+humalass…
Ei ole helppoa olla itsensä kanssa demarina. Kyllä siinä ihan ymmärrettävästi keitto ja jauho maistuu.
Me persut lataillaan aseita kadulla ja haaveillaan ihmisten ampumisista.
Mites persuvaimojen kohtalo tänään?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää mutta persu Peltokangas varmaan riehuu tänäänkin kännissä nakkikioskilla.
Kansanedustaja Mauri Peltokangas huutaa ja kiroilee kebabravintolan edessä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ead04d6a-e4ba-4a31-b307-837415731…
Kyllä taas on ensikivenheittäjäpulmusia.
Tyypillistä demarismia. Ensin torutaan ja osoitetaan sormella muita, mutta itse törttöilevät keskenään kilpaa omissa pierukerhoissaan tuotoksistaan nauttien.
Onkohan sellaisessa räyhäävässä persu-upseeri Tomi Immonen -kännissä. "Ettekö tiedä kuka minä olen"
Finnairin lennolta poistettu Tomi Immonen pyytää anteeksi – syytti ensin ”persunaamaria”
Perussuomalaisten kansanedustaja Tomi Immonen poistettiin lauantaina Thaimaan-lennolta. Finnairin mukaan poiston syynä oli häiritsevä käytös
Kun demari törttöilee, niin se on aina jonkun muun syy ja suu vaahdossa huudetaan: Kun toi toinenkin teki sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
SDP=rattijuoppojen kerho
Rattijuopot Pentti Oinonen, Tony Halme ja Ville Vähämäki demareita? Persuja ovat.