Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubulaariset rinnat?

Vierailija
07.04.2014 |

Olen se sama 13-vuotias tyttö kuin viimeksikin. Luin nyt joltain nettisivulta että: "Ne eivät korjadu itsestään ja tilanne on pysyvä". Koskeeko tämä aikuisia vai jo ikäisiäni? Pelottaa tosi paljon jos nää nyt jää tälläsiks... En oo siis varma onko nää sellaset mut mitä nyt oon kuvauksia ja kuvia nähny niin mun rinnat vastaa just sellasia! Mitä mä teen?! En ees äidille voi kertoa.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinjankkaaja ja e-pillerijankkaaja ovat saaneet seuraa.

Vierailija
62/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:31"]Emätinjankkaaja ja e-pillerijankkaaja ovat saaneet seuraa.

[/quote] Voisko tää olla syöpää? Siltä se ainaki näyttää. Toivon että on. Mistä rintasyövän tunnistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:31"]Emätinjankkaaja ja e-pillerijankkaaja ovat saaneet seuraa.

[/quote] Voisko tää olla syöpää? Siltä se ainaki näyttää. Toivon että on. Mistä rintasyövän tunnistaa?

[/quote]

Toivot syöpää? Ei ole todellista!

Vierailija
64/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:34"]Ei oo siskoa. Tädille en haluu puhuu ja serkku on 18. Kavereille vosi mut ne on kaikki normaaleja! En uskalla näyttää näitä kenellekään

[/quote]

Jaahas, olet siis nähnyt kaikki nämä ihmiset alastomina, mutta he eivät ole nähneet sinua. Kerro, missä tilanteissa näin on tapahtunut.

Vierailija
65/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää nyt jo itsesi ja jos et meidän neuvoilla mitään tee niin mene lääkäriin tai psykologille.

Jos sun rinnat ei ole epänormaalit niin käytös ainakin on.

Suurin osa nuorista tytöistä on murehtinu ihan samoja asioita kun sinä, eli sitä olenko normaali ja tuleeko musta normaali. Sitä ei ketään meistä tiedä. Aika näyttää.

Sen odottelun ajaksi pari neuvoa jos asia on sinulle niin vaikea ettet voi itseäsi hyväksyä: osta hyvät rintsikat joilla voit vaikuttaa rintojen muotoon, vaihda vaatteet koulussa niin ettei muut näe ja keskity niiden puolien korostamiseen, joista itsessäsi pidät.

Saman asian jankkaaminen täällä palstalla ei auta, koska kaikkien rinnat kehittyvät erilailla ja jos jollain on muuttunut rinnat niin jollain toisella ei välttämättä ole. Todennäköisyyksillä et tee mitään koska sitähän et tiedä oletko sitä valtaväestöä vai et.

Vierailija
66/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote] Mieluummin syöpärinnat kun tubulaariset rinnat!

Vierailija
67/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote] Mieluummin syöpärinnat kun tubulaariset rinnat!

Vierailija
68/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:34"]Ei oo siskoa. Tädille en haluu puhuu ja serkku on 18. Kavereille vosi mut ne on kaikki normaaleja! En uskalla näyttää näitä kenellekään

[/quote]

Jaahas, olet siis nähnyt kaikki nämä ihmiset alastomina, mutta he eivät ole nähneet sinua. Kerro, missä tilanteissa näin on tapahtunut.

[/quote] Pukuhuoneessa, mä oon vaihtanu vaatteet jo aikasemmin. Uimahallin suihkuissa/saunoissa, mulla on uimapuku päällä tai pyyhe. Muilla ei, niillähän on sentään jotain normaalia näytettävää.

Vierailija
69/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, eiköhän tää jo riitä. Sä oot selvästi sekaisin.

Vierailija
70/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt rupee menemään jo sekoilun puolelle. Parempi jättää tämä tyttöraukka nyt rauhaan koska provosoituu vaan kaikesta mitä yritetään sanoa. Toivon onnea mutta kärsivällisyys loppuu jossain vaiheessa kaikilla. Varsinkin silloin kun alat vähättelemään sairautta jonka vuoksi moni on menettänyt rintansa tai jopa henkensä.

Vierailija
71/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:40"]Okei nyt rupee menemään jo sekoilun puolelle. Parempi jättää tämä tyttöraukka nyt rauhaan koska provosoituu vaan kaikesta mitä yritetään sanoa. Toivon onnea mutta kärsivällisyys loppuu jossain vaiheessa kaikilla. Varsinkin silloin kun alat vähättelemään sairautta jonka vuoksi moni on menettänyt rintansa tai jopa henkensä.

[/quote] No tietenkin oon sekasin, kuka nyt mun surkeessa tilanteessa ei ois. Miks just mä?!?!?

Vierailija
72/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:40"]Okei nyt rupee menemään jo sekoilun puolelle. Parempi jättää tämä tyttöraukka nyt rauhaan koska provosoituu vaan kaikesta mitä yritetään sanoa. Toivon onnea mutta kärsivällisyys loppuu jossain vaiheessa kaikilla. Varsinkin silloin kun alat vähättelemään sairautta jonka vuoksi moni on menettänyt rintansa tai jopa henkensä.

[/quote] Enkä todellakaan vähättele. Muta en vähättelw munkaan tilannetta.

Vierailija
73/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mieluummin vaikka kuolen siihen rintasyöpään kun elän seksittömän, surkean ja häpeällisen ja epänornaalin ja ruman elämän. Näin on.

Vierailija
74/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pikkulapsen kiukuttelua. Makaa maassa potkimassa ja raivoamassa. Voisin auttaa jos olisi oma tyttöni mutta palstalta käsin keinot on nyt loppu.

Vierailija
75/103 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene rintojen suurennukseen.. Pehmeitä pieniä tubulaarisia rinntoja arvostaa vasta sitten, kun on käynyt ko lekkkauksessa ja ihmisiä halatessa välissä on kaksi kovaa silikonipalloa. Minä tiddän miltä se tuntuu

Vierailija
76/103 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene rintojen suurennukseen.. Pehmeitä pieniä tubulaarisia rinntoja arvostaa vasta sitten, kun on käynyt ko lekkkauksessa ja ihmisiä halatessa välissä on kaksi kovaa silikonipalloa. Minä tiddän miltä se tuntuu

Vierailija
77/103 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/103 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tubulaariset rinnat jotenkin vaaralliset?

Itselläni on hyvin pienet rinnat joita surin nuorena jonkin verran. Nyt "vanhemmiten" olen iloinen kun eivät ole alkaneet riippua edes pitkästä imetyksestä huolimatta. Niin kaukanakin ovat toisistaan ettei tissivakoa voi saada aikaan millään ilveellä, mutta en minä sellaista haluaisikaan :).

Vierailija
79/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:40"]Okei nyt rupee menemään jo sekoilun puolelle. Parempi jättää tämä tyttöraukka nyt rauhaan koska provosoituu vaan kaikesta mitä yritetään sanoa. Toivon onnea mutta kärsivällisyys loppuu jossain vaiheessa kaikilla. Varsinkin silloin kun alat vähättelemään sairautta jonka vuoksi moni on menettänyt rintansa tai jopa henkensä.

[/quote] Mieluummin vaikka kuolen siihen rintasyöpään kun elän seksittömän, surkean ja häpeällisen ja epänornaalin ja ruman elämän. Näin on.

[/quote]

Ketjuun on vastannut jo moni, joka on tubulaaristen kanssa saanut seksiä...

Vierailija
80/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:45"]Joo, pikkulapsen kiukuttelua. Makaa maassa potkimassa ja raivoamassa. Voisin auttaa jos olisi oma tyttöni mutta palstalta käsin keinot on nyt loppu.

[/quote] En, ja itken ennemminkin. Ette vaam ymmärröä miten paljon mä murehdin, pelkään ja sekasin oon tän asian takia.